РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Строително-монтажни работи при изпълнение на обект: "Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и изграждане на нова канализационна мрежа в село Виноградец".
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
с.Виноградец, общ.Септември
Код NUTS:
BG423
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Строително-монтажни работи при изпълнение на обект: "Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа и изграждане на нова канализационна мрежа в село Виноградец". Община Септември е подала проектно предложение с Идентификационен номер 13/321/00087 по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ Мярка 321 "Основни услуги за икономиката и населението на селските райони" по програмата за развитие на Селските райони за период 2007-2013г. към МЗХ. Изпълнението на СМР на проекта ще започне след отпускане на средства на Община Септември.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45332200, 45332300
Описание:
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
съгласно приложение към документацията за участие
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Септември, съгласно приложение към документацията за участие, в размер на 30 000 лв.
2.Гаранция за изпълнение - банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Септември, съгласно приложение към документацията за участие, в размер на 3 % от стойността на сключения договор съгласно представената оферта за изпълнение на СМР на обекта.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
В бюджета на Община Септември няма предвидени средства за изпълнение на СМР на обекта. Изпълнението на СМР на обекта ще започне след одобрение на представеното проектно предложение по Мярка 321 "Основни услуги за икономиката и населението на селските райони" по програмата за развитие на Селските райони за период 2007-2013г. към МЗХ. Плащането ще се извършва по банков път, след представяне на фактура и в срок - съгласно предложението на избрания изпълнител и съобразно отпуснатите на Община Септември средства.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се състои от три части: “Информация за правното, икономическо и финансово състояние на участника” – документи и образци, поставени в ПЛИК “А”; “Техническо предложение”, поставено в ПЛИК “Б”; “Предлагана цена”, поставена в ПЛИК “В”.
Плик “А” съдържа:а) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; б) Заявление за участие; в) Административни сведения;г) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката; д) Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката; е) Декларация, че участникът е запознат с условията на мястото, на което ще се извършва строителството; ж) Регистрационни документи на участника: удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен орган по регистрация на участника; з) Документ за закупена документация за участие – копие; и) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал; й) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 ЗОП; к) Документ за данъчна регистрация и ЕИК и регистрация по ЗДДС; л) Банкова атестация / банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент;м) Доказателство за гарантирано финансиране на поне 7 млн. (седем милиона) лева под формата на оборотни средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка; н) Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006г., 2007г. и 2008г.; о)Информация за общия оборот и за оборота на дейности, сходни на тези, които са обект на поръчката, за 2006г., 2007г. и 2008г.; п) Кратка анотация/кратко представяне за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, включваща списък на договорите за строителство, изпълнени през последните три (3) години,препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, които трябва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; р) Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години;с) Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство;т) Доказателства за техническа възможност:1) Списък на наетите на договор от участника технически правоспособни лица, съгласно ЗУТ, заедно с автобиографии и доказателства за квалификацията и правоспособността на лицата; 2) Доказателства като извлечения от договори или референции от клиенти или строителен надзор, от които е видно предмета на съответния проект, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него; у) Референции / препоръки за изпълнението на поръчки, с подобен предмет като настоящата през последните три (3) години, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителя може да получи допълнителна информация; ф) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;х) Декларация за участието на подизпълнители; ц) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице); ч) Пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението;ш) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв;щ) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП;ъ) Проект на договор; ь) Декларация от членовете на обединението / консорциума; ю) Застрахователен договор "Професионална отговорност в строителството и проектирането"; я) Декларация, че участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място. Всички документи в офертите, които не са на български език, се представят и в легализиран превод. Всички копия на изискуемите документи следва да се представят в оригинал или нотариално заверени копия.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Общият годишен оборот на участника – приходи от строителство за последните три години (2006, 2007, 2008) да е не по-малко от общо 60 млн. (шестдесет милиона) за трите години.
2. Участникът трябва да е реализирал печалба за всяка една от последните три години (2006, 2007 и 2008).
3. Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 7 млн. (седем милиона) лева под формата на оборотни средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия от банка.
4. Участника трябва да има минимум 2 (два) изпълнени (въведени в експлоатация) обекта по договори финансирани по предприсъединителните и структурни фондове или оперативни програми, в рамките на последните три години от (2006, 2007, 2008) в размер на не по-малко от 3 млн. (три милиона) лева.
5. Участника трябва да има минимум 4 (четири) изпълнени обекта и/или сключени договори за изпълнение на обществена поръчка, за такива по предмета на поръчката на минимална обща стойност 15 млн. (петнадесет милиона).
В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението / консорциума като цяло.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
Минимални изисквания: 1. Общият годишен оборот на участника – приходи от строителство за последните три години (2006, 2007, 2008) да е не по-малко от общо 60 млн. (шестдесет милиона) за трите години.
2. Участникът трябва да е реализирал печалба за всяка една от последните три години (2006, 2007 и 2008).
3. Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от 7 млн. (седем милиона) лева под формата на оборотни средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия от банка.
4. Участника трябва да има минимум 2 (два) изпълнени (въведени в експлоатация) обекта по договори финансирани по предприсъединителните и структурни фондове или оперативни програми, в рамките на последните три години от (2006, 2007, 2008) в размер на не по-малко от 3 млн. (три милиона) лева.
5. Участника трябва да има минимум 4 (четири) изпълнени обекта и/или сключени договори за изпълнение на обществена поръчка, за такива по предмета на поръчката на минимална обща стойност 15 млн. (петнадесет милиона).
В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението / консорциума като цяло.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът трябва да разполага с екип от технически правоспособни лица, заемащи ключови позиции съгласно ЗУТ.
2. Всеки участник следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите (Обн. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2006 г.) или аналогична.
В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, следва всички участници в обединението/консорциума да имат такава регистрация, като притежават категория необходима за изпълнение на поръчката или аналогична.
3. Участникът трябва да притежава опит за периода до момента на подаване на офертата.
4. Участника трябва да притежава минимално собствено техническо оборудване. Участникът не може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката.
5. Участника трябва да притежава сертификати по ISO 9001:2000, ОНSАS 18001:1999 и ISO 14001:2004.
В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по точки 3,4 и 5 изисквания се прилагат за обединението / консорциума като цяло.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да разполага с екип от технически правоспособни лица, заемащи ключови позиции съгласно ЗУТ.
2. Всеки участник следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите (Обн. ДВ. бр.108 от 29 Декември 2006 г.) или аналогична.
В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, следва всички участници в обединението/консорциума да имат такава регистрация, като притежават категория необходима за изпълнение на поръчката или аналогична.
3. Участникът трябва да притежава опит за периода до момента на подаване на офертата.
4. Участника трябва да притежава минимално собствено техническо оборудване. Участникът не може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката.
5. Участника трябва да притежава сертификати по ISO 9001:2000, ОНSАS 18001:1999 и ISO 14001:2004.
В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изброените по точки 3,4 и 5 изисквания се прилагат за обединението / консорциума като цяло.
Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.04.2009 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Всеки участник може да закупи документация за участие в откритата процедура до 17:00 часа на 24.04.2009г. от "Информационния център" на Община Септември - гр.Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, срещу сумата от 150 лв., вносима в касата на Общината или платима по банкова сметка на Община Септември.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2009 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2009 г. Час: 11:00
Място
Административната сграда на Община Септември - гр.Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
участниците или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Мярка 321 "Основни услуги за икономиката и населението на селските райони" по програмата за развитие на Селските райони за период 2007-2013г. към МЗХ.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, гр.София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Община Септември, ул."Александър Стамболийски" №37а, Р.България 4490, гр.Септември, Тел.: 03561 2067, E-mail: municipality@septemvri.org, Факс: 03561 2484
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ