Версия за печат

00085-2009-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ВОЕННОМЕДИЦИНСКА АКАДЕМИЯ, Бул. "Св. Георги Софийски" № 3, За: Галя Миткова Георгиева, България 1606, София, Тел.: 02 9225874, E-mail: mmm@vma.bg, Факс: 02 9225012

Място/места за контакт: Галя Миткова Георгиева

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Военномедицинска академия, Бул. "Св. Г. Софийски" № 3, За: Надежда Иванова Сакалийска, България 1606, София, Тел.: 02 9225195

Място/места за контакт: Елена Будинова Ирманова

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Военномедицинска академия, Бул. "Св. Г. Софийски" № 3, За: Стела Василева Ганчева, България 1606, София, Тел.: 02 9225527

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на Ендоскопска камера за лапароскопска апаратура", съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/, за нуждите на ВМА.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Военномедицинска академия
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на Ендоскопска камера за лапароскопска апаратура", съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/, за нуждите на ВМА.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33164000

Описание:

Оборудване за ендоскопско изследване на коремната кухина

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно спецификация - Приложение № 1 /неразделна част от документацията/.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 800 лева със срок на валидност равен със срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на сключения договор без ДДС и е със срок на валидност до приключване изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите представят докумети по чл. 50 от ЗОП.
Минимални изисквания: Копия на баланса и отчета за приходи и разходи за предходната година. Декларация за стойността на извършените такива и подобни доставки за предходните 3 години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите представят докумети по чл. 51 от ЗОП.
Минимални изисквания: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на такава или подобна медицинска апаратура извършени през последните три години с включени предмет, стойности, дати и получатели, както и препоръки за добро изпълнение.. Участниците да представят фирмени каталози, от които да са видни техническите характеристики и възможности на предлаганата медицинска апаратура. Участниците да са в състояние да осигурят монтаж и пускане в експлоатация на доставената медицинска апаратура, както и обучение на специалистите работещи с нея. Участниците да са в състояние да осъществяват гаранционен и след гаранционен сервиз на предлаганата медицинска апаратура, за което да са упълномощени от производителя. Декларация съдържаща списък на оборудването, машините и техническите съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката и сервизна поддръжка на доставената апаратура. Квалификационни изисквания към участниците: Участникът да е производител на предлаганата медицинска апаратура или официален представител на производителя. Последното се удостоверява с писмо от производителя. Документи, удостоверяващи образователната и професионална квалификация на участника и на лицата, които отговарят за извършването на доставката и сервизната поддръжка. Сертификат по ISO на участника и производителя. Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в легализиран превод на български език извършен от преводач – физическо лице или агенция от списъка на Лицензираните преводачи на МВнР.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 09.03.2009 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на ВМА - стая № 25, ІІ етаж, бул. “Св. Георги Софийски” № 3, гр. София, телефон за справки – (02) 92 25195, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
17.03.2009 г.  15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

100

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2009 г.  Час: 10:00
Място

Военномедицинска академия, зала 10 партер.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени представители на участника.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията., Бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmi@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен от уведемлението.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ