Версия за печат

00494-2009-0010

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ"Царица Йоанна-ИСУЛ"ЕАД, ул."Бяло море"№8, За: Румяна Доганова, България 1527, София, Тел.: 02 9432/106/, E-mail: rudog@abv.bg, Факс: 02 9432/106/

Място/места за контакт: сектор ДДП

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпиране, гладене и поддържане на болничното бельо, постелочен инвентар и работно облекло на УМБАЛ"Царица Йоанна-ИСУЛ"ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: ул."Бяло море"№8
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпиране, гладене и поддържане на болничното бельо, постелочен инвентар и работно облекло на УМБАЛ"Царица Йоанна-ИСУЛ"ЕАД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98310000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество пране около 200 т./за 2 години/

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 500 лв. без ДДС, представена в една от следните форми: парична сума, платима в касата или по банковата сметка на Възложителя или банкова гаранция, със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите.Банкова сметка: BIC - BUIB BGSF, IBAN - BG15 BUIB 9888 1012 7409 00 в Стопанска и Инвестиционна Банка. При банкова гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане от Възложителя при условията на чл.61 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността му /без ДДС/.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средстватата ще се осигурят от приходи по договор със СЗОК.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1/.Единен идентификационен код /ЕИК/ или нотариално заверени копия от: - документ на регистрация на кандидата; - удостоверение за актуално състояние на юридическото лице или ЕТ, което да е издадено не по-ранно от един месец от датата на подаване на офертите за непререгистрираните; 2/. Нотариално заверени копия от: - удостоверение за вписване в Регистъра на обектите с обществено предназначение по чл.36, ал.3 от Закона за здравето; - уведомление за упражняване на търговска дейност на територията на Столична община; - хигиенно заключение за пране на болнично бельо. 3/. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и отчет за приходи и разходи за предходната финансова година.
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1/. Декларация, съдържаща списък на основните договори със същия предмет за последните три години, включително стойностите, датите, възложителите, придружени от препоръки за добро изпълнение. 2/. Списък на оборудването и транспортните средства, капацитет за изпълнение на технологичния процес за химио-термо дезинфекция на прането. Описание на технологичния процес. 3/. Списък и сертификати на използваните перилни препарати и дезинфектанти. 4/. Декларация, че по време на технологичния процес ще се спазват разпоредбите на Наредба № 37/1995 г. за хигиените изисквания към устройството и експлоатация на обществените перални. 5/. Други документи, посочени в документацията.
Минимални изисквания: .
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: единична цена на кг.сухо пране; тежест: 60
Показател: качество; тежест: 30
Показател: отсрочено плащане; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 121 от 27.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

От сектор ДДП, всеки работен ден от 14:00 ч. до 16:00 ч., след заплащане на таксата в касата на болницата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.06.2009 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на Изпълнителния директор

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица, представляващи кандидата или упълномощени лица; представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

А. Оферти с отсрочено плащане под 90 дни се отстраняват. Б. Оферти със срок за изпълнение на услугата над 48 часа се отстраняват.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884/070/, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807/315/

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаване или от датата, на която е изтекъл срокът на извършване съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ