РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Маркиране,сортиментиране,комплектоване,сеч,извоз до временен склад и транспортиране до дома на потребителя на лесосечен фонд в гори,собственост на Община Симеоновград за 2009 г."
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
В гори намиращи се в землището на община Симеоновград
Код NUTS:
BG422
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Извършване на дейности по маркиране,сортиментиране,комплектоване и дърводобив - сеч,извозване до временен склад и транспортиране до дома на потребителя, дърва за огрев на лесосечен фонд в гори,собственост на Община Симеоновград за местното население.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77211400
Описание:
Услуги по сеч на дървета
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Общото прогнозно количество за маркиране,сортиментиране,комплектоване,сеч и извоз , възлиза на 8 435 пространствени куб.м.дървесина.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 2000 лв.в една от формите по чл.60,ал.1 от ЗОП/парична сума или банкова гаранция/,като срокът на валидност на банковата гаранция за участие в процедурата,да не бъде по кратък от срока на валидност на офертата.Гаранция за изпълнение на договора е 3 % от стойността на поръчката в една от формите на чл.60,ал.1 от ЗОП.Срокът за валидност на банковата гаранция е до приемане изпълнението на договора.Гаранциите могат да бъдат внесени в банкова сметка на Възложителя: IBAN BG16STSA93003300701640 ; BIC: STSABGSF при Банка ДСК - АД клон Димитровград.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Средствата са осигурени от общинския бюджет.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право за участие в откритата процедура има всеки,който отговаря на изискванията на чл.9,чл.47,ал.1,ал.2,ал.5 и чл.48 от ЗОП.Всяка оферта трябва да съдържа документите посочени в чл.56 от ЗОП,чл.24 от ППЗОП и документацията за участие в процедурата.Основанията за отстраняване на участника в процедурата са съгласно чл.69 от ЗОП.Изисква се също и регистрация на търговеца в регистъра на ДАГ по чл.57а,ал.1 от ЗГ и на наетия от него лиценциран лесовъд в регистъра на ДАГ по чл.39,ал.2 от ЗГ.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: В съответствие с изискванията на чл.50,ал.1,т.2 от ЗОП:
1.Копие от годишен финансов отчет и ОПР за 2008 г., заверени от участника.
2.Информация за общия оборот,предмет на поръчката за последните три години.
Минимални изисквания: В съответствие с изискванията на чл.50,ал.1,т.2 от ЗОП:
1.Копие от годишен финансов отчет и ОПР за 2008 г., заверени от участника.
2.Информация за общия оборот,предмет на поръчката за последните три години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51 от ЗОП,както следва:
1.Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години ,включително стойностите,датите и получателите,придружен от препоръки за добро изпълнение.
2.Списък на техническите лица,включително на тези,отговарящи за контрола на качеството.
3.Декларация за техническото оборудване,с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за услуга.
4.Удостоверение за регистрация за извършване на лесокултурни дейности- извършване на дейности по възпроизводство в земи и гори- държавна и общинска собственост,регистриран лесовъд по чл.20 от Наредба № 31/2003 г.
Минимални изисквания: Всеки участник в откритата процедура да разполага с технически и професионални възможности за изпълнение предмета на поръчката.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Регистрация на търговеца в регистъра на ДАГ по чл.57а,ал.1 от ЗГ и на наетия от него лицензиран лесовъд в регистъра на ДАГ по чл.39,ал.2 от ЗГ.
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 75
Показател: Срок за изпълнение на дейностите по маркиране,сортиментиране,комплектоване; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение на дейностите по сеч,извоз до временен склад и транспортиране до дома на потребителя; тежест: 10
Показател: Опит в дейността и търговска ретутация; тежест: 5
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.04.2009 г. Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документация за участие може да се закупи всеки работен ден от 8.00 ч.до 16.30 ч. от стая № 17,етаж 2, в Общинска администрация Симеоновград,пл."Шейновски" № 3, срещу представяне на документ за платени 1000 лв. /без ДДС/ в касата на Общината,стая № 4,етаж 1.Документацията за участие може да се плати и по банков път по сметка:
IBAN BG11STSD93008400400100 ; BIC STSABGSF, код за вид плащане 444000 - банка ДСК АД - Димитровград.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2009 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2009 г. Час: 14:30
Място
В заседателна зала № 14,етаж втори в сградата на Община Симеоновград , пл."Шейновски" № 3
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници в процедурата, или техни упълномощени представители съгласно чл.68,ал.4 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Заплащането на таксата за маркиране с контролна горска марка е за сметка на изпълнителя.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Срокът за подаване на жалба, съгласно чл.120,ал.2 от ЗОП за всяко заинтерисовано лице е 10 дни от уведомяване на съответното решение или действие на възложителя,а ако не е уведомено- от датата на узнаването, или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ