РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Инженеринг на обект: "Канализация на с. Ягодово - главен колектор ІІ, второстепенна канализационна мрежа и ПСОВ"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение
Основно място на изпълнение:
с. Ягодово, община "Родопи"
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Инженеринг на обект:"Канализация на с. Ягодово - главен колектор ІІ, второстепенна канализационна мрежа и ПСОВ"
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45231300
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно заданието за проектиране в документацията.
Прогнозна стойност без ДДС
11000000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 11 000 (единадесет хиляди) лева. Гаранция за изпълнение - 0,5 (нула цяло и пет) % от стойността на поръчката. Гаранцията се внася в касата на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, или по банков път по сметката на общината. Гаранцията може да бъде представена под формата на парична или банкова гаранция. Гаранцията за участие се представя от всеки кандидат, а гаранцията за изпълнение - от определения за изпълнител кандидат при сключване на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Поръчката ще започне да се изпълнява само при наличие на осигурено финансиране. Финансирането ще се извърши със средства, отпуснати от ПУДООС при МОСВ.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Като участникът е дружество по ЗЗД, при сключването на договора следва да представи удостоверение за регистрация в регистър БУЛСТАТ.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да са регистрирани като търговци по ТЗ или по националното си законодателство; да закупят от възложителя документация за участие; да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1,ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; да докажат техническите си възможности и квалификация по чл. 51, ал.1, т. 2, 4, 7 и 9 от ЗОП и съгласно условията на възложителя; да докажат икономическото и финансовото си състояние по чл. 50, ал.1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП и съгласно условията на възложителя; да притежават съгл. чл. 30, ал. 1, т. 1 от ЗОП сертификат /или са в течаща процедура по сертифициране/ за внедряване на система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2001 с област на приложение: водопроводи и канализации; да са вписани в Централния професионален регистър на строителя съгласно чл. 27, т. 3 от Закона за Камарата на строителите - първа или втора категория съгл. чл. 137, ал. 1 от ЗУТ; инженерите, които ще извършват проектирането на обекта, следва да притежават удостоверение за проектантска правоспособност, издадено от Камарата на инженерите в инветсиционното проектиране.
Регистрацията на участника като търговец по смисъла на ТЗ се доказва със следните документи: оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено до 1 (един) месец от датата на подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му закондателство. Отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 , 2 и 5 от ЗОП, се удостоверява от участника с декларации при подаване на офертата или с документи от съответните компетентни органи - в оригинал или нотариално заверено копие; при подписване на договора със спечелилия процедурата участник, последният представя документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на тези обстоятелства, както и документ за внесена гаранция за изпълнение.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Икономическото и финансовото си състояние участникът доказва с документите по чл. 50, ал. 1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: По чл. 50, ал. 1 ,т. 1 от ЗОП участниците следва да представят копие от застраховка за професионална отговорност;
По чл. 50, ал. 1 ,т. 2 от ЗОП участниците следва да представят годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен;
По чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП участниците следва да представят информация САМО за оборота от строителството, което е обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Техническите си възможности и квалификация учястникът доказва с документите по чл. 51, ал. 1, т. 2, 4, 7 и 9 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците следва да представят:
1. Списък на договорите за строителство САМО от вида, предмет на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; участникът следа да е изпълнил през последните три години поне три обекта от вида - предмет на настоящата процедура, за които следва да приложи копия от актовете за приемане на строителството;
2. Списък на лицата, отговарящи за изпълнението на СМР, както и копие от дипломите им за завършено висше образование по съответната на предмета на поръчката специалност;
3. Списък на лицата, отговарящи за проектирането на обекта, както и копие от дипломите им за завършено висше образование по съответната на предмета на поръчката специалност; проектантите следва да представят и удостоверение за проектантска правоспособност, съответстваща на обекта на настоящата поръчка, издадено от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране.
4. Декларация за техническото оборудване, с което разполагат, за изпълнение на обществената поръчка.
5. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя съгласно чл. 27, т. 3 от Закона за Камарата на строителите. Участниците следва да са вписани в първа или втора категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ.
6. Сертификат /или удостоверение за течаща процедура по сертифициране/ за внедряване на система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2001 с област на приложение: водопроводи и канализации.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20/02/2009 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документицията може да бъде получена в деловодството (стая № 2) на административната сграда на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, след представяне на документ за платена цена на документацията в касата на общината на същия адрес. Цената на документацията е с ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23/02/2009 00:00 Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 24/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място
Административната сграда на община"Родопи" в гр. Пловдив, ул. С. Врачански № 1а.
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законни представители на кандидатите или упълномощени с изрично пълномощно представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията не може да се подава след сключването на договор за обществена поръчка или на рамково споразумение. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране".
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ