Версия за печат

00744-2008-0022


Решение

42 / 30.12.2008 г. 
Тип на решението
А) за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

Тип възложител по чл. 7
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
1.1) Наименование и адрес

 Официално наименование:
 МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - гр. Ямбол
 Пощенски адрес:
 Ул. Панайот Хитов № 30
 Град:
 Ямбол
 Пощенски код:
 8600
 Държава:
 България
 Място/места за контакт:
 Ул. Панайот Хитов № 30
 На вниманието на:
 Атанас Обрешков
 Телефон:
 046 682268
 Адрес за електронна поща:
 mbal_zop@abv.bg
 Факс:
 046 661541
 Интернет адрес/и (в приложимите случаи)
 Основен адрес на възложителя (URL):
 mbal_zop@abv.bg
 Адрес на профила на купувача (URL):
 www.mbal-yambol.net

1.2) Вид на възложителя и основна дейност
(попълва се от възложител по чл.7, т.1-4 ЗОП)
Публичноправна организация Здравеопазване


ІІ: ОТКРИВАНЕ


О Т К Р И В А М
процедура за възлагане на обществена поръчка / конкурс за проект
II.1) По реда на ЗОП

II.2) Вид процедура
попълва се от възложител по чл.7, т.1-4 ЗОП
Договаряне без обявление

III. Правно основание
попълва се от възложител по чл.7, т.1-4 ЗОП
чл. 90 ал. 1, т.4 от ЗОП

IV. Обект на поръчката
    Доставки       

IV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог / на конкурса за проект

1. Доставка на един спирален мултислайсов компютърен томограф – шест срезов, съгласно „ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ към процедура на договаряне без обявление за възлагане на обществена поръчка с предмет : «Доставка на спирален мултислайсов компютърен томограф – шест срезов» 2. Предлаганият апарат следва да отговаря на изискванията на възложителя и да притежава минималните технически характеристики посочени в техническата спецификация в поканата, като участникът определен за изпълнител в съответствие с офертата си трябва да достави, пусне в експлоатация и поддържа по време на гаранционния срок нова неупотребявана апаратура. 3. Апаратът трябва да отговаря на нормативно установените изисквания за качество и международни стандарти, да е със съответна маркировка за производител и партидни номера. Апаратът трябва да бъде доставен опакована в оригиналната опаковка на производителя. 4. Изпълнителят следва да осигури: - инсталирането на апаратурата - обучение на персонала на възложителя за работа с апаратурата - гаранционен сервиз с време на реакция не повече от 2 часа след повикване - следгаранционен сервиз 5. Срок на договора – до изтичане на договореният със спечелилият кандидат гаранционен срок на предлаганата апаратура; 6. Гаранция за изпълнение на договора – 1% от общата стойност на договора без ДДС; 7. Доставка франко МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД – гр. Ямбол в срок до 90 календарни дни от сключването на договора. 8. Плащанията ще се извършват по банков път по сметка, посочена от изпълнителя до 6 /шест/ месеца от приемо-предавателния протокол за доставка, монтаж, пуск в експлоатация, обучение на персонала и след предоставени първични счетоводни документи. Дължимата сума за изпълнение на обществената поръчка Възложителят превежда на Изпълнителя, при условията на разсрочено безлихвено плащане, считано от пускането в експлоатация на доставената от изпълнителя апаратура, установено с подписан приемателно - предавателен протокол от представителите на страните или упълномощени от тях лица и гаранционна карта.
(Когато основният предмет на поръчката/конкурса съдържа допълнителни предмети, те трябва да бъдат описани в това поле)

V. МОТИВИ

Мотиви за избора на процедура
Постъпило уведомление с Изх. №90/22.12.2008 г. от СХБАЛ "Св. Йоан Рилски" - гр. Ямбол с отказ за подновяване на договор за извършване на изследване с компютърен томограф - спирален КАТ в изпълнение на клинични пътеки. Това обстоятелство има внезапен и непредвидим характер. В тази връзка е постъпило писмено предписание на РЗОК Ямбол за осигуряване на спирален КАТ на територията ма МБАЛ "Св Пантелеймон" АД - гр. Ямбол, внесен е рапорт от началник отделение Образна диагностика при МБАЛ с мотивация за това че е наложително спешно закупуване на скенер и поради това, че скенера на МБАЛ е морално остарял и не отговаря на изискванията на НЗОК. Следва да се проведе процедура за нов скенер, на осн. чл.90 (1), т.4 от ЗОП.
(Кратко описание на фактическите обстоятелства, които обуславят избора на съответната процедура)


V.1) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП или договаряне с покана по реда на НВМОП

Технолаб ЕООД - гр. Варна Тео медика ЕООД - гр. София Елпак ЕООД - гр. Стара Загора Сименс Хелткеар ЕООД - гр. София

VI. ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка


VІI. Обжалване

VІI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

 Официално наименование:
 Комисия за защита на конкуренцията
 Пощенски адрес:
 бул."Витоша" № 18
 Град:
 София
 Пощенски код:
 1000
 Държава:
 България
 Адрес за електронна поща:
 cpcadmin@cpc.bg
 Телефон:
 02 9884070
 Интернет адрес (URL):
 www.cpc.bg
 Факс:
 02 9807315

VІI.2) Срок за подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VIII) ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ (когато е приложимо)


IX) Дата на изпращане на настоящето решение

30.12.2008 г. 


Възложител:  (подпис и печат)
Трите имена:  д-р Борис Петков Чорбаджийски
Длъжност:  Изп. Директор