РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Събиране, транспортиране, третиране и унищожаване на опасни болнични отпадъци
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
16
Място на изпълнение:
МБАЛ "Д-р Ст.Илиев" АД гр.Монтана
Код NUTS:
BG112
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Събиране, транспортиране, третиране и унищожаване на опасни болнични отпадъци , чрез периодични заявки с контейнери и транспорт на изпълнителя, отговарящи на изискванията на нормативната уредба.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
90524400
Описание:
Услуги по събиране, извозване и отстраняване на отпадъци от болници
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Около 16500 кг.за една година.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 300.00 лева.
Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността му.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащанията ще се извършват в срок до 14 дни, след представянето на финансовите документи от изпълнителя, отговарящи на изискванията на Закона за счетоводството.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Събирането, транспортирането, третиране и унищожаване на опасните болнични отпадъци , ще се изпълнява с контейнери и транспорт на изпълнителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: До участие в процедурата се допускат лица, които са представили необходимите документи, съгласно ЗОП, НВМОП и документацията за участие. Непредставянето на някой от опоменатите документи, несъответствие с условията и изискванията към изпълнението на поръчката и наличието на обстоятелства по чл.47 от ЗОП, води до отстраняването от участие на съответния участник.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет и баланс на участника /дружеството/ за предходната финансова година- 2007г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Разрешения , съгласно ЗУО за извършване на дейността, -предмет на поръчката.
Разрешение за обезвреждане и /или/ унищожаване на опасни болнични отпадъци или сключен договор с лице което притежава такова разрешение.
Декларацияпо чл.51, ал.1,т.9 от ЗОП- за техническото оборудване.
Списък на сключените договори през последните три години, със същия предмет.
Препоръки за добро изпълнение.
Списък на лицата,отговорни за извършването на услугата.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 116 от 07.03.2008 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/01/2009 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата се плаща и получава всеки работен ден от 08:00 ч. до 15:00 ч.на касата на МБАЛ "Д-р Ст.Илиев" АД гр.Монтана
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.01.2009 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/01/2009 00:00 Час: 13:00
Място
МБАЛ "Д-р Ст.Илиев" АД гр.Монтана
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление