Версия за печат

00693-2009-0012

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Университетска многопрофилна болница за активно лечение и спешна медицина "Н.И.Пирогов" ЕАД, бул."Тотлебен" №21, За: Ирена Маркова, Р.България 1606, София, Тел.: 02 9154507, Факс: 02 9520062

Място/места за контакт: Сектор "Маркетинг и организация на обществените поръчки"

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно сервизно обслужване на асансьорните уредби в УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, бул. "Тотлебен" №21
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Абонаментно сервизно обслужване на асансьорните уредби в УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

22 броя асансьорни уредби - пътнически и 1 брой товарен

Прогнозна стойност без ДДС
85000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата в размер на 850 /осемстотин и петдесет/ лева , в една от следните форми съгласно чл. 27 ал. 1 от НВМОП: банкова гаранция в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка в полза на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите. По усмотрение на участниците гаранцията за участие може да бъде парична сума в лева, внесена по банкова сметка BG68SOMB91301010620502, BIC SOMBBGSF "Общинска банка" АД, на името на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие ще става по реда на чл.28 и чл.29 от НВМОП. Гаранцията за добро изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора без ДДС, в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП. Представя се при подписване на договор за възлагане на обществена поръчка и е условие за сключването му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, в български лева, по сметката на продавача в срок до 90 дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа всички необходими документи по чл.13 от НВМОП и конкурсната документация на възложителя: Оригинал или нотариално заверени копия на: Решение за съдебна регистрация или единен идентификационен код, Удостоверение за актуално състояние, Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, Оригинален документ за внесена гаранция за участие, и др. подробно описани в документацията за участие в обществената поръчка. ОСНОВАНИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА УЧАСТНИКА ОТ ПРОЦЕДУРАТА: 1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 2. Наличие на някоя от хипотезите по чл.69, ал.1 от ЗОП. 3. Непредставяне на някой от изброените в документацията документи. 4.Представяне на непълна оферта или такава, която не отговаря на изискванията, посочени в обявлението и документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Баланс и ОПР за предходната година, заверени от кандидата. 2. Декларация за общия оборот и оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът или кандидата е учредил дейността си.
Минимални изисквания: 1.Средногодишния оборот за услуги със същия обект за последната финансова година, не по-малък от петдесет хиляди лева без ДДС. 2. Средногодишен оборот за последните три години от услуги със същия обект не по-малко от сто хиляди лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Да имат сключени минимум 5 /пет/ договора за последните 3 години за услуги. 2.Минимум два броя референции от предходната година, с телефон за връзка с подписалия референцията. 3.Разрешение от ДАМТН при ГД на "ИДТН" за поддържане, монтаж, ремонт и преустройство на асансьори съгласно Наредба за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори, приета с ПМС №75/01.04.2003 г., обнародвана в ДВ, бр.33. 4. Примерен график с броя на служителите необходими за извършването на услугата, съобразен със спецификата на Възложителя, а именно - в натоварена часова зона от 08:00 до 17:00 часа - минимум двама постоянно присъстващи асансьорни техника. През останалото време от денонощието минимум един асансьорен техник. 5. Свидетелства за правоспособност за асансьорен монтьор на минимум броя на хората включенви в примерния график.
Минимални изисквания: 1.Заверени копия на сключените договори от предходната година; 2. Да имат добра търговска репутация, свързана с предмета на поръчката. 3.Да отговарят на Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори, приета с ПМС №75/01.04.2003 г., обнародвана в ДВ, бр.33. 4.24 часово присъствие асансьорни техници. 5. Професионална квалификация на кандидатите или участниците, които ще отговарят за извършването на услугата, съгласно Наредба №3/2001 год. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упръжняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" /ДВ, бр.9 от 2001 год./
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Доказателства за професионалната квалификация на кандидатите или участниците, които ще отговарят за извършването на услугата, съгласно Наредба №3/2001 год. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упръжняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори" /ДВ, бр.9 от 2001 год./

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена на абонаментен сервиз; тежест: 80
Показател: Стойност на резервни части; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 05.05.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
12.05.2009 г.  15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.05.2009 г.  Час: 10:00
Място

УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД, бул. "Тотлебен" №21; Аудитория на секция по изгаряния и пластична хирургия, ет 2, Администрация.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.38, ал.4 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.04.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ