Версия за печат

00444-2009-0002

BG-Шумен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение-Шумен" АД, ул."Васил Априлов" № 63, За: Нонка Колева, България 9700, Шумен, Тел.: 054 800749, E-mail: mbal-shumen@ro-ni.net, Факс: 054 800751

Място/места за контакт: "МБАЛ- Шумен" АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-shoumen.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хемодиализни апарати 14 бр.; водоочистваща система с обратна осмоза-1 бр.; легла за хемодиализа – 19 бр. за нуждите на Отделение за хемодиализа при “МБАЛ - Шумен” АД"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Отделение за хемодиализа при МБАЛ-Шумен АД
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на хемодиализни апарати 14 бр; водоочистваща система с обратна осмоза-1 бр; легла за хемодиализа – 19 бр за нуждите на Отделение за хемодиализа при “МБАЛ - Шумен” АД", подробно описани в техническата спесификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническата спесификация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие се внасят в касата на болницата, или като парична сума, внесена по банкова сметка № BG63UNCR75271046823012, BIC UNCRBGSF при Уникредит Булбанк – Шумен, или неотменима банкова гаранция. Размерът на гаранция за участие е както следва: ОП №1 „Апарати за хемодиализа”-14 бр 2000 лв ОП № 2 „Водоочистваща система с обратна осмоза”-1бр. 300 лв ОП № 3 „Легла за хемодиализа”-19 бр 300 лв Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3 % от общата му прогнозна стойност, като условията и сроковете за задържане и освобождаване са указани в документацията, съгласно чл. чл. 62 и чл. 63 от ЗОП

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане – 50 % авансово след сключване на договор за доставка, 50 % след доставяне, монтиране, пускане в експлоатация и подписан приемо-предавателен протокол

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Предложената апаратура ПО ТРИТЕ ПОЗИЦИИ да е нова,неупотребявана , нерециклирана и произведена след 01.01.2009година. 2. Да е унифицирана за работа и с предлаганите на пазара български хемодиализни кръвни линии и концентрати за хемодиализа. 3. Производителят на предлаганата апаратура трябва да притежава сертификат ISO 9001:2000 и ISO13485:2003. 4. Участникът трябва да притежава сертификат ISO9001:2000 за доставка и сервиз на медицинска апаратура. 5. Предлаганата апаратура да притежава СЕ марка,Декларация за съответствие с Директива 93/42ЕЕС. 6. Осигуряване на гаранционно обслужване на апаратурата от оторизиран сервиз в рамките на 24 часа,а при невъзможност за спазване на тези срокове - осигуряване на друг апарат от същия клас за временно ползване. 7. Апаратурата да отговаря на всички посочени в Техническата спецификация на възложителя минимални изисквания и да е окомплектована с всички принадлежности необходими за започване на нормална работа. 8. Участниците да представят оторизационно писмо от производителя, да притежават лиценз за сервизна дейност и сертификат за преминат курс на обучение при производителя, да осигурят монтаж на апаратурата,както и обучение на персонала за работа с нея.Сертификата и оторизационното писмо следва да бъдат представени с легитимен превод на български език. 9. Ръководство за експлоатация на апаратурата на български език. 10. Осигуряване на резервни части и след изтичане на гаранционния период на предлаганата апаратура най-малко за 5 години. 11. Списък на сключените от участника договори за доставка и монтаж на апаратура и оборудване идентични с предмета на настоящата поръчка за последните 3 години, както и препоръки за качественото им изпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние-за български физически и юридически лица, издадено от регистърния съд, а за пререгистрираните по Закона за Търговския регистър- от което и да е териториално поделение на Агенцията по вписванията, за участник чуждестранно юридическо лице или техни обединения-документ за регистрация съгласно националното му законодателство, в оригинал или нотариално заверено копие, ако участникът е физическо лице – документ за самоличност-нотариално заверено копие; Документ за регистрация по БУЛСТАТ, за непререгистрираните по Закона за Търговския регистър, за пререгистрираните не се изисква, както и за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, в случай, че участникът е регистриран по ДДС /подпис и печат на кандидата, ако е ксерокопие-заверено с гриф ”Вярно с оригинала” и свеж печат на участника/,документ за представена гаранция, копие от документ за закупена документация, декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 от ЗОП, списък с документите съдържащи се в офертата, подробно описани в документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 от ЗОП: Копие от последния счетоводен баланс и копие от счетоводен отчет за приходите и разходите, представени пред данъчните власти, за последната отчетна година, заверени от експерт счетоводител в случаите предвидени от Закона за счетоводството. Участник, който е ново регистриран търговец или не е упражнявал търговска дейност за период от последната година, представя информация за общия оборот и оборота на услугите, предмет на поръчката за периода, през който реално е упражнявал дейност.
Минимални изисквания: Съгласно чл. 50 от ЗОП: Копие от последния счетоводен баланс и копие от счетоводен отчет за приходите и разходите, представени пред данъчните власти, за последната отчетна година, заверени от експерт счетоводител в случаите предвидени от Закона за счетоводството. Участник, който е ново регистриран търговец или не е упражнявал търговска дейност за период от последната година, представя информация за общия оборот и оборота на услугите, предмет на поръчката за периода, през който реално е упражнявал дейност.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Сертификат ISO 9001:2000; • Сертификат ISO 13485: 2003; или еквивалентни сертификати, съгласно действащата нормативна база в страната, където участникът , съответно производителят е регистриран. • Предлаганата апаратура да притежава СЕ марка; • Декларация за съответствие с директива 93/42/ЕС; • Декларация за гарантиране подръжката и производството на резервни части минимум 5 години след производството на оферираните апарати. • Участниците да представят: 1. Оторизационно писмо от производителя; 2.Лиценз за сервизна дейност и сертификат за преминат курс на обучение при производителя. Оторизационното писмо и сертификата да бъдат представени с легитимен превод на български език. • Ръководство за експлоатация на апаратурата на български език. • Писмени доказателства, че апаратурата е нова, неупотребявана, нерециклирана и е произведена след 01.01.2009г. • Каталог преведен на български/ без цени/ с подробно описание на стоките, които ще се доставят. • Изготвена таблица за пълно съответствие на оферираната апаратура и оборудване с Техническата спецификация на Възложителя. • Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки и монтаж със същия предмет, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, както и препоръки за качественото им изпълнение; Тази декларация се подава и при липса на такива договори, като в нея изрично се посочва това обстоятелство. Неподаването на тази декларация е основание за отстраняване на участника. Документи за подизпълнител, ако се предвижда такъв: • В случай, че при изпълнението на поръчката ще участва подизпълнител, това обстоятелство е необходимо да бъде заявено, съгласно т.2.4 от документацията. В тези случаи се представят посочените по – горе документи за съответния подизпълнител отделно. Подизпълнителят следва да отговаря на посочените в чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП/т.2.2 от документацията/ изисквания;
Минимални изисквания: • Сертификат ISO 9001:2000; • Сертификат ISO 13485: 2003; или еквивалентни сертификати, съгласно действащата нормативна база в страната, където участникът , съответно производителят е регистриран. • Предлаганата апаратура да притежава СЕ марка; • Декларация за съответствие с директива 93/42/ЕС; • Декларация за гарантиране подръжката и производството на резервни части минимум 5 години след производството на оферираните апарати. • Участниците да представят: 1. Оторизационно писмо от производителя; 2.Лиценз за сервизна дейност и сертификат за преминат курс на обучение при производителя. Оторизационното писмо и сертификата да бъдат представени с легитимен превод на български език. • Ръководство за експлоатация на апаратурата на български език. • Писмени доказателства, че апаратурата е нова, неупотребявана, нерециклирана и е произведена след 01.01.2009г. • Каталог преведен на български/ без цени/ с подробно описание на стокигте, които ще се доставят. • Изготвена таблица за пълно съответствие на оферираната апаратура и оборудване с Техническата спецификация на Възложителя. • Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки и монтаж със същия предмет, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, както и препоръки за качественото им изпълнение; Тази декларация се подава и при липса на такива договори, като в нея изрично се посочва това обстоятелство. Неподаването на тази декларация е основание за отстраняване на участника. Документи за подизпълнител, ако се предвижда такъв: • В случай, че при изпълнението на поръчката ще участва подизпълнител, това обстоятелство е необходимо да бъде заявено, съгласно т.2.4 от документацията. В тези случаи се представят посочените по – горе документи за съответния подизпълнител отделно. Подизпълнителят следва да отговаря на посочените в чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП/т.2.2 от документацията/ изисквания;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 70%
Показател: Гаранционен срок на апаратурата и/или оборудването; тежест: 20%
Показател: Срок на доставка ; тежест: 10%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.05.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документация може да бъде закупена всеки работен ден в деловодството на МБАЛ-Шумен или получени по пощата и куриер след заплащане на касата на МБАЛ или банков превод по сметка при Интернешънъл Асет Банк- Шумен BG85IABG74771000602200, BIC IABGBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.06.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.06.2009 г.  Час: 10:00
Място

гр.Шумен, ул."Васил Априлов" 63, заседателна зала на ІІ етаж на Терапевтичния блок

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващите по закон или упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1
1) Кратко описание

АПАРАТИ ЗА ХЕМОДИАЛИЗА

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

14 бр.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2
1) Кратко описание

ВОДООЧИСТВАЩА СИСТЕМА С ОБРАТНА ОСМОЗА

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

1 брой

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3
1) Кратко описание

ЕРГОНОМИЧНО КРЕСЛО /ЛЕГЛО/

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

19 броя

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение