РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на медикаменти и консумативи за нуждите на ЦСМП-Пловдив през 2009 г.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Склада на ЦСМП-Пловдив
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на медикаменти и консумативи за нуждите на ЦСМП-Пловдив през 2009 г.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Стойността на доставките за периода на договора ще бъде приблизително около 100 000 лв. без ДДС /общо за двете обособени позиции/
Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 лева - за всяка обособена позиция,за която се кандидатства . Гаранция за изпълнение на договора - 2 % от стойността на индивидуалния договор на изпълнителя , под формата , посочена в чл. 60 от ЗОП , представена в деня на подписване на договора ./IBAN BG 53UNCR75273354637880, BIC UNCRBGSF/
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Отложено плащане в срок до 60 дни от представяне на фактура от страна на Изпълнителя .
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Да отговарят на изискванията на чл. 50, ал. 1 от ЗОП и чл. 13 , ал. 1,т.2 от НВМОП.Кандидатите и техните оферти да отговарят на изискванията и ограниченията на глава IV от ЗОП/Съгласно чл.50,ал.1,т.2 и 3 и чл,51,ал.1 вр.чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП- заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс,представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител,в случаите,предвидени в Закона за счетоводството,както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ако са изготвени такива,информация за оборота на стоките,обект на поръчката,документ за първоначална съдебна регистрация или удостоверение за пререгистрация,удостоверение за актуално състояние,регистрация по БУЛСТАТ/ако не са пререгистрирани по реда на ЗТъргР/ и по реда на Закона за ДДС,декларации за липса на обстоятелства по смисла на чл.47,ал.1 и 5 и чл.47,ал.2 от ЗОП,референции за търговска репутация.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 на документацията / чл. 50 от ЗОП /Съгласно чл.50,ал.1,т.2 и 3 вр.чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП и чл.13,ал.1 от НВМОП-заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс,представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител,в случаите ,предвидени в Закона за счетоводството,както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ака са изготвени такива, информация за оборота на стоките, обект на поръчката,документ за първоначална съдебна регистрация или удостоверение за пререгистрация,удостоверение за актуално състояние,регистрация по БУЛСТАТ/ако не са пререгистрирани по реда на ЗТъргР/ и по реда на ЗДДС,декларации по смисъла на чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП.
Минимални изисквания: Съгласно Приложение № 2 на документацията / чл. 50 от ЗОП /Съгласно чл.50,ал.1,т.2 и 3 вр.чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП и чл.13,ал.1 от НВМОП-заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс,представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител,в случаите ,предвидени в Закона за счетоводството,както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ака са изготвени такива, информация за оборота на стоките, обект на поръчката,документ за първоначална съдебна регистрация или удостоверение за пререгистрация,удостоверение за актуално състояние,регистрация по БУЛСТАТ/ако не са пререгистрирани по реда на ЗТъргР/ и по реда на ЗДДС,декларации по смисъла на чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 на документацията / чл. 51 от ЗОП /
Минимални изисквания: Съгласно Приложение № 2 на документацията / чл. 51 от ЗОП /
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1 - най-ниска цена - до 50 т.; тежест: 1
Показател: К2- разсрочено плащане - до 50 т.; тежест: 2
Показател: К3- качество - до 20 т.; тежест: 3
Показател: К4- възможност за доставка в хладилни чанти - до 10 т.; тежест: 4
Показател: К5- срок на доставка - до 20 т; тежест: 5
Показател: К6- срок на годност - до 20т; тежест: 6
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.05.2009 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Лично или от упълномощен представител на кандидата за изпълнител от деловодството на ЦСМП-Пловдив след внасяне на сумата в касата .
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
18.05.2009 г. 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.05.2009 г. Час: 10:00
Място
Административна сграда на ЦСМП-Пловдив , ул. " Л.Каравелов " № 26
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Кандидатите или упълномощени техни представители могат да присъстват при извършване на действията по чл. 68,ал. 3 от ЗОП .
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 98007315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 98007315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление