РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“ТЕКУЩ РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ОБЩИНА САМОКОВ” за 2009г
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
На територията на Община Самоков
Код NUTS:
BG412
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
“ТЕКУЩ РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ОБЩИНА САМОКОВ” за 2009г , по зададени от възложителя видове работи и количества на стойност до 1 791 660 лева без включен ДДС.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45233252
Описание:
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
“ТЕКУЩ РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ОБЩИНА САМОКОВ” за 2009г , по зададени от възложителя видове работи и количества на стойност до 1 791 660 лева без включен ДДС.
Прогнозна стойност без ДДС
1791660 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата по всички позиции в размер на 17200 (седемнадесет хиляди и двеста) лева.
За позиции 1 и 2 гаранцията е по 8000 лева за позиция. За позиция 3 гаранцията е 1200 лева .
Гаранция за изпълнение на договора- 3% от стойността на договора без ДДС .
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат за изпълнител може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. Всички документи са фиксирани в чл.13 от НВМОП и документацията за участие.
Непредставянето на някой от изисканите документи в документацията води до отстраняването на участника.
Офертата се предава комплектована със следните документи:
Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, издаден не по-рано от два месеца, преди датата, на която е подадена офертата - оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че кандидатът е физическо лице – нотариално заверено копие от документ за самоличност; в случай, че кандидатът е обединение решението за съдебна регистрация и удостоверението за актуално състояние на съдебната регистрация се представят за всички юридически лица в обединението.
Удостоверение, че кандидатът няма задължения към държавата, издадено не по-рано от два месеца, преди датата, на която е подадена офертата (издава се от НАП) – оригинал или нотариално заверено копие;
Удостоверение, че кандидатът няма задължения към Община Самоков, издадено не по-рано от два месеца, преди датата, на която е подадена офертата – оригинал ;
БУЛСТАТ и регистрация в НАП по ЕИК – копия, заверени от кандидата;
Други, посочени в документацията .
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатът да представи информация и документи съгласно чл.50 от ЗОП и документацията за участие.
Офертата се предава комплектована със следните документи:
Удостоверение за декларирани данни и справка за актуалното състояние на действащите трудови договори на служителите /персонала/ на кандидата в НАП – документи издадени от НАП . Справката трябва да е направена не по – рано от 21.04.2009г .
Нотариално заверени копия от годишния счетоводен баланс и отчет и за приходите и разходите за всяка от предходните три години, заверени съгласно Закона за счетоводството; за обединенията – представя се за всички юридически лица в обединението.
Нотариално заверено копие от застраховка за професионална отговорност; за обединенията – представя се за всички юридически лица в обединението.
Най-малко една банкова референция от обслужващи банки за кандидата (в оригинал); за обединенията – представя се за всички юридически лица в обединението.
Други, посочени в документацията .
Минимални изисквания: Кандидатът да има изпълнени подобни обекти на стойност не по-малко от 1 000 000 лева с вкл. ДДС за всяка от последните три години. Когато кандидатът е обединение, опитът на всички юридически лица в обединението се сумира.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатът да представи информация и документи съгласно чл.51 от ЗОП и документацията за участие.
отговарящи за извършване на строителството).
Кандидатът да представи удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя по необходимата категория за обекта – заверено копие.
Представяне на сертификат по ISO 9001:2000 - Системи за Управление на Качеството /или еквивалентен/ - копие, заверено от кандидата.
Описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на изискваното от Възложителя качество при изпълнение на поръчката.
Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на лицата, които ще отговарят за изпълнение на СМР.
Списък на техническите характеристики на основните строителни материали и елементи, които кандидатът възнамерява да използва;
Други посочени в документацията.
Минимални изисквания: Списък на договорите за изпълнени подобни обекти през последните три години с данни за стойностите, датите и възложителите, както и не-по-малко от 3 препоръки за добро изпълнение на подобни обекти.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 18.05.2009 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Община Самоков, ул."Македония" N 34, партер, гише - каса.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
25.05.2009 г. 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.05.2009 г. Час: 10:00
Място
Заседателна зала в сградата на община Самоков
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Законни или упълномощени представители на участниците.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша N 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша N 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление