Версия за печат

00114-2009-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-Русе: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МЗ-Център за спешна медицинска помощ-Русе, кв. Дружба 1 п.к. 15, За: д-р Пенка Бахчеванова, България 7015, Русе, Тел.: 082 860104, E-mail: emerg_rs@abv.bg, Факс: 082 860104

Място/места за контакт: д-р Пенка Бахчеванова

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Транспорт на болни на хронично хемодиализно лечение в Русенска област от дома до хемодиализен център и обратно през 2009 год.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25
Основно място на изпълнение: Русенска област
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Транспорт на болни на хронично хемодиализно лечение в Русенска област от дома до хемодиализен център и обратно през 2009 год.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60000000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Приблизително 120 болни на ХХДЛ в два ХД центъра - 110 болни за ХДЦ-Русе и 10болни за ХДО в МБАЛ-Бяла

Прогнозна стойност без ДДС
257000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Банкова гаранция за участие: за цялата поръчка - 2650 лв; за пациентите от общ. русе-450 лв; за пациентите от област русе- 1950 лв, за пациентите от общ. Бяла - 200 лв. Банкова гаранция за изпълнение: за цялата поръчка - 5300 лв, за общ. русе -900 лв, за област Русе-4000 лв, за общ. Бяла - 400 лв.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане до 60 дни от представянето на фактурата и подробен маршрутен график, по банков път

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Кандидатите и документите, които ще представят, да отговарят на изискванията и ограниченията по гл. ІV от ЗОП
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съдебна регистрация, съдебно удостоверение за актуално състояние, регистрация по БУЛСТАТ, декларация зя отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал. 1 и 2 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл. 50 ал 1 .1 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатът да е в състояние да осигурявя своевременен транспорт по график
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл. 51 ал 1 т.1 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да приложи доказателства за техническите възможности
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04/03/2009 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

каса на ЦСМП-Придунавски булевард, бившата ортопедична работилница

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04/03/2009 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/03/2009 00:00 Час: 10:00
Място

РКЦ на ЦСМП-кв. Дружба 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Заявители или упълномощени от тях лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК Дирекция "Обществени поръчки", Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Три работни дни от уведомяването

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КЗК Дирекция "Обществени поръчки", Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Транспорт на болни на ХХДЛ - гр. Русе-2009 год.
1) Кратко описание

Транспорт на болни на ХХДЛ - гр. Русе от дома до ХДЦ-Русе и обратно по месечен маршрут през 2009 год.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60000000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)

3) Количество или обем

61 болни по 3 хемодиализи седмично

Прогнозна стойност без ДДС
44000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Транспорт на болни на ХХДЛ-Русенска Област
1) Кратко описание

Транспорт на болни на ХХДЛ от Русенска област ,без община Бяла, от дома до ХДЦ-Русе през 2009 год.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60000000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)

3) Количество или обем

48 болни, 3 хемодиализи седмично

Прогнозна стойност без ДДС
190000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Транспорт на болни на ХХДЛ-община Бяла през 2009 год.
1) Кратко описание

Транспорт на болни на ХХДЛ-община Бяла от дома до ХДО-МБАЛ Бяла и обратно

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60000000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)

3) Количество или обем

11 болни, 3 диализи седмично

Прогнозна стойност без ДДС
18000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12