Версия за печат

00847-2009-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-Попово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Държавно Ловно Стопанство "Черни Лом ", бул."Михаил Маджаров "№68, За: инж.Стела Атанасова, България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: ddspopovo@dag.bg, Факс: 0608 44105

Място/места за контакт: ДЛС "Черни Лом "

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно и горско стопанство

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Обект № 911

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: посочените в технологичните планове временни складове
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Извеждане на пробирка в смесени широколистни насаждения, разкройване на сортименти, извоз до временен склад и рампирането на маркираната дървесината от Обект № 911 – отд.156 ”в” с общо прогнозно количество от 94 7пл. м. куб от КЛФ-2009 на ДГФ на територията на ДЛС “Черни Лом” гр. Попово «

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Прогнозен обем от 947 пл.м.куб.

Прогнозна стойност без ДДС
17685 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За обект № 911 - 176 лева

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

съгласно клаузите на проекто договора

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

1.Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.-5 от ЗОП.2.Кандидатите следва да са вписани в регистъра към ДАГ- София по реда на чл.24 и сл от Наредба № 31 от 11.08.2001 год. за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ.3.Кандидатите следва да притежават необходимите технически ресурси и специалисти за извършване на услугата съгласно изискванията на документацията за участие в процедурата.4. Към датата на откриване на процедурата, кандидатът следва да е изпълнил по обем всички сключени от него договори, за изпълнение на същите услуги през 2008 год. във всички поделения на РДГ Шумен .
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал.-5 от ЗОП.2.Кандидатите следва да са вписани в регистъра към ДАГ- София по реда на чл.24 и сл от Наредба № 31 от 11.08.2001 год. за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ.3.Кандидатите следва да притежават необходимите технически ресурси и специалисти за извършване на услугата съгласно изискванията на документацията за участие в процедурата.4. Към датата на откриване на процедурата, кандидатът следва да е изпълнил по обем всички сключени от него договори, за изпълнение на същите услуги през 2008 год. във всички поделения на РДГ Шумен .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на представените документи. 2.Документи за закупени книжа за обекта и за внесена гаранция за участие - оригинал или заверено копие .3.Заверено копие удостоверение за актуално състояние(датата на издаване на удостоверението за актуално сътояние следва да е не по-ранна от три месеца, считано от датата на крайния срок на депозиране на предложенията).4.Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.2 и ал.5 от ЗОП и по чл.87б, ал.3, т. 1; 2; 3; и 6 от ППЗГ - съгласно образеца към документацията.5.Копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ.6.Копие от документ за регистрация по ЗДДС-представя се само ако лицето е регистрирано.7.Заверено копие от лиценза на търговеца, или удостоверението му за вписване в регистъра към ДАГ – София по реда на чл.24 от Наредба №31/11.08.2003 год. , за дейността: „Процедури за предоставяне на ползване от ГФ”8.Доказателства за “положителна търговската репутация” на кандидата (Препоръки/Удостоверения, от всички ДГС/ДЛС, в които кандидатът е извършвал ползвания на дървесина, през 2008 г. Препоръките/Удостоверенията следва да носят дата на издаване не по-ранна от три месеца, считано от датата на крайния срок на депозиране на предложенията, КАТО В СЪЩИТЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СА ПОСОЧЕНИ ОБЕМИТЕ НА ОТСЕЧЕНАТА ДЪРВЕСНА В ПЛЪТНИ КУБИЧЕСКИ МЕТРИ оригинал или заверено копие или декларация, че до датата на провеждане на процедурата, кандидатът не е извършвал ползване на дървесина от ДГФ-задължително в оригинал. 9.Доказателства за техническите възможности на кандидата за извършване на обществената поръчка: 9.А)- Първични счетоводни документи и заверено от кандидата извлечение от счетоводните му сметки или счетоводните му книги за ДМА, Документ за регистрация на техниката за извоз по реда на ЗРКЗГТ, Документи удостоверяващи наличието на специализирано оборудване, Документи удостоверяващи преминал преглед пред КТИ на притежаваната от кандидата минимален брой техника, съгласно усл.на документацията, осигуряваща извършване на ползването на дървесина.Кандидатът представя доказателства за наличието на толкова брой техника за извършване на услугата, колкото е общия минимален брой изискуема техника, съгласно усл.на документацията за съответния общ обем, за който кандидатът е депозирал оферта за участие. 9.Б) - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на служителите и работниците на кандидата, отговарящи за извършване на услугата, включително и документ удостоверяващ регистрацията на трудовите договори на същите в НАП. Кандидатът представя изикуемите документи за толкова броя квалифицирани работници и специалисти, колкото е общия минимален брой изискуима техника съгласно усл.на документацията за съответния общ обем, за който кандидатът е депозирал оферта за участие.10.Удостоверения от всички ДГС и ДЛСнамиращи се в териториалнията обхватна действие на РДГ-Шумен,в които дир. на всяко ДЛС/ДГС задалжит. следва да е посочил поотделно дог. скл. за 2008г.и изпълнението по обем на дъответ кандидат - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО В ОРИГИНАЛ.11. Списък на подизпълнителите, които ще участвуват в изпълнение на обществената поръчка и дяловото участие на същите(представя се само когато кандидатът предвижда при изпълнението на обществената поръчка да използва подизпълнители).11.1.Лицата декларирали че ще участват като подизпълнители задължително също следва да отговарят на всички изисквания на т.6 от усл. на документацията.11. 2 Към списъка с подизпълнителите, кандидат представя: -писмено съгласие на представляващия съответния подизпълтиел, че е съгласен да участва в изпълнение на услугата като такъв. -документите посочени в 7.2.4; т.7.2.5.; т.7.2.6; т.7.2.7; т.7.2.8; т.7.2.9; т.7.2.9, а по т.7.2.10 –документи съгласно вида и обема на изпълнението на услугата, в която участва като подизпълнител.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да отговаря на изискванията на т.6 от условията за провеждане на процедурата
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Първични счетоводни документи и заверено от кандидата извлечение на балансовите му сметки или счетоводните му книги за ДМА.Представената от кандидата техника за извършване на услугата (техника за сеч, извоз и рампиране) до дата на провеждане на първия етап на процедурата следва да е регистрирана по реда на ЗРКЗГТ на името на съответния кандидат и да е преминала технически преглед за годност пред КТИ за 2009 год.( това обстоятелство се удостоверява със съответните документи за регистрация на ЗРКЗГТ, които следва да са издадени на името на съответния кандидат ).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Необходим минимален брой единици СОБСТВЕНА техника за извършване на услугата 1.Техника за извършване на сеч – не по- малко 2бр БМТ; и доказателства по т.7.2.10.Б от условията за не по-малко от 2 бр. мотористи на БМТ.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участниците следва да са вписани в публичния регистър към ДАГ - София по реда на чл.24 и сл. от Наредба№31 от 11.08.2001г. за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика за извършване на дейностите в горския фонд, за дейности по предоставяне на ползване от ГФ и да притежават необходимите СОБСТВЕНИ технически ресурси за извършване на услугата.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога

НЕ


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обект № 911

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09/02/2009 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 80 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата на ДЛС "Черни Лом " гр.Попово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/02/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/02/2009 00:00 Час: 11:30
Място

Административната сграда на ДЛС "Черин Лом " гр.Попово, бул."Михаил Маджаров "№68

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Управители на участниците или техни пълномощници.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша "0№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ