РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Проектиране,избор,доставка,монтаж и пускане в експлоатация на 2 броя регулатори за възбуждане на синхронни електродвигатели 6кV на мелниците на блок 5”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение
Място на изпълнение:
ТЕЦ Варна ЕАД -с.Езерово, Варненска област
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
„Проектиране,избор,доставка,монтаж и пускане в експлоатация на 2 броя регулатори за възбуждане на синхронни електродвигатели 6кV на мелниците на блок 5”
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
71320000
Описание:
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно приложено техническо задание
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
I. Гаранция за участие в процедурата:
Банкова гаранция или парична сума в размер на 1900 лв. внесена по следната банкова сметка на “ТЕЦ Варна” ЕАД: IBAN BG84BNPA 9440 1050 0015 10, BIC BNPA BGSX при БНП ПАРИБА /България/ АД с адрес гр. Варна , ул. “ Кн. Батенберг” №41
II. Гаранция за изпълнение на договора:
Парична сума или неотменяема и безусловна банкова гаранция в размер на 5 % от стойноста на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
1.Цената следва да се предложи в левове и да не включва ДДС в т.ч.;
-цена за проектиране
-цена за доставка
- цена за демонтаж и монтаж
-цена за пуско-наладъчни работи
-цена за изпитания и въвеждане в експлоатация
-цена за обучение на персонала
-обща цена с приложена Количествено-стойностна сметка за видовете работи и доставки с посочени единични и общи цени
2.Начин на плащане:
За проектиране – 100% - до две седмици след приемане на работния проект на Технически съвет;
За доставка – 100% - до две седмици след приемане на всяка частична доставка и подписване на приемо-предавателен протокол;
За демонтаж, монтаж, пуско-наладъчни работи – ежемесечно – до две седмици от датата на данъчната фактура и подписан протокол за извършена работа.
За изпитания, въвеждане в експлоатация и обучение на персонала – до две седмици след подписване на протокол обр.16 за въвеждане на обекта в редовна експлоатация
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В открития конкурс за възлагане на малка обществена процедура могат да участват кандидати, които отговарят на изискванията на:
- глава четвърта, раздел І "Изисквания към кандидатите, участниците и изпълнителите" от ЗОП и "Правилника за прилагане на ЗОП" .
Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на малка обществена поръчка кандидат или участник, който:
1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон , а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;
2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;
3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50 ал.1,ал.2 и ал.3 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариално копия;
1. Удостоверения от банки или копие на застраховка за професионална отговорност
2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
3.информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата,на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си
Забележка: 1.Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Изискванията за икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците, които възложителят определя, трябва да са съобразени със стойността и обекта на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Съгласно чл.50 ал.1, ал.2 и ал.3 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариално копия;
1. Удостоверения от банки или копие на застраховка за професионална отговорност
2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
3.информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата,на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си
Забележка: 1.Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Изискванията за икономическото и финансовото състояние на кандидатите или участниците, които възложителят определя, трябва да са съобразени със стойността и обекта на обществената поръчка.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51 ал.1, т.1, т.7 , т.9 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариално копия;
1. списък на основните договори за доставки и услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
7. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството,както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация;
9. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство;
Минимални изисквания: Съгласно чл.51 ал.1, т.1, т.7, т.9 от ЗОП - оригинали или заверени от участника нотариално копия;
1. списък на основните договори за доставки и услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
7. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството,както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация;
9. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство;
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27/01/2009 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
120 лв с ДДС по разплащателна банкова сметка на "ЧЕЗ България" ЕАД: IBAN BG65 CITI 9250 1005 0048 02, BIC CITIBGSF
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.01.2009 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28/01/2009 00:00 Час: 11:30
Място
Заседателна зала на направление "Доставки и логистика-ТЕЦ Варна" ЕАД с. Езерово
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
"ЧЕЗ България"ЕАД - направление "Доставки и логистика - ТЕЦ Варна", с.Езерово, Варненска област, Р. България 9168, с. Езерово, Тел.: 052 6656260, Факс: 052 6656260
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление