Версия за печат

00258-2009-0018

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на околната среда и водите, бул."Кн. Мария-Луиза" №22, За: Юлиан Маслинков, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9406533, E-mail: julian@moew.government.bg, Факс: 02 9805561

Място/места за контакт: Дирекция ФЕСОС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.moew.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на околната среда и водите, бул."Кн.Мария Луиза"№22, За: Калбие Ходжева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9406537, E-mail: k.hodjeva@moew.government.bg, Факс: 02 9872355

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.moew.government.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на околната среда и водите, бул."Кн.Мария Луиза"№22, За: Калбие Ходжева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9406537, E-mail: k.hodjeva@moew.government.bg, Факс: 02 9872355

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.moew.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изграждане на канализация, подмяна водопровод, канална ПС и тласкател в населено място Ивайло, Община Пазарджик, І и ІІ етап.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Ивайло, гр. Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обектът на поръчката е Изграждане на канализация, подмяна водопровод, канална ПС и тласкател в населено място Ивайло, Община Пазарджик, І и ІІ етап

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подмяна на водопровод и изграждане на канализация, на Помпена станция за битови води от с. Ивайло . Общата дължина на уличната мрежа на с. Ивайло е 14.1 км, от които 85% са с асфалтово покритие. При извършване на горе описаните СМР,в тях се включва и възстановяването на асфалтовата настилка.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

16


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в организираната открита процедура се определя по реда на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и е в размер на 30 000 (тридесет хиляди) Евро. Гаранцията за изпълнение на договора се определя по реда на чл. 59, ал. 3 от ЗОП и е в размер на 5 процента от стойността на договора, платима към момента на сключване на договора за изпълнение. Гаранцията за авансово плащане по договора е в размер на 20% от стойността на договора и се определя съгласно условията на договора. Гаранцията за оставащи плащания се определя съгласно условията на договора. Гаранциите могат да се внесат по банков път (платежно нареждане) или да бъдат под формата на банкови гаранции. Когато участникът избере да внесе гаранцията по банков път, това следва да стане по следната сметка на МОСВ: IBAN: BG70 BNBG 9661 3300 1387 01 BIC код на БНБ: BNBGBGSF БНБ – ЦУ

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора ще става по следната схема на плащане: авансово плащане в размер на 20 % от цената на договора; междинни плащания, в размер до 70% от цената на договора; окончателно плащане в размер на 10% от цената на договора. Всички плащания ще се извършват съгласно договорните условия.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Договорът за настоящата обществена поръчка се счита за сключен от датата на подписването му от страните. Срокът за изпълнение на поръчката е 16 месеца от датата на започване на изпълнението на договора, от които – 16 месеца за извършване на строителните работи и въвеждане в експлоатация, като за съобщаване на дефекти се следват нормативните разпоредби на чл. 160, ал. 3, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ. Изпълнителят на настоящата обществена поръчка трябва да отговаря на изискванията на чл.157, ал. 2 от Закона за устройство на територията и чл.3, ал.2 и чл.14 от Закона за камарата на строителите.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът трябва да отговаря на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП и чл. 93, 94 и 96(а) на Регламент 1605/2002 (ЕО,Евроатом) на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, като за целта попълва съответните декларации, приложени в документацията за участие. 2. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите (Обн. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2006 г.) или еквивалентна, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, достатъчно е един член на обединението/консорциума да има такава регистрация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Участникът трябва да представи счетоводен баланс и заверен отчет за приходите и разходите за последните 3 години, а именно: 2006, 2007 и 2008г. -Банкова атестация/ банково удостоверение от обслужващата банка, че кандидатът е коректен клиент. - Участникът трябва да представи доказателство,че разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 1 000 000 (един милион) евро (еквивалентно) под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка с добра репутация или друга приемлива форма на разполагаеми средства - Участникът трябва да представи доказателство за наличието на валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
Минимални изисквания: - Годишният оборот на участника за всяка от последните 3 (три) финансови години, а именно 2006, 2007 и 2008 г., да не е по-малко от 3 млн. (три милиона) Евро (еквивалентно). - Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 1 000 000 (един милион) евро (еквивалентно) под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка с добра репутация или друга приемлива форма на разполагаеми средства. - Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен / регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Участникът трябва да представи доказателства за изпълнението на: а1) поне 1 (един) завършен обект, който включва водоснабдителна мрежа с обща дължина най-малко 1(един) км. а2) поне 1 (един) завършен обект, който включва канализационна мрежа с обща дължина най-малко 3 (три) км. Като доказателства могат да се представят извлечения от договори или референции от клиенти или други подходящи документи, от които е видно предмета и техническите параметри на съответния обект, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него. б) Участникът трябва да представи списък на експертите, отговорни за изпълнението на поръчката- Образец №13, придружен с автобиографиите на лицата – Образец №21 и документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. в) Участникът да представи доказателства, че разполага с оборудване и механизация за изграждане на ВиК обектите.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да притежава опит в: а1) строителството на нови или реконструкция на съществуващи водоснабдителни системи на най-малко 1 (един) завършен обект, който включва водоснабдителна мрежа с обща дължина най-малко 1 (един) км; а2) строителството на нови или реконструкция на съществуващи канализационни системи на най-малко 1 (един) завършен обект, който включва канализационна мрежа с обща дължина най-малко 3 (три) км. Един и същ договор може да покрива едно или повече от гореизброените изисквания за опит. б) Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в техническите спецификации. в) Участникът да разполага с оборудване и механизация за изграждане на ВиК обектите. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 11.03.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.06.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 120 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Министерство на околната среда и водите, бул. “Кн. Мария Луиза” №22, стая 510 от 9.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.30 ч. до 17.00 часа, всеки работен ден. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: бул. “Мария Луиза” № 22, стая 510 от 9.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.30 ч. до 17.00 часа, всеки работен ден. Сумата от 120 лв. следва да бъде внесена по банков път на следната сметка на МОСВ: IBAN: BG35BNBG 9661 3000 1387 01 BIC код на БНБ: BNBGBGSD БНБ - ЦУ Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.07.2009 г.  Час: 10:00
Място

МОСВ, гр.София, бул."Кн.Мария Луиза" № 22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящият проект се финансира със средства предоставени съвместно от Европейския съюз и Република България, във връзка с осъществяването на ИСПА Мярка 2001 BG Р РЕ 006 – „Събиране и пречистване на отпадъчните води на гр. Пазарджик, Република България.”

VI.3) Допълнителна информация

Възможност за възлагане на повторение при необходимост. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителството, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП или по реда на чл. 53, ал. 1, т. 11 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки (НВМОП) с процедура на договаряне с покана.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, София, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, София, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg/public/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ