Версия за печат

00039-2009-0002

BG-Павликени: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Павликени, гр. Павликени, ул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева, България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: гр. Павликени

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на специализирана техника за сметосъбиране и сметоизвозване и съдове за събиране на битови отпадъци на територията на Община Павликени"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на поръчката: доставка чрез покупка на 620 броя съдове за битови отпадъци тип "Бобър" с обем 1,1 куб. м., 100 броя пластмасови кофи с обем 0,24 куб.м., един автомобил нов за сметосъбиране и сметоизвозване с обем 15+1,5 куб.м. и един автомобил втора употреба за сметосъбиране и сметоизвозване с обем-20-22 куб. м. Контейнерите за битови отпадъци да са нови, с вместимост 1,1 куб. м., конструкция-стоманена ламарина с дебелина минимум 1,5 мм, покритие-горещо поцинковане, брой на опорните колела-четири, отваряне на капака-ръчно. Пластмасовите кофи да са с обем 0,24 куб. м., с един капак, посока на отваряне на капака-отмятане назад. Специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване-нов- да е със сметосъбираща надстройка с обем 15+1,5 куб. м., с дизелов двигател, система за уплътняване тип "преса" със степен на компактиране минимум 5:1,с универсален шутунг за разтоварване на съдове тип "Бобър", кофи тип "Мева" и пластмасови кофи с обем 0,24 куб. м. Специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване-втора употреба-да е произведен не по-рано от 1998 г., с дизелов двигател, европейска норма минимум EURO 2, напълно рециклирани двигател, шаси, трансмисия, надстройка и системи на уплътняване, натоварване и разтоварване, да не е използван на територията на Република България, задно предаване и двойни гуми.Изисквания към сметосъбиращата надстройка: обем 20-22 куб. м., система за уплътняване тип "преса" със степен на компактиране минимум 5:1,с универсален шутунг за разтоварване на съдове тип "Бобър", кофи тип "Мева" и пластмасови кофи с обем 0,24 куб. м., автомобилът да е минал на годишен технически преглед през 2009 г., гаранционен срок-минимум една година.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144511, 44613800

Описание:

Сметосъбирачни камиони
Контейнери за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

620 контейнери тип "Бобър"-1,1 куб. м., 100 броя пластмасови кофи с обем 0,24 куб. м., един специализиран автомобил за сметосъбиране-нов и един специализиран автомобил за сметосъбиране-втора употреба.

Прогнозна стойност без ДДС
620000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяко предложение следва да бъде внесено заедно с документ за внесена сума по сметка на възложителя или банкова гаранция (в оригинал). Гаранцията за участие е в размер на 5 000,00 (пет хиляди) лева, вносими по сметка на Община Павликени в "УниКредит Булбанк", IBAN – BG35UNCR75273342926133, BIC код UNCRBGSF. Гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора или парична, която се внася по сметка на Община Павликени в "УниКредит Булбанк", IBAN – BG35UNCR75273342926133, BIC код UNCRBGSF. Внасянето на гаранцията за изпълнение на договора е условие за сключването му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за покупка се осигуряват от собствени средства на Община Павликени и безлихван заем от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда към Министерството на околната среда и водите, което налага част от плащането след извършването на доставката да стане, както следва: ПУДООС финансира дейностите срещу представено искане за плащане по сметка на Община Павликени с приложени: фактури ( заверени копия), издадени от доставчика, протокол за обема, съответстващ на разходите, подписан от представител на РИОСВ. В срок от пет дни от получаване на сумите Община Павликени се задължава да преведе по банков път средствата по сметка на Изпълнителя. Плащането ще се извърши както следва: 1. Авансово плащане в размер на до 30 % от стойността на договора; 2. останалата сума-в петдневен срок от представянето на фактурите за извършени доставки; 3. средствата, отпуснати от ПУДООС-съгласно договора, сключен между ПУДООС и Община Павликени.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Необходими документи за участие в откритата процедура: Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Удостоверение за актуално състояние (в случай, че не е регистриран по ЗТР); Документ за регистрация по БУЛСТАТ (в случай, че не е регистриран по ЗТР); Документ за регистрация по ЗДДС (ако участникът е регистриран); Документ за внесена гаранция за участие (банкова гаранция или сума, внесена по сметка на Община Павликени); Кратка анотация за дейността на фирмата; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Декларация за подизпълнители и дела на тяхното участие, ако се придвиждат такива; Проект на договор; Попълнен образец на техническа оферта; Попълнен образец на ценова оферта; Копие от документа за закупена документация;Ссписък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация по чл. 50, ал.1 от ЗОП за общия оборот и за оборота на стоките, предмет на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да има минимален оборот от 100000 лева за всяка една от предходните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък по чл. 51, ал. 1 от ЗОП на основните договори за доставки през последните три години; препоръки за добро изпълнение.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена; тежест: 50%
Показател: Техническо предложение-най-близо до зададените параметри; тежест: 20%
Показател: Най-кратък срок на доставка; тежест: 10%
Показател: Гаранционни условия и обслужване; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.04.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава срещу платими 20 лева, в администрацията на Община Павликени, ул. "Руски" № 4, стая № 210.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15.04.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.04.2009 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Павликени

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, легитимиращи се с изрично нотариално заверено пълномощно, представители на средствата за масова информация, представители на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществената поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране."

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.02.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ