Версия за печат

00210-2009-0024

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на финансите - Централно звено за финансиране и договаряне, ул."Г.С.Раковски" 102, За: Кирил Ананиев, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tenders.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Министерство на финансите - Централно звено за финансиране и договаряне, ул."Г.С.Раковски"102, За: Цветан Стоевски, България 1040, София, Тел.: 02 98592480, E-mail: c.stoevski@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minfin.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на финансите - Централно звено за финансиране и договаряне, ул."Г.С.Раковски"102, За: Марта Пламенова, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне, стая 512

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minfin.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на финансите - Централно звено за финансиране и договаряне, ул."Г.С.Раковски"102, За: Кирил Ананиев, България 1040, София, Тел.: 02 98592777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Централно звено за финансиране и договаряне, стая 512

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.minfin.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Реконструкция на съществуващия сграден фонд на територията на Специален дом за временно настаняване на чужденци в гр. Любимец" – проект по ГИП 2008 на Инструмента Шенген, Цел 5, Мярка 1

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Реконструкция на съществуващия сграден фонд на територията на Специален дом за временно настаняване на чужденци в гр. Любимец" – проект по ГИП 2008 на Инструмента Шенген, Цел 5, Мярка 1 Демонтажни работи на съществуващи сгради; Ново строителство по изготвени работни проекти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи на инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обхват на строителството и дейностите по проекта - съгласно Техническата спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
9769370 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.09.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 45 000 (четиридесет и пет хиляди) лева. а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на Министерство на финансите в БНБ /BIC: BNBG BGSD/ IBAN: BG70 BNBG 96613300148401, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Реконструкция на съществуващия сграден фонд на територията на територията на Специален дом за временно настаняване на чужденци в гр. Любимец" – проект по ГИП 2008 на Инструмента Шенген, Цел 5, Мярка 1" б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Министерство на финансите по образец приложен в тръжната документация. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение (по образец) в размер на 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане е описан подробно в приложения към документацията договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. За юридическите лица и едноличните търговци - заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; актуално състояние (ако е приложимо), издадено не по-рано от три месеца преди датата на подаване на офертата. 2. За физически лица - заверено от участника фотокопие на документ за самоличност и декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и 3 и ал.5 от ЗОП. 3. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 10 от ЗОП 4. Декларация за запознаване със строителния обект, предмет на поръчката 5. Заверено копие на застрахователна полица съгласно чл.171 от ЗУТ и чл.5, ал.2, т.2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство, Участникът представя валидна застрахователна полица за сключена застраховка, покриваща посочените в цитираната наредба минимални рискове и размер на минимални застрахователни суми за втора категория строежи. Документът се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 6. Заверено копие на удостоверение от Камaрата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителите, за съответната категория строеж. Предметът на поръчката е приравнен на втора категория строеж съгласно чл.137, ал.1, т.2 от ЗУТ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическо и финансово състояние: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: За юридическите лица: 1.Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2006, 2007 и 2008 г.). 2.Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2006, 2007 и 2008 г.); За физическите лица 1.Заверено от участника копие, удостоверяващo дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2006, 2007 и 2008 г.)
Изисквано/и минимално/и ниво/а: * Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години (2006, 2007 и 2008 г.) в размер на 19 500 000 (деветнадесет милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС- общо за трите години;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за технически и професионални възможности - всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил (приключили към крайния срок за подаване на оферти по настоящата поръчка) през последните 5 години (2004, 2005, 2006, 2007 и 2008 г.) с посочени: предмет на договора, цена, място, срокове на изпълнение и клиенти, изготвен съгласно образец (Приложение № 7 към Документацията за участие); Обстоятелствата, декларирани в списъка могат да се доказват с копия от договорите и с препоръки за изпълнение на най-важните строителни обекти. 2. Справка за техническото оборудване /строителни и транспортни машини/, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката (Приложение № 7 към Документацията за участие). 3. Справка и документи удостоверяващи образователната и професионална квалификация на ръководните служители и лицата, които отговарят за извършване на поръчката. 4. Заверено копие на застрахователна полица съгласно чл.171 от ЗУТ и чл.5, ал.2, т.2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство, Участникът представя валидна застрахователна полица за сключена застраховка, покриваща посочените в цитираната наредба минимални рискове и размер на минимални застрахователни суми за втора категория строежи. Документът се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 5. Заверено копие на удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителите, за съответната категория строеж. Участникът може да представи и други документи, доказващи технически и професионални възможности за осъществяване на предмета на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е изпълнил договори сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 5 години (2004 г., 2005 г., 2006 г., 2007 г., 2008 г.) в размер на 9 700 000 (девет милиона и седемстотин хиляди) лева без ДДС- общо за петте години. Минималният размер на застрахователната сума е съгласно чл.5, ал.2 , т.2 от Наредбата за реда и условията за задължително застраховане в проектирането и строителството. Заверено копие на удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в Централния професионален регистър на строителите, за втора категория строеж съгласно чл.137, ал.1, т.2 от ЗУТ.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

ГИП 2008 на Инструмента Шенген, Цел 5, Мярка 1

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 32 - 046516 от 17.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в Министерство на финансите, ул."Г.С.Раковски" № 102, стая 18 и се получава срещу документ за платени 15 (петнадесет) лева в стая 512, ул."Г.С.Раковски" № 102, всеки работен ден от 14:00 до 16:00 ч. Цената от 15 лв. е с ДДС (Данък добавена стойност). Документацията може да се заплаща и по банков път: IBAN: BG 35 BNBG 9661 3000 148401. BIC code: BNBGBGSD. Банка : Българска Народна Банка /БНБ/ и се получава срещу документ за платени 15 (петнадесет) лева в Министерство на финансите, стая 512, ул. "Г.С.Раковски" №102, всеки работен ден от 14:00 до 16:00 ч. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Закупуване на документация за участие в обществена поръчка с предмет:"Реконструкция на съществуващия сграден фонд на територията на територията на Специален дом за временно настаняване на чужденци в гр. Любимец" – проект по ГИП 2008 на Инструмента Шенген, Цел 5, Мярка 1".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26.06.2009 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.06.2009 г.  Час: 16:00
Място

София, ул."Г. С. Раковски" №102, Министерство на финансите

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Цел 5, Мярка 1 на ГИП 2008 на Инструмента Шенген

VI.3) Допълнителна информация

Участниците следва писмено да поискат да се запознаят с работните проекти и да извършат оглед на обекта, в който ще се извършват дейностите по изпълнението на поръчката. Запознаването с работните проекти ще се извърши в Министерство на финансите, ул."Г. С. Раковски" № 102, ет. 5. Огледът може да се извърши съгласно Инструкция за организацията на охраната и пропускателния режим в обектите на МВР. В обекта няма да се допускат лица, които не фигурират в списък, изготвен от Възложителя на база на получени писмени искания от участниците.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ