Версия за печат

00496-2009-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" 2, За: Лида Лазарова старши юрисконсулт, България 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno@asp.government.bg, Факс: 02 9350535

Място/места за контакт: отдел "ПНО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Социална закрила

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

производство и доставка на детски облекла за нуждите на ученишците, постъпващи в първи клас през учебната 2009/10г в четири самостоятелни обособени позиции : детски якета, спортен комплект в две части, тениски с къс ръкав и блуза с дълъг ръкав

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: в складовата база на изпълнителя
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предметът на настоящата поръчка е производство и доставка на детски облекла по четири самостоятелни и независими позиции: 32 000 (тридесет и две хиляди) детски якета, 32 000 /тридесет и две хиляди/ детски спортни комплекта от две части и 32 000 тениски с къс и толкова броя тениски с дълъг ръкав за задоволяване нуждите на учениците, постъпващи в първи клас в държавно или общинско училище за покриване част от разходите в началото на учебната 2009/2010година. Детските облекла ще се предоставят като част от еднократната помощ по чл.10а от Закона за семейните помощи за деца на семействата, които отговарят на условията за отпускането на тази помощ.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

19000000, 19200000

Описание:

Кожени и текстилни изделия, пластмасови и каучукови материали
Текстил и свързани с него изделия

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

по 32000 /тридесет и две хиляди/ броя по подадени размери и от четирите вида изделия: детски якета, детски спортен комплект в две части, тениски с къс и тениски с дълъг ръкав

Прогнозна стойност без ДДС
2080000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да внесат гаранция за участие в размер на по 500 лв/петстотин/ за всяка една от самостоятелните и независими позиции, за които кандидатстват, в една от формите по чл.60 от Закона за обществените поръчки.Най-късно в деня на подписване на договора участникът, избран за изпълнител следна да внесат гаранция за изпълнение на договора в размер на 0,2 % от стойността на договора, в една от формите по чл.60 от ЗОП. Банковата сметка на възложителя - IBAN: BG29 BNBG 9661 3300 1342 01, Банков идентификационен код: BNBGBGSD БНБ ЦУ.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства, съгласно условията на договора

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Копие от документа за регистрация на участника или ЕИК, а когато е физическо лице – документ за самоличност. 2.Удостоверение за актуално състояние, издадено от компетентния съд не по – рано от 3 месеца от датата на подаването на офертата, ако не е подаден ЕИК и ЮЛ не е пререгистрирано. 3. Удостоверение за регистрация в АХУ по смисъла на чл. 4, ал.1 от ППЗИХУ. 4.Доказателства за техническите възможности на участника за изпълнение на поръчката по смисъла на чл.51 от Закона за обществените поръчки: - декларация, съдържаща списък на основните договори със сходен предмет, извършени през последните три години, с цена, срокове и клиенти; 5.Документ за представена гаранция за участие 6.Доказателства за финансовото и икономическо състояние по чл.50 от Закона за обществените поръчки: - годишен финансов отчет за предходната година, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството – копие, освен ако фирмата е новорегистрирана. 7. Сертификат за качеството на използваните материали. 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощено лице. 9.Декларации от участника за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и 5 от Закона за обществените поръчки, която се подава съобразно изискванията на чл. 47, ал.4 от ЗОП.. Забележка: Изискванията на чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и 3 се отнасят за управителя или членовете на управителния орган на участника, а в случай, че членовете са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган. 10.Оферта 11.Финансова оферта /запечатана в плик “Предлагана цена”/ 12.Подписан и подпечатан /без нанесена цена/ договор. 13.Точен адрес, лице и телефон за контакти и банкови реквизити 14.Документ за закупена тръжна документация 15.Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции. 16.Имената на подизпълнителите, ако участникът предвижда участие на подизпълнители, стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предметът на обществената поръчка, включително обособените позиции, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител, както и декларация от кандидата, че съответният подизпълнител е дал съгласието си за това. Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването на чл.47, ал.7 от ЗОП и следва да представят документите за това Забележка: участниците, физически лица, нерегистрирани по Търговския закон, представят само онези документи, които по своята същност не се отнасят изключително до търговци; Участниците, чуждестранни лица, подават оферта при спазване на изискванията на чл.48 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска цена; тежест: 0,5
Показател: най-кратък срок основна доставка; тежест: 0,2
Показател: най-дълъг гаранционен срок; тежест: 0,1
Показател: най-къс срок корекционна доставка; тежест: 0,2
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 039 - 056724 от 26.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на АСП на ул. "Триадица" 2 София стая 18 - партер. Документацията се получава в стая 17 - партер

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12.06.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.06.2009 г.  Час: 11:00
Място

в сградата на ЦУ на АСП на ул. Триадица 2 в София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

съгласно ЗОП - представители на участниците, на медии и неправителствени организации



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

поръчката е обявена по чл.16в от ЗОП и могат да бъдат участници само регистрираните в АХУ специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания.Документацията е качена на интернет-страницата на АСП, но е задължително нейното закупуване

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356311, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КЗК, бул Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция производство и доставка на детско яке
1) Кратко описание

детско яке от непромокаем плат с качулка

2) Общ терминологичен речник (CPV)

18000000, 18200000

Описание:

Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари
Връхни дрехи

3) Количество или обем

32000

Прогнозна стойност, без ДДС
1280000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция детски спортен комплект от две части
1) Кратко описание

детски спортен комплект от две части

2) Общ терминологичен речник (CPV)

19000000, 19200000

Описание:

Кожени и текстилни изделия, пластмасови и каучукови материали
Текстил и свързани с него изделия

3) Количество или обем

32000

Прогнозна стойност, без ДДС
512000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция тениска с къс ръкав
1) Кратко описание

тениска с къс ръкав

2) Общ терминологичен речник (CPV)

19000000, 19200000

Описание:

Кожени и текстилни изделия, пластмасови и каучукови материали
Текстил и свързани с него изделия

3) Количество или обем

32000

Прогнозна стойност, без ДДС
128000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция блуза с дълъг ръкав
1) Кратко описание

тениска с дълъг ръкав

2) Общ терминологичен речник (CPV)

19000000, 19200000

Описание:

Кожени и текстилни изделия, пластмасови и каучукови материали
Текстил и свързани с него изделия

3) Количество или обем

32000

Прогнозна стойност, без ДДС
160000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване