РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. София, район Изгрев, ж.к. "Дианабад", ул. "Никола Габровски" № 1
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на медикаменти за нуждите на "СБАЛТОСМ" ЕАД, включваща 5 обособени позици, подробно описани в техническата спецификация от документацията за участие в процедурата.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
89345 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Размер на гаранцията за участие е 200,00 лева; Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността му. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Ако гаранцията е под формата на парична сума, същата може да бъде внесена в касата на възложителя в град София, ул. "Никола Габровски" № 1, бл. 2, ет. 5 или по банковата сметка на възложителя - IBAN: BG16 UNCR 9660 1036 8525 01; BIC код: UNCRBGSF при „Уникредит Булбанк” АД, клон Батенберг.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Условия и начин на финансиране на поръчката - средствата за заплащане на поръчката се осигуряват от собствени средства на възложителя; Условия и начин на плащане - с платежно нареждане по банков път.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в открития конкурс представят изискуемите от чл. 13, ал. 1 НВМОП и от документацията за участие в процедурата документи, а именно: Оферта; Документ за съдебна регистрация на участника и удостоверение за актуалното му състояние издадено от съответния окръжен съд не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за получаване на офертите, определен в обявлението; участниците, които след 01.01.2008 год. са пререгистрирани от окръжните съдилища в ТР при АВп или са регистрирани след тази дата в ТР при АВп посочват задължително ЕИК без да представят доказателства за подлежащи на вписване в ТР обстоятелства. В тези случай (пререгистрация или нова регистрация след 01.01.2008 год.) участниците представят удостоверение за актуално състояние от АВп пожелание; чуждестранно лице представя документ за регистрация съобразно националното му законодателство; физическо лице представя документ за самоличност; когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя в легализиран превод. Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1 ЗОП, посочени в настоящото обявление; Доказателства за техническите възможности на участника по чл. 51,ал. 1 ЗОП, посочени в настоящото обявление; Необходимите разрешителни (лицензии) за доставка и търговия на съответната стока от предмета на процедурата; Оторизационни писма от фирмата – производител или вносител на съответната стока или ексклузивен вносител за българския пазар; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, и дела на тяхното участие; Документ за внесена гаранция за участие във форма и размер съгласно настоящото обявление; Копие от документ за закупена документация за участие; Срок за изпълнение на поръчката; Ценово предложение; Техническо предложение; Списък на документите. Участниците трябва да представят оферта за най-малко 80 % от обема на обособената/ите позиция/и, за която/ито участват. Офертата се подписва от законния представител на Участника или от надлежно упълномощено лице или лица, като в офертата се прилага пълномощното от представляващия участника. Всички страници, с изключение на отпечатаната литература и на документите, издадени от компетентни органи (оригинал или копия), се подписват от лицето или лицата, подписващи офертата и се подпечатват с печата на участника. Приложените към офертата копия на документи се представят с нотариална заверка или се заверяват от участника с надпис „Вярно с оригинала”, подписват се от лицето или от лицата, подписващи офертата и се подпечатват с печата на участника. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, а когато офертата е за самостоятелно обособени позиции и за кои позиции се отнася. Предлаганата цена се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена", поставен в плика с офертата. Невъзможността на участника да предостави цялата информация, изисквана в документацията или представянето на оферта, неотговаряща на изискванията на настоящото обявление и на документацията за участие при всички случаи е риск за участника и води до отстраняването му от процедурата.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от получателите; сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качество, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти (когато е приложимо).
Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод.
Минимални изисквания: Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от получателите; сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качество, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти (когато е приложимо).
Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 18.05.2009 г. Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Цената на документацията се заплаща в касата на възложителя - "СБАЛТОСМ" ЕАД, град София, ж.к. "Дианабад", ул. "Никола Габровски" 1, бл. 2, ет. 5
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
25.05.2009 г. 12:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.05.2009 г. Час: 11:00
Място
"СБАЛТОСМ" ЕАД, град София, ж.к."Дианабад”, ул."Никола Габровски" № 1, бл. 2, ет. 5
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Представляващия участника или надлежно упълномощено от него лице.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтеросовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление