Версия за печат

00554-2009-0002

BG-Ардино: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно горско стопанство "Ардино", ул."Републиканска"№7, За: инж. Митко Бойков Младенов, България 6750, Ардино, Тел.: 088 9912806, E-mail: dlardino@nug.bg

Място/места за контакт: инж. Митко Бойков Младенов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Управление на Държавния горски фонд, охрана и контрол върху горите и земите от горския фонд

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сеч, разкройване, извоз до временен склад, кубиране и рампиране на маркирана дървесина от Държавния горски фонд на територията на Държавно горско стопанство "Ардино" по "обособени позиции" и обекти както следва: обособена позиция №1 обект №916"Кулата" - отдели и подотдели:143ж, з, и, о, 220ш, прогнозно количество дървесина от 1043куб.м. и прогнозна стойност - 28624,76лв. без ДДС; обособена позиция №2 обект №917"Теменуга" - отдели и подотдели: 400д, и, прогнозно количество дървесина от 508куб.м. и прогнозна стойност - 14895,46лв. без ДДС.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Територията на ДГС "Ардино"
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Сеч, разкройване, извоз до временен склад, кубиране и рампиране на маркирана дървесина от Държавния горски фонд на територията на Държавно горско стопанство "Ардино" по "обособени позиции" и обекти както следва: обособена позиция №1 обект №916"Кулата" - отдели и подотдели:143ж, з, и, о, 220ш, прогнозно количество дървесина от 1043куб.м. и прогнозна стойност - 28624,76лв. без ДДС; обособена позиция №2 обект №917"Теменуга" - отдели и подотдели: 400д, и, прогнозно количество дървесина от 508куб.м. и прогнозна стойност - 14895,46лв. без ДДС.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото прогнозно количество дървесина е 1551куб.м.

Прогнозна стойност без ДДС
43520.22 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по обособени позиции е както следва: За обособена позиция №1/обект №916/ гаранцията е 280лева, за обособена позиция №2/обект №917/ гаранцията е 140лева. Гаранцията се внася по сметка на РДГ - Кърджали: IBAN BG60BPBI79323399564801, BIC код BPBIBGSF при " Юробанк И Джи България"АД. Гаранцията за изпълнение е 5% от общата стойност на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се осъществява по сортименти на реално добита дървесина след приемане на работата с приемателно-предавателен протокол, подписан от упълномощен представител на изпълнителя и техническия ръководител на обекта към ДГС„Ардино”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата може да участват всички български и чуждестранни физически или юридически лица, които упражняват законно търговска дейност и които са регистрирани в публичния регистър на Държавната агенция по горите по чл.57а от ЗГ. 2. Няма право на участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 от ЗОП. 3. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: - при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; Всяка оферта на участниците трябва да съдържа: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато кандидата е физическо лице;2. Документ за закупена тръжна документ;3. Документи за внесена гаранция за участие 4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП. Копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, с изключение на новорегистрираните кандидати; 5.Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП: а) списък на основните договори за услуги с предмет сеч и извоз на дървесина, изпълнени през последните три години в ДГФ, включително стойностите.В случай, че кандидатът не е изпълнявал услуги с предмет сеч и извоз на дървесина в ДГФ, представя декларация. б) доказателства за положителна търговска репутация на кандидата по смисъла на §1а, т.2 от ППЗГ. в) декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка г) списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - задължително следва да се включи наетия лицензиран лесовъд вписан в регистъра по чл.39, ал.2 от ЗГ. д) декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години. е) удостоверение от регистъра на ДАГ, че кандидатът е ригистиран по чл.57а от ЗГ. ж) копие от лиценза за частна лесовъдска практика и трудов договор на наетия лесовъд. з) техническо предложение- приложено към документацията. 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. 7. Декларация за запознаване с условията на процедурата. 8. Когато кандидатът или участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, декларация за дела на тяхното участие 9. Срок на изпълнение на поръчката 10. Предлагана цена – по образец 11.Сведения за участника. 12. Попълнен образец на проекто- договора. 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно условията за участие в процедурата.
Минимални изисквания: Съгласно условията за участие в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно условията за участие в процедурата.
Минимални изисквания: За изпълнение предмета на обществената поръчка кандидатът следва да притежава необходимото техническо оборудване, което е следното: За обособена позиция №1 – минимум 2бр. бензиномоторни триона и 1бр. трактор „Универсал” За обособена позиция №2 – минимум 2бр. бензиномоторни триона и 1бр. трактор „Универсал” Когато един кандидат участва за повече от една обособена позиция /обект/ може да участва с един брой трактор „Универсал” за два обекта. Когато кандидатът участва в процедурата за повече от една обособена позиция /обект/ представя доказателства, че притежава сумарното количество технически средства необходими за изпълнение предмета на обществената поръчка за всички обособени позиции, за които участва. Обстоятелствата се доказват с удостоверение за регистрация на земеделска и горска техника по реда на Наредба №15/11.11.2005 година.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Право на участие в процедурата има кандидат или участник, който отговаря на квалификационните изисквания за изпълнение на предмета на обществената поръчка като представя: Информация за основните договори за услуги с предмет сеч и извоз, изпълнени през последните три години, придружени с доказателства за положителна търговска репутация; Удостоверение, че кандидатът юридическо лице е вписан в публичния регистър на Държавната агенция по горите по чл.57а, ал.1 от ЗГ и лиценз за упражняване на частна лесовъдска практика на наетия от търговеца лицензиран лесовъд по чл.39, ал.2 от ЗГ; Информация за технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; Информация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: най-ниска цена; тежест: 90
Показател: срок за изпълнение; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.06.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуването на документи е до 10/десет/ дни преди изтичане на срока за получаване на офертите от касата на ДГС "Ардино".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.06.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

3

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

Административната сградата на ДГС "Ардино"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Сеч, разкройване, извоз до временен склад, кубиране и рампиране на маркирана дървесина от Държавния горски фонд на територията на Държавно горско стопанство "Ардино" в обособена позиция №1 обект №916"Кулата" - отдели и подотдели:143ж, з, и, о, 220ш, прогнозно количество дървесина от 1043куб.м. и прогнозна стойност - 28624,76лв. без ДДС;
1) Кратко описание

Сеч, разкройване, извоз до временен склад, кубиране и рампиране на маркирана дървесина от Държавния горски фонд на територията на Държавно горско стопанство "Ардино" в обособена позиция №1 обект №916"Кулата" - отдели и подотдели:143ж, з, и, о, 220ш, прогнозно количество дървесина от 1043куб.м. и прогнозна стойност - 28624,76лв. без ДДС;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

3) Количество или обем

Прогнозно количество от 1043куб.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
28624.76 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Сеч, разкройване, извоз до временен склад, кубиране и рампиране на маркирана дървесина от Държавния горски фонд на територията на Държавно горско стопанство "Ардино" в обособена позиция №2 обект №917"Теменуга" - отдели и подотдели: 400д, и, прогнозно количество дървесина от 508куб.м. и прогнозна стойност - 14895,46лева без ДДС;
1) Кратко описание

Сеч, разкройване, извоз до временен склад, кубиране и рампиране на маркирана дървесина от Държавния горски фонд на територията на Държавно горско стопанство "Ардино" в обособена позиция №2 обект №917"Теменуга" - отдели и подотдели: 400д, и, прогнозно количество дървесина от 508куб.м. и прогнозна стойност - 14895,46лева без ДДС;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

3) Количество или обем

Прогнозно количество от 508куб.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
14895.46 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3