00039-2009-0002
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 23.02.2009 09:31 ч. : | с факс от 18/02/2009 посочена дата в поле 4.3.3 | служебно вписване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-Павликени: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Община Павликени, гр. Павликени, ул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева, България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642
Място/места за контакт: гр. ПавликениИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
"Доставка на специализирана техника за сметосъбиране и сметоизвозване и съдове за събиране на битови отпадъци на територията на Община Павликени"
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на поръчката: доставка чрез покупка на 620 броя съдове за битови отпадъци тип "Бобър" с обем 1,1 куб. м., 100 броя пластмасови кофи с обем 0,24 куб.м., един автомобил нов за сметосъбиране и сметоизвозване с обем 15+1,5 куб.м. и един автомобил втора употреба за сметосъбиране и сметоизвозване с обем-20-22 куб. м. Контейнерите за битови отпадъци да са нови, с вместимост 1,1 куб. м., конструкция-стоманена ламарина с дебелина минимум 1,5 мм, покритие-горещо поцинковане, брой на опорните колела-четири, отваряне на капака-ръчно. Пластмасовите кофи да са с обем 0,24 куб. м., с един капак, посока на отваряне на капака-отмятане назад. Специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване-нов- да е със сметосъбираща надстройка с обем 15+1,5 куб. м., с дизелов двигател, система за уплътняване тип "преса" със степен на компактиране минимум 5:1,с универсален шутунг за разтоварване на съдове тип "Бобър", кофи тип "Мева" и пластмасови кофи с обем 0,24 куб. м. Специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване-втора употреба-да е произведен не по-рано от 1998 г., с дизелов двигател, европейска норма минимум EURO 2, напълно рециклирани двигател, шаси, трансмисия, надстройка и системи на уплътняване, натоварване и разтоварване, да не е използван на територията на Република България, задно предаване и двойни гуми.Изисквания към сметосъбиращата надстройка: обем 20-22 куб. м., система за уплътняване тип "преса" със степен на компактиране минимум 5:1,с универсален шутунг за разтоварване на съдове тип "Бобър", кофи тип "Мева" и пластмасови кофи с обем 0,24 куб. м., автомобилът да е минал на годишен технически преглед през 2009 г., гаранционен срок-минимум една година.
34144511, 44613800
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
620 контейнери тип "Бобър"-1,1 куб. м., 100 броя пластмасови кофи с обем 0,24 куб. м., един специализиран автомобил за сметосъбиране-нов и един специализиран автомобил за сметосъбиране-втора употреба.
НЕ
45
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяко предложение следва да бъде внесено заедно с документ за внесена сума по сметка на възложителя или банкова гаранция (в оригинал). Гаранцията за участие е в размер на 5 000,00 (пет хиляди) лева, вносими по сметка на Община Павликени в "УниКредит Булбанк", IBAN – BG35UNCR75273342926133, BIC код UNCRBGSF. Гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора или парична, която се внася по сметка на Община Павликени в "УниКредит Булбанк", IBAN – BG35UNCR75273342926133, BIC код UNCRBGSF. Внасянето на гаранцията за изпълнение на договора е условие за сключването му.
Средствата за покупка се осигуряват от собствени средства на Община Павликени и безлихван заем от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда към Министерството на околната среда и водите, което налага част от плащането след извършването на доставката да стане, както следва: ПУДООС финансира дейностите срещу представено искане за плащане по сметка на Община Павликени с приложени: фактури ( заверени копия), издадени от доставчика, протокол за обема, съответстващ на разходите, подписан от представител на РИОСВ. В срок от пет дни от получаване на сумите Община Павликени се задължава да преведе по банков път средствата по сметка на Изпълнителя. Плащането ще се извърши както следва: 1. Авансово плащане в размер на до 30 % от стойността на договора; 2. останалата сума-в петдневен срок от представянето на фактурите за извършени доставки; 3. средствата, отпуснати от ПУДООС-съгласно договора, сключен между ПУДООС и Община Павликени.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Документацията за участие се получава срещу платими 20 лева, в администрацията на Община Павликени, ул. "Руски" № 4, стая № 210.
Български
120
Заседателната зала на Община Павликени
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, легитимиращи се с изрично нотариално заверено пълномощно, представители на средствата за масова информация, представители на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществената поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране."
Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
10.02.2009 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ