Версия за печат

00972-2009-0004

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Университет "Проф. д-р Асен Златаров", бул. "Проф. Якимов" 1, За: инж. Иван Марков, РБ 8010, Бургас, Тел.: 056 858355, E-mail: office@btu.bg, Факс: 056 880249

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на месни продукти и на хигиенни материали за нуждите на Университет "Проф. Д-р Асен Златаров" гр. Бургас.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на месни продукти и на хигиенни материали за нуждите на Университет "Проф. Д-р Асен Златаров" гр. Бургас.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15110000, 15112130, 15114000, 15131130, 39831000

Описание:

Месо
Пилета
Карантия (субпродукти)
Колбаси
Перилни и почистващи препарати

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на разнообразни месни продукти и хигиенни материали с различни мерни единици и количества

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.) Гаранция за участие по 120 (сто и двадесет) лева, с вкл. ДДС, за всяка обособена позиция, за която кандидатът участва. 2.) Гаранция за изпълнение на договора се представя от избрания за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Размерът на гаранцията за изпълнение е 5 % от стойността на поръчката по обособена позиция, с вкл. ДДС, определена съгласно ценовото предложение на определения за изпълнител участник. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на общ. поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава след неговото приключване, освен в случаите, когато Възложителят е усвоил същата преди приключването на договора по причина неизпълнение от страна на Изпълнителя на някое от задълженията му по договора. Гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение за участника, определен за изпълнител на поръчката, като преди подписване на договора Изпълнителят представя платежно нареждане за довнасяне на дължимата сума.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на доставената стока се извършва по банков път чрез платежно нареждане в срок от 20 дни след представяне на оригинални фактура и приемо- предавателен протокол за извършените доставки, заявени от Възложителя. Предложената обща крайна цена по обособена позиция не може да надвишава прага, определен в чл. 1 ал. 2 т. 2 от НВМОП. Участниците представят в ценовата си оферта за обособената позиция единичните цени, без вкл. ДДС, на всички артикули по брой и вид, посочени в документацията. Цената включва всички разходи, данъци, такси, мита.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите да отговарят на условията, изброени в глава IV от ЗОП. Да са в наличност и съответствие всички изискуеми документи, посочени в документацията за участие и необходимите документи за участие, изброени в чл. 56 от ЗОП и чл. 13 ал. 1 от НВМОП. 1.) Удостоверение за актуално състояние (оригинал или нотариално заверено) с дата на издаване не по- рано от 01.05.2009 г. 2.) Нотариално заверено изрично пълномощно на лицето, оправомощено да представлява кандидата; Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, в оригинал: представя се, когато офертата или някой документ от нея не са подписани от управляващия и представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното съдържа изрично волеизявление, че упълномощеното лице има право да подпище офертата или някой документ от нея и да представява участника в процедурата. Декарациите по чл. 47 ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП не могат да се подписват от пълномощник. 3.) Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 4.) Документ за закупена документация за участие (копие) 5.) Документ за внесена гаранция за участие - в оригинал 6.) Договор- проект, попълнен, подписан и подпечатан; 7.) "Предлагана цена", поставена в малък непрозрачен затворен плик 8.) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: по чл. 50 ал. 1 и ал. 2 от ЗОП: Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност; Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, за 2008 г. Информация за общия оборот и оборота на стоките, обект на поръчката, за последните 3 години. Регистрация по чл. 12 от Закона за харните (за обос. позиции месни продукти)
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности по чл. 51 от ЗОП: Списък на основните договори за подобни доставки, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството на изпълнение на поръчката. Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоката със съответните специфиации или стандарти. Наличие за собствени специализрани транспортни средства (за обос. позиции месни продукти).
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 29.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

100 лева, с вкл. ДДС, платими по банковата сметка на университета, посочена в документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
09.07.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

университет "Проф. д-р Асен Златаров" гр. Бургас, ректорат, зала 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участник или изрично упълномощено от него лице



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

по чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9407078

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на свинско, телешко и агнешко месо и продукти от тях
1) Кратко описание

Доставка на свинско, телешко и агнешко месо и продукти от тях

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15110000, 15131130, 15114000

Описание:

Месо
Колбаси
Карантия (субпродукти)

3) Количество или обем

Доставка на свинско, телешко и агнешко месо и продукти от тях, с количества и видове, посочени в документацията.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на пилешко месо и продукти от пилешко месо
1) Кратко описание

Доставка на пилешко месо и продукти от пилешко месо

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15112130

Описание:

Пилета

3) Количество или обем

Доставка на пилешко месо и продукти от пилешко месо, с количества и видове, описани в документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хигиенни и почистващи материали
1) Кратко описание

Доставка на хигиенни и почистващи материали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000

Описание:

Перилни и почистващи препарати

3) Количество или обем

Доставка на хигиенни и почистващи материали, с количества и видове, описани в документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение