Версия за печат

00042-2009-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на транспорта, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Десислава Веселинова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409787, E-mail: dveselinova@mt.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция "Финанси и стопански дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mt.government.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: транспорт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на транспорта

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: софия
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Министерството на транспорта

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

доставка

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Гаранция за участие в процедурата - парична сума в размер на 1000 (хиляда) лв. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, преведена по банкова сметка: БНБ-Централно управление, IBAN сметка № BG77BNBG96613300124801, BIC код на БНБ BNBG BGSD към момента на подаване на офертите за участие в процедурата. В случай, че гаранцията се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да бъде не по-кратък от срока на валидност на офертите. 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 7 500 (седем хиляди и петстотин) лв., представляваща 5% от стойността на поръчката. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, преведена по банкова сметка БНБ-Централно управление, IBAN сметка № BG77BNBG96613300124801, BIC код на БНБ BNBG BGSD към момента на сключване на договора за изпълнение на поръчката. В случай, че гаранцията се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да бъде не по-кратък от срока на действие на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него следва да определят едно лице, което да представлява обединението, за което подписват споразумение помежду си, което прилагат към офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: няма
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за 2008 г.; Списък на основните договори за изпълнение на подобни по обем и вид поръчки, извършени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за изпълнение на подобни по обем и вид поръчки през последните три години, вкл. стойностите, датите и получателите, придружен от най-малко една препоръка за добро изпълнение. 2. Каталог/ценова листа на всички канцеларски материали и канцеларски материали за представителни цели 3. Кратка презентация и фирмена биография. 4. Сертификати за произход и качество по EN ISO и/или БДС или декларации за съответствие на продуктите. 5.Мостри на предлаганите канцеларски материали.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 85 от 10.03.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.05.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащане в касата на Министерството на транспорта

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
18.05.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.05.2009 г.  Час: 16:00
Място

сОФИЯ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да присъства лично или да изпрати представител при отварянето на офертите, изрично упълномощен от представляващия участника.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg/public.

VI.4.2) Подаване на жалби

Чл. 120 от Закона за обществените поръчки - всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от умедомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg/public.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ