Версия за печат

00015-2009-0011

BG-с.Медникарово: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Енел Марица изток 3 АД, обл.Стара Загора, За: инж.Валентина Манева, България 6294, с.Медникарово, Тел.: 042 663616, E-mail: op@me3power.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Енел Марица Изток 3 АД, обл.Стара Загора, За: Валентина Манева, България 6294, с.Медникарово, Тел.: 042 663616, E-mail: op@me3power.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Енел Марица Изток 3 АД, обл.Стара Загора, За: Валентина Манева, България 6294, с.Медникарово, Тел.: 042 663616, E-mail: op@me3power.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Енел Марица Изток 3 АД, обл.Стара Загора, За: Валентина Манева, България 6294, с.Медникарово, Тел.: 042 663616, E-mail: op@me3power.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и Снабдяване

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Текущо поддържане на железен път

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Енел Марица изток 3 АД, обл.Стара Загора, с.Медникарово
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Текущо поддържане на железен път, съгласно техническа спецификация

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Текущо поддържане на железен път, съгласно приложената към документацията техническа спецификация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие -500.00лв. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора под формата на депозит или банкова гаранция по сметка на Възложителя

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извърши 30 дни след представяне на фактура и приемно - предавателен протокол

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на чл.47 ал.1 от ЗОП. 1.Документ за регистрация на кандидат - юридическо лице, и съответните документи за посочените в заявлението подизпълнители. (Удостоверение за актуална съдебна регистрация за юридически лица и едноличните търговци със седалище в Република България и съответен еквивалентен документ в заверен превод за чуждестранни юридически лица); 2.Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП от кандидата и от евентуално предвидените в заявлението подизпълнители. При наличие на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП и несъответствие с техническите изисквания, кандидатите се отстраняват от участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на чл.50 ал.1 от ЗОП. 1. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен – /може да се представи копие заверено с вярно с оригинала./ 2. Информация за общия оборот и за оборота от дейностите, които са обект на поръчката , за последните три години, в зависимост от датата на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Кандидатите следва да представят документи съгласно изискванията на чл.51 от ЗОП. 1. Списък на основните договори по предмета на процедурата, изпълнени през последните 3 /три/ години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти от подобен характер; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Описание на техническото оборудване, с което кандидата разполага за изпълнение на поръчката . 3. Списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството и безопасността – организационна структура на персонала, който ще кандидатства за изпълнение на поръчката 4. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните 3 /три/ години. 5. Описание на мерките за опазване на околната среда и безопасността на труда, които кандидата ще приложи при изпълнение на поръчката – подробен технически план за безопасност, които включва всички дейности по изпълнение на поръчката. - В случай, че кандидата предвижда подизпълнители, представя се същия комплект документи за всеки от подизпълнителите

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

20-1671-09

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.04.2009 г.  Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се заплаща в брой в касата на електроцентрала Марица Изток 3, обл.Стара Загора, с.Медникарово или по банков път в SG Експресбанк АД, клон София IBAN BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC TTBBBG22

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.04.2009 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

Енел Марица изток 3 АД, с.Медникарово, обл.Стара Загора



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ