РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на Ендоскопска камера за лапароскопска апаратура", съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/, за нуждите на ВМА.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Военномедицинска академия
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
„Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на Ендоскопска камера за лапароскопска апаратура", съгласно спецификация – Приложение № 1 /неразделна част от Документацията/, за нуждите на ВМА.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
33164000
Описание:
Оборудване за ендоскопско изследване на коремната кухина
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно спецификация - Приложение № 1 /неразделна част от документацията/.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - 800 лева със срок на валидност равен със срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на сключения договор без ДДС и е със срок на валидност до приключване изпълнението на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите представят докумети по чл. 50 от ЗОП.
Минимални изисквания: Копия на баланса и отчета за приходи и разходи за предходната година.
Декларация за стойността на извършените такива и подобни доставки за предходните 3 години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите представят докумети по чл. 51 от ЗОП.
Минимални изисквания: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на такава или подобна медицинска апаратура извършени през последните три години с включени предмет, стойности, дати и получатели, както и препоръки за добро изпълнение..
Участниците да представят фирмени каталози, от които да са видни техническите характеристики и възможности на предлаганата медицинска апаратура.
Участниците да са в състояние да осигурят монтаж и пускане в експлоатация на доставената медицинска апаратура, както и обучение на специалистите работещи с нея.
Участниците да са в състояние да осъществяват гаранционен и след гаранционен сервиз на предлаганата медицинска апаратура, за което да са упълномощени от производителя.
Декларация съдържаща списък на оборудването, машините и техническите съоръжения, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката и сервизна поддръжка на доставената апаратура.
Квалификационни изисквания към участниците:
Участникът да е производител на предлаганата медицинска апаратура или официален представител на производителя. Последното се удостоверява с писмо от производителя.
Документи, удостоверяващи образователната и професионална квалификация на участника и на лицата, които отговарят за извършването на доставката и сервизната поддръжка.
Сертификат по ISO на участника и производителя.
Всички документи във връзка с горните изисквания (ако са на чужд език) да се представят в легализиран превод на български език извършен от преводач – физическо лице или агенция от списъка на Лицензираните преводачи на МВнР.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 09.03.2009 г. Час: 15:00
Условия и начин на плащане
В касата на ВМА - стая № 25, ІІ етаж, бул. “Св. Георги Софийски” № 3, гр. София, телефон за справки – (02) 92 25195, всеки работен ден от 9:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
17.03.2009 г. 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2009 г. Час: 10:00
Място
Военномедицинска академия, зала 10 партер.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управители или упълномощени представители на участника.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисията за защита на конкуренцията., Бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmi@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
10 дневен от уведемлението.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление