РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТ „ИЗГРАЖДАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИОННА МРЕЖА КЪМ ПСОВ - ГР. ГЛАВИНИЦА"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
11
Място на изпълнение:
гр.Главиница
Код NUTS:
BG325
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Консултантска услуга за управление на проект "ИЗГРАЖДАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИОННА МРЕЖА КЪМ ПСОВ - ГР. ГЛАВИНИЦА", финансиран по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г.". Управлението на проекта ще се възложи на Екип за управление на проекта (ЕУП) от външни експерти, който да осигури организационно и методически ефективното изпълнение на Проекта.
Екипът за управление на проекта през периода на изпълнение на проекта до края на 2010 г. ще изпълнява следното:
*осъществява цялостната координация на дейностите по проекта; *представлява Общинското ръководство пред Управляващия орган и Междинното звено за целите на Проекта;*отговаря за планирането, изпълнението и отчитането на дейностите по Проекта, като съгласува плановете и отчетите с Общинското ръководство;*отговаря за всички дейности, свързани с възлагането и изпълнението на обществените поръчки по Проекта;*упражнява контрол върху изпълнението на договорените дейности и заплащане на изпълнителите за извършената работа;*създава система за счетоводна отчетност и одит на проекта;*координира финансовото управление на проекта, включително изготвянето на отчети и искания за плащания;
*създава организация и функции за наблюдение и оценка, включително за отчитане по тримесечни периоди, по всички показатели за изпълнение на проекта;*осигурява и организира дейностите за визуализация и публичност по проекта.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71541000, 71800000
Описание:
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Подробно описание на поръчката се съдържа в Документацията за участие. Консултантските дейности ще се изпълняват в гр. Главиница от подписването на договора до края на 2010 г.
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 180000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 202000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - в размер на 2000 лв., във формата на безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 дни от датата на представяне на офертата или във форма на парична сума - неолихвяем паричен депозит, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията. Гаранция за изпълнение - в размер на 3 % от стойността на договора (без включен ДДС). Участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка трябва да учреди преди датата на подписване на договора и да представи документ - оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение или такъв за внесена гаранция – парична сума - неолихвяем паричен депозит, преведен по сметка на Възложителя, посочена в документацията, учредена при условията на чл.61 от ЗОП и да я поддържа валидна за целия срок на договора, увеличен с 30 дни.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Проектът е предвиден за финансиране по Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.”, както и от национално съфинансиране и средства от общинския бюджет. Между Възложителя и Консултанта се сключва Договор на обща стойност.
Възложителят извършва следните видове плащания в полза на Консултанта:- авансово плащане в размер на 10% от стойността на договора - след започване на изпълнението на договора, което се превежда в срок от 45 дни след получаване от Възложителя на подписания от двете страни договор и финансовата гаранция за изпълнение;- междинни тримесечни плащания, платими в срок от 45 дни, пропорционални на частта от отчетените строителни работи, изпълнени и отчетени за същия период, докато сумата от авансовото плащане и междинните плащания достигне 50% от общата стойност на договора; - остатък от окончателната цена по договора след приспадане на направените междинни плащания, платим в срок от 45 дни, придружена от одобрения заключителен доклад за приключване на инфраструктурния проект с изискуемото качество и в определените срокове.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за търговска регистрация на участника (или отделните участници в обединението); документ за актуално правно състояние или регистрация по ЕИК, издадени не по-рано от един месец преди от датата на отваряне на офертите; декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47 ал.1, 2 и 5 от ЗОП; документ за внесена гаранция за участие; копие от документ за закупена документация за участие; информация за икономическото и финансово състояние на участника; списък на основните договори, включително проекти с бенефициенти и/или партньори – общини, изпълнени през последните 3 години и референции; списък на предлаганите от участника основни експерти с подкрепящи документи.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години; банкова атестация / банково удостоверение от обслужващата банка; информация за текущи съдебни спорове, по които кандидатът е страна.
Минимални изисквания: Да има положителен финансов резултат за последната отчетена финансова година;
Банкова референция (атестация, удостоверение) от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите, включително проекти с бенефициенти и/или партньори – общини, изпълнени през последните 3 години и референции от съответните общини; Списък на предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, CV-та на експертите с декларации за принадлежност и наличност и документи, доказващи квалификацията им.
Минимални изисквания: 1.Консултантът трябва да бъде юридическо лице – консултантска фирма или регистрирано по ЗЮЛНЦ с предмет на дейност, съвместим с дейностите, които ще се изпълняват по настоящата поръчка.2.Консултантът трябва да представи доказателства за изпълнени поне 2 проекта през последните 3 години с бенефициенти и/или партньори – общини и референции от такива общини. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горните технически изисквания се отнасят до всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
3.Консултантът трябва да предложи Екип от поне 5 основни експерти, които трябва да отговарят на следните изисквания:
Е1: Ръководител на екипа – инженер ВиК с минимум 10 годишен стаж в управление на изграждането и/или експлоатацията на ВиК инфраструктурни обекти;
минимум 3 годишен управленски опит по изграждане, реконструкция или строителен надзор на ВиК инфраструктурни обекти, финансирани от европейски или други международни фондове и програми.
Е2: Финансист/счетоводител – икономист с минимум 5 годишен стаж като финансист/ счетоводител; минимум 3 годишен управленски опит;да е водил финансовата отчетност на поне един успешно приключил инфраструктурен проект по предприсъединителни и/или оперативни програми.
Е3: Технически координатор – Строителен инженер - „ВиК” или хидротехническо строителство с минимум 10 годишен стаж в проектиране, изграждане или експлоатация на инфраструктурни обекти; минимум 5 годишен опит в ръководство на дейности по проектиране, изграждане или експлоатация на „ВиК” мрежи и съоръжения.
Е4: Мониторинг и вътрешен контрол – с университетско образование по мениджмънт, финанси или право с минимум 5 години стаж в публична администрация и/или финансови структури; участвал като ръководител или мониторинг експерт в поне един успешно приключил инфраструктурен проект, финансиран по предприсъединителни и/или оперативни програми.
Е5: Обществени поръчки и административно обслужване - с университетско образование по мениджмънт, финанси или право с минимум 5 години стаж в публична администрация и/или финансови структури; опит във възлагане на обществени поръчки в поне един успешно приключил инфраструктурен проект по предприсъединителни и/или оперативни програми.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.03.2009 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документация за участие се получава в ст.1, ет.1 в сградата на Община Главиница след представяне на фактура за внесена такса в размер на 300 /триста/ лв., невъзстановими и платени в касата на Общината или по банков път на сметката на общината.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.03.2009 г. Час: 12:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.03.2009 г. Час: 14:00
Място
Залата на Община Главиница
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Комисията и по желание - участниците или техни упълномощени представители. както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл.68 ал. 4 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Оперативна програма "Околна среда 2007-2013", приоритетна ос 1, референтен № BG161PO005 08/1.10/01/02 - "Подобряване и изграждане на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води", Проект „ИЗГРАЖДАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИОННА МРЕЖА КЪМ ПСОВ - ГР. ГЛАВИНИЦА"
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9884070
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от ЗОП - 10 дни
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ