Версия за печат

00203-2009-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Столичен електротранспорт" ЕАД, бул. "Kнягиня Мария Луиза" № 193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, Факс: 02 9316184

Място/места за контакт: Отдел обществени поръчки

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на дървен материали, облицовки и шперплат – влагоустойчив

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складовете на "Столичен електротранспорт" ЕАД, с адрес: гр. София, бул. "Княгиня Мария Лиза" № 193, на под."Трамкар" , бул."Цар Борис III" №126А и на под."Трансенерго и РП", ул."Козлодуй №16
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на дървен материали, облицовки и шперплат – влагоустойчив, разделен на обособени позиции, описани подробно в документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03410000, 44112510

Описание:

Дървен материал
Дървени покривни плоскости

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на поръчката възлиза на стойност приблизително 100 000.00 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата 1000 (хиляда лева ) платими в касата или по банкова сметка. Гаранция за изпълнение на процедурата 5% (пет процента) oт стойността на договора. Банкова сметка в левове на “СТОЛИЧЕН ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ” ЕАД - IBAN: BG 37 SOMB 9130 10 10280202, BIC SOMBBGSF, "Oбщинска банка" АД, Клон "Денкоглу", София, България.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Със средства на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедурата участник при условията на чл, 21, ал. 1 от НВМОП; чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Всеки участник следва да представи Удостоверение за актуално, състояние (оригинал или нотариално заверено копие), издадено от търговския регистър на Агенция по вписванията към Министерство на правосъдието или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документ за регистрация на кандидата, регистрация по ЗДДС, регистрация по БУЛСТАТ.Документи съгласно изискванията на чл.13 от НВМОП. Доказателства по чл.50 от ЗОП: счетоводен баланс за предходната счетоводна година, чл.51, ал.1, т.3 и т.6 от ЗОП: Сертификати на продуктите. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП /по образец/. Всички документи, свързани с офертата следва да са на български език, или да са придружени с легализиран превод и трябва да са заверени с гриф "Вярно с оригинала". Непредставяне на мостри по обособени позиции 4, 5, и 6, съгласно Пълното описание на обекта на поръчката. Възложителят си запазва правото да изиска мостри и за останалите обособени позиции.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, съгласно чл.50 от ЗОП: 1. Удостоверение от банки или копие от застраховка професионална отговорност; 2. Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части; 3. Информация за общия оборот и за оборота на стоките и услугите, които са обект на поръчката за последните 3 години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, съгласно чл.51, ал.1, т.1, т.3, т.4, т.5, т.7 и т.8 , подробно описани в документацията за участие.
Минимални изисквания: Поне 3 броя референции; Документ за наличието на складова база на територията на гр.София и/или Р.България. Мостри по позициите, за които кандидата участва.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20/02/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без включен ДДС. Документацията се заплаща в касата на "Столичен Електротранспорт" EAД, находяща се в гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" №193 или по сметка в "Общинска банка" AД, клон "Денкоглу", разплащателна сметка IBAN: BG 37 SOMB 9130 10 10280202, ДДС сметка IBAN: BG 92 SOMB 9130 90 10280201, BIG: SOMBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Централно управление на "Столичен електротранспорт" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" 193

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или упълномощено от тях лице съгласно чл.38, ал.4 от НВМОП; чл. 68, ал. 4 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Kомисия по защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9897315

VI.4.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби до Комисията за защита на конкуренцията е 10 (десет) дни от датата на уведомяване на участника/участниците за класирането или за прекратяване на процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Доставка на чамов дървен мътериал – на талпи
1) Кратко описание

Доставка на чамов дървен мътериал – на талпи, подробно описана в документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03410000

Описание:

Дървен материал

3) Количество или обем

Подробно описани в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Доставка на попарени буков дървен материал – на талпи
1) Кратко описание

Доставка на попарени буков дървен материал – на талпи, подробно описани в документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03410000

Описание:

Дървен материал

3) Количество или обем

Подробно описани в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Доставка на обикновен шперплат
1) Кратко описание

Доставка на обикновен шперплат , подробно описан в документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44112510

Описание:

Дървени покривни плоскости

3) Количество или обем

Подробно описан в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Доставка на обикновен водоустойчив шперплат
1) Кратко описание

Доставка на обикновен водоустойчив шперплат, подробно описан в документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44112510

Описание:

Дървени покривни плоскости

3) Количество или обем

Подробно описан в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Доставка на едностранно ламиниран фазер
1) Кратко описание

Доставка на едностранно ламиниран фазер, подробно описани в документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44112510

Описание:

Дървени покривни плоскости

3) Количество или обем

Подробно описани в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 6 / Наименование: Доставка на ламинирана плоскост за вътрешна облицовка
1) Кратко описание

Доставка на ламинирана плоскост за вътрешна облицовка, подробно описани в документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44112510

Описание:

Дървени покривни плоскости

3) Количество или обем

Подробно описани в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение