Версия за печат

00616-2009-0005

BG-Якоруда: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Якоруда, ул. "Васил Левски" №1, За: Ана Парцова - юрисконсулт, Република България 2790, Якоруда, Тел.: 07442 2328, E-mail: oba_yda@abv.bg, Факс: 07442 2328

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http//yauoruda.gateway.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на нови контейнери за битови отпадъци тип "Бобър" /метални/-1100 л., метални кофи тип "Мева"-110 л. за територията на община Якоруда.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Якоруда
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на на нови контейнери за битови отпадъци тип "Бобър" /метални/-1100 л., метални кофи тип "Мева"-110 л. за територията на община Якоруда.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44613800

Описание:

Контейнери за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на нови контейнери за битови отпадъци тип "Бобър" /метални/-1100 л. Количество - 724 броя за територията на община Якоруда ; метални кофи тип "Мева"-110 л.Количество - 52 броя за територията на община Якоруда.

Прогнозна стойност без ДДС
330133 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцята за участие е 4 000,00 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора . Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение могат да бъдат банкови или парични . Паричната гаранция следва да бъде внесена по сметка на Възложителя: Банка ДСК-АД гр.Якоруда, IBAN BG 06STSA93003190407000 BIC-STSABGSF . Когато формата на гаранцията е банкова гаранция , се представят оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция: за гаранцията за участие - тя трябва да покрива срока на валидност на офертите от 90 календарни дни, а за гаранцията за изпълнение - да покрива срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата са осигурени от ПУДООС

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право на участие в откритата процедура има всеки, който е закупил документация за участие и отговаря на изискванията на чл.9, чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 и чл.48 от ЗОП и изискванията на възложителя; В Плик А "ДОКУМЕНТИ" се поставят : Списък на документите ,съдържащи се в Плик А, подписан и подпечатан от Кандидата;;Попълнен и подпечатан Образец "Основни данни за Кандидата" , с приложени към него заверено копие от удостоверение за съдебна регистрация /Приложение №2/; Удостоверение за актуално правно състояние на Кандидата, издадено от съда по регистрация не по-рано от два месеца преди датата на отваряне на предложенията /за търговците, които не са се пререгистрирали по реда на § 4 от ПЗР на Търговския закон/; Заверено от кандидата копие от документ за регистрация в Търговския регистър; Заверено от Кандидата копие от документ за данъчна регистрация , ако е регистриран; Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 , ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП /Приложение № 3.1, 3.2, 3.3 и 3.4/ ; Декларация за участие на подизпълнители и дела на тяхното участие , ако участникът предвижда участие на подизпълнители / Приложение №4/ и документи по чл.56, ал.2 от ЗОП; Ако участникът предвижда участие на подизпълнители , трябва да се представи декларация от подизпълнителя , че е съгласен /изготвени и попълнени от участника/.Ако в процедурата участва обединение , което не е юридическо лице ,да се представи споразумение за обединение и документите по чл.56, ал.3 от ЗОП;Декларация, че Кандедатът приема условията на документацията за участие, включително проекта на Договора /Приложение №5/; Банкова атестация от обслужващата банка , удостоверяваща, че Кандидатът е лоялен клиент; Попълнен, подписан и подпечатан образец "Финансови данни" /Приложение №6/, съдържащ информация за общия оборот от доставка на контейнери за битови отпадъци за последните три години; Копие от годишния баланс на фирмата за последните три години; Копие от отчета за приходите и разходите на Кандидата за последните три години;Декларация, съдържаща списък на основните договори за извършени доставки на контейнери за битови отпадъци за последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /референции/;Попълнен Образец "Оборудване" /Приложение №7/- Списък на техническото оборудване , което ще бъде ангажирано за изпълнение на поръчката, включително документи, удостоверяващи собствеността или наемането им за изпълнение на предмета на поръчката; Списък на специалистите във фирмата, които ще се ангажират за изпълнението на поръчката, включително тези, отговарящи за контрола на качеството , безопасността и здравето при работа и опазване на околната среда предвидени за изпълнение на договора с приложени към него документи , удостоверяващи квалификацията им- попълнен и подпечатан "Списък на техническите лица" /Приложение № 8/; Пълно описание на конструкцията;техническа характеристика на изделието и фотографски снимки; Паспорт на изделието;Гаранционна карта на изделието;Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството , удостоверяващи съответствието на стоките със съответните стандарти от производителя на предлаганите продукти; Срок за изпълнение на поръчката; Документ за гаранция за участие; Документ за закупена документация за участие; Писмен документ, упълномощаващ лицето , подписало тръжното предложение; В Плик "Б" с надпис "Предлагана цена" - предлаганата цена /образец на Ценово предложение/;Попълнен и подпечатан Образец" Оферта" /Приложение №1/.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Банкова атестация от обслужващата банка , удостоверяваща, че Кандидатът е лоялен клиент; Копие от годишния баланс на фирмата за последните три години; Копие от отчета за приходите и разходите на Кандидата за последните три години;
Минимални изисквания: съгласно документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на основните договори за извършени доставки на контейнери за битови отпадъци за последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение /референции/. Да се представят следните документи за предлаганите изделия:-Пълно описание на конструкцията;техническа характеристика на изделието и фотографски снимки; Паспорт на изделието;Гаранционна карта на изделието;Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството , удостоверяващи съответствието на стоките със съответните стандарти от производителя на предлаганите продукти. Списък на техническото оборудване , което ще бъде ангажирано за изпълнение на поръчката, включително документи, удостоверяващи собствеността или наемането им за изпълнение на предмета на поръчката; Списък на специалистите във фирмата, които ще се ангажират за изпълнението на поръчката, включително тези, отговарящи за контрола на качеството , безопасността и здравето при работа и опазване на околната среда предвидени за изпълнение на договора с приложени към него документи , удостоверяващи квалификацията им.
Минимални изисквания: съгласно документацията
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена; тежест: 60
Показател: срок на изпълнение на доставките в календарни дни; тежест: 20
Показател: гаранционен срок на изделието; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.07.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Получаването на документацията за участие се извършва в сградата на Община Якоруда , ул."Васил Левски" №1, Фронт офис, срещу представен касов ордер за закупена документация на стойност 30,00 лв с ДДС , внесени в касата на Община Якоруда в срок до 20.07.09 г. всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа. При поискване от заинтересованото лице и внесена сума по банковата сметка на Община Якоруда , посочена в настоящото обявление , Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето , отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.07.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр.Якоруда, ул."Васил Левски" №1, Зала на общински съвет-Якоруда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощен представител на участника



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът " Подмяна на наличните съдове за сметосъбиране на територията на Община Якоруда" е финансиран от ПУДООС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ