РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка и монтаж на 13 (тринадесет) броя многофункционални машини (копир/принтер/скенер/факс) за сградите на БНБ, пл. "Княз Александър І" № 1, ул. "Московска" № 7 и ул. "Позитано" № 7".
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Република България, гр. София, - Централно управление - пл. "Княз Александър І" № 1, ул. "Московска" № 7 и ул. "Позитано" № 7 в гр. София.
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
"Доставка и монтаж на 13 (тринадесет) броя многофункционални машини (копир/принтер/скенер/факс) за сградите на БНБ, пл. "Княз Александър І" № 1, ул. "Московска" № 7 и ул. "Позитано" № 7".
Доставката включва 11 (единадесет) броя многофункционални машини, с описание и характеристики, съгласно Приложение № 1 - "Технически изисквания към цветни многофункционални машини", 1 (един) брой цветна многофункционална машина, с описание и характеристики, съгласно Приложение № 2 - "Технически изисквания към цветна многофункционална машина" и 1 (един) брой черно-бяла многофункционална машина, съгласно Приложение № 3 - "Технически изисквания към черно-бяла многофункционална машина". Доставките до Българската народна банка са периодични по писмена заявка и се извършват в срока, посочен от избрания изпълнител, който започва да тече от получаване на писмената заявка.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30121100
Описание:
Фотокопирни машини
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Доставка на 13 (тринадесет) броя многофункционални машини (копир/принтер/скенер/факс) - 11 (единадесет) броя многофункционални машини, с описание и характеристики, съгласно Приложение № 1, 1 (един) брой цветна многофункционална машина, с описание и характеристики, съгласно Приложение № 2 и 1 (един) брой черно-бяла многофункционална машина, съгласно Приложение № 3.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 800 (хиляда и осемстотин) лева или тяхната равностойност в евро, както следва 920.32 (деветстотин и двадесет евро и тридесет и два евроцента). Участникът представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSF, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума следва да бъде преведена по следната сметка: IBAN DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Избраният изпълнител предоставя гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % от общата стойност на поръчката, без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума преведена по една от горепосочените банкови сметки или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 5 (пет) работни дни след всяка конкретна доставка и след подписване на приемо-предавателен протокол за доставка без липси и/или дефекти и представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. За юридически лица и ЕТ, които не са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя:
- копие от документ за първоначална съдебна регистрация;
- валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 (три) месеца от датата на отваряне на офертите:
1.2. За юридически лица и ЕТ, които са пререгистрирани по реда на Закона за търговския регистър се представя: копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато участникът не представи ЕИК, към офертата си прилага и удостоверение за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър).
Забележка: В случай че, в управителните и контролни органи на участника има юридически лица, в офертата си участникът прилага следните документи:
- Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган не е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър - удостоверение за актуалното им състояние,
- Ако юридическото лице, член на управителен или контролен орган е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър – се представя извлечение от Търговския регистър или ЕИК.
1.3. За физически лица - копие от документ за самоличност.
1.4. За чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в легализиран превод.
2. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП;
3. Попълнена и подпечатана оферта, съгласно образеца, приложен в закупената документация; 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние, посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 5. Доказателства за технически възможности и/или квалификации на участниците, посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 6. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случай на участие на подизпълнители, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, и т. 10 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите; 7. Списък на документите съдържащи се в офертата, поставен в началото на офертата; 8. Предлагана цена по образец; 9. Документ за гаранция за участие; 10. Проект на договор; 11. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет за 2008 година (в случай, че участника не изготвя такъв, е необходимо да представи баланс и отчет за приходи и разходи за 2008 г.).
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2000 на сервизната организация, участваща в изпълнението на поръчката, (с валидност за целия срок на договора) за конкретната дейност;
2. Наличие на развита структура с офиси и сервизни бази във всички областни градове:
- Списък с точните адреси, телефони и лица за контакт;
3. Оторизационно писмо от фирмата производител (официалния вносител за България), че участника има право да предлага копирни многофункционални машини на крайни клиенти по предмета на поръчката;
4. Декларация, че предлаганото оборудване е ново, неупотребявано и е окомплектовано от един доставчик и носи една и съща търговска марка на производител;
5. Декларация, че участника разполага със собствен сервиз за гаранционно и следгаранционно обслужване на предлаганите от него многофункционални машини;
6. Документ (сертификат, договор, оторизация), издаден от производителя на многофункционалните машини (официалния вносител за България), доказващ, че участника има право да извършва сервизна дейност на предложените модели машини;
7. Копие от сертификати на сервизните специалисти;
8. Технически спецификации с показателите на предложените многофункционални машини (в отделни приложения за цветните машини по Приложение № 1, за цветната машина по Приложение № 2 и за черно-бялата машина по Приложение № 3.
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща цена за доставка на многофункционалните машини; тежест: 35 т.
Показател: Срок за доставка на многофункционалните машини; тежест: 25 т.
Показател: Гаранционен срок на предлаганите копирни многофункционални машини; тежест: 30 т.
Показател: Срок за отстраняване на повреди в рамките на гаранционния срок; тежест: 10 т.
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 12.06.2009 г. Час: 15:30
Условия и начин на плащане
Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на Българската народна банка срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията с включен ДДС е 24 (двадесет и четири) лева с вкл. ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
19.06.2009 г. 15:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.06.2009 г. Час: 10:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десет) дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление