РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Извършване на СМР за реконструкция и рехабилитация на училищна сграда на СОУ"Никола Вапцаров", гр.Петрич
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
СОУ"Никола Вапцаров", гр.Петрич
Код NUTS:
BG413
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Строително-монтажните работи включват:1.Реконструкция на покрив 2.Рехабилитация на вътрешни помещения 3. Мерки за повишаване на топлинната ефективност- подмяна на дограма и направа на топлоизолация по стени и тавани 4.Ремонт и рехабилитация на ВиК.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45214220
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на средни училища
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
774750 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие-в размер на 7700 лв./седем хиляди и седемстотин лева/, внесена като парична сума по IBAN сметка на общината в "Общинска банка"АД-Благоевград, офис Петрич BG74SOMB91303329728501, BIC SOMBBGSF или представена като банкова гаранция за срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие се задържа в полза на Възложителя или се освобождава по реда на чл.28 и чл.29 от НВМОП. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 3% от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Разплащането ще става ежемесечно след представяне на акт обр. 19 и фактура от изпълнителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта за участие в открития конкурс.
2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
3.Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код- за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице-копие от документ за самоличност.
4.Заверено копие от удостоверение за регистрация по ДДС или декларация, че кандидатът не е регистриран по ДДС.
5.Декларация за запознаване с условията на поръчката.
6.Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП.
7.Документи за доказване на техническите възможности и квалификация на кандидата, съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП.
8.Заверено копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите за строежи първа група, четвърта категория (чл.5, ал.6 от ПРВВЦПРС).
И документите, изискани в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.
2.Заверено копие от годишния и счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за предходната година.
3. Справка-декларация за общият оборот и оборота от строителството, предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват кандидати, чийто оборот за 2007 и 2008 година, от дейност, сходна с предмета на поръчката е не по-малко от 1 000 000 лв.за всяка отделна година.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък-декларация на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години-по години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
2.Описание на специализирано техническо оборудване, механизация и транспорт за осигуряване на качествено изпълнение на обществената поръчка от изпълнителя.
3.Списък на техническите лица, вкл. на тези, отговарящи за контрола на качеството.
4.Сертификат по ISO 9001-2000.
5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и на ръководните му служители или на лицата, които отговарят за извършване на строителството.
6.Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството.
7.Описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.В процедурата могат да участват кандидати, които за последните три години имат изпълнени най-малко 3 /три/ договора с предмет, сходен на предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложители по ЗОП или други лица.
2. Участникът да бъде сертифициран по ISO 9001-2000.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 12 от 09.03.2009 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 27.05.2009 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава в сградата на Общинска администрация-Петрич стая 309, етаж 3, след заплащане на определената цена в касата на Общинска администрация- етаж І.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
03.06.2009 г. 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.06.2009 г. Час: 10:00
Място
Стая 302, етаж ІІІ в Общинска администрация
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници или техни упълномощени лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение №5/30.04.2009г.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление