Версия за печат

00258-2008-0138


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на околната среда и водите, бул. "Мария Луиза" №22, За: Милена Кънчева, България 1000, София, Тел.: 02 9406621, E-mail: mkancheva@moew.government.bg, Факс: 02 9872355

Място/места за контакт: Дирекция "ФЕСОС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.moew.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на околната среда и водите, бул. “Кн. Мария Луиза” № 22, За: Калбие Ходжева, България 1000, София, Тел.: 02 9406537, E-mail: k.hodjeva@moew.government.bg, Факс: 02 9872355

Място/места за контакт: Дирекция "ФЕСОС"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.moew.government.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на околната среда и водите, бул. “Кн. Мария Луиза” № 22, За: Калбие Ходжева, България 1000, София, Тел.: 02 9406537, E-mail: k.hodjeva@moew.government.bg, Факс: 02 9872355

Място/места за контакт: Дирекция "ФЕСОС"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.moew.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Избор на консултант за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор на обект: „Проектиране, строителство и въвеждане в експлоатация на ПСПВ Мала Църква и ПСПВ Пасарел”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: Кантон Мала Църква, Община Самоков, и землището на с. Пасарел, Община София.
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осъществяване на строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционните проекти съгл. ЗУТ и осъвместяване на функциите на инженер съгласно FIDIC - Жълта книга.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Осъществяване на строителен надзор и оценка на съответствието на инвестиционните проекти, съгл. ЗУТ и осъвместяване на функциите на инженер съгласно FIDIC - Жълта книга.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

31


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на EUR 2 500.00 (две хиляди и петстотин Евро). Гаранция за изпълнение на договора, която е в размер на 5% от стойността на договора и се внася при сключването му. Гаранция за оставащи плащания - съгласно договора. Гаранциите могат да се внесат по банков път или да бъдат под формата на банкови гаранции. Когато участникът избере да внесе гаранцията по банков път, това следва да стане, по следната сметка на МОСВ: IBAN: BG70 BNBG 9661 3300 1387 01 BIC код на БНБ: BNBGBGSF БНБ-ЦУ

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира по ИСПА - Финансов меморандум 2000/BG/16/P/PE/001 „Интегриран проект за водния цикъл на гр. София” - http://ispa.minfin/bg Заплащането на цената на договора ще става по следната схема: авансово плащане, междинни плащания и окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Преди подписване на договора, избрано за изпълнител обединение на икономически оператори, независимо от националността на участниците, следва да се регистрира като неперсонифицирано дружество в Регистър БУЛСТАТ в Агенцията по вписвания в България (освен ако обединението предпочита да се регистрира като търговец в Търговския регистър) и да се регистрира по ДДС в Националната агенция по приходите (НАП), с цел да се осигурят условия за прилагане от такова обединение на нулева ставка на ДДС. Със същата цел, избрано за изпълнител чуждестранно лице преди подписване на договора следва да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ на основание "извършване на търговска дейност в страната" чрез акредитиран представител или да регистрира клон в Търговския регистър и да се регистрират по ДДС в НАП.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Срокът за изпълнение на поръчката е общо 31 (тридесет и един) месеца от датата на издаване на известието за започване изпълнението на договора, в който е включен периода от 18 месеца до въвеждане на обектите в експлоатация, последващ срок за съобщаване на дефекти от 12 месеца и 1 месец за финализиране на документацията.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Изисквания по чл.47, ал. 1 от ЗОП 2. Изисквания по чл.47, ал. 2 от ЗОП 3. Изисквания по чл.47, ал. 5 от ЗОП 4. По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 93, ал. 1 от Регламент (ЕО,Евратом) № 1605/2002на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейската общност изменен с Регламент (ЕО,Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС. 5. По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 94 от Регламент (ЕО,Евратом) № 1605/2002на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейската общност изменен с Регламент (ЕО,Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и отчети за приходите и разходите за 2005, 2006 и 2007 година – копия, подписани и подпечатани на всяка страница. 2. Банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да е реализирал общо печалба през последните 3 (три) години, а именно: през 2005, 2006 и 2007 година. 2. Годишният оборот на участника за всяка от последните 3 (три) години, а именно: 2005, 2006 и 2007 година, да е не по-малко от 260 000 Евро (двеста и шестдесет хиляди Евро). В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1) Лиценз за извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните еквивалентни документи, съгласното националното законодателство на чуждестранните лица. 2) доказателства за опит в: 2.1 упражняването на строителен надзор на най–малко на 1 (един) обект за строителство на ПСПВ (Пречиствателна станция за питейни води), като строителството трябва да е извършена по договор, съгласно общите договорните условия на FIDIC "Жълта книга" или еквивалентни договорни условия; 2.2. упражняването на строителен надзор на най–малко на 1 (един) обект за строителство на най–малко един обект от водния сектор с обща строителна стойност на обекта не по-малко от 1 млн. EUR (един милион евро) Като доказателства могат да се представят извлечения от договори или референции от клиенти или строителен надзор, от които е видно предмета на съответния проект, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него. 3. Списък на експертите на участника, които са на разположение на участника, който включва ключовите експерти и други експерти. Към списъка се прилага автобиография на всеки експерт с доказателства за опита, правоспособността и квалификацията му. Доказателствата за квалификацията и доказателствата за правоспособността на експертите, могат да бъдат копия от дипломи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, копия от договори, референции от работодатели/възложители, удостоверения за правоспособност или други подходящи документи, доказващ наличието на тази правоспособност и опит.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1) Участникът трябва да притежава лиценз за извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните еквивалентни документи, съгласното националното законодателство на чуждестранните лица. 2) Участникът трябва да притежава опит в: 2.1 упражняването на строителен надзор на най–малко на 1 (един) обект за строителство на ПСПВ (Пречиствателна станция за питейни води), като строителството трябва да е извършена по договор, съгласно общите договорните условия на FIDIC "Жълта книга" или еквивалентни договорни условия; 2.2. упражняването на строителен надзор на най–малко на 1 (един) обект за строителство на най–малко един обект от водния сектор с обща строителна стойност на обекта не по-малко от 1 млн. EUR (един милион евро) 3) Участникът трябва да предложи екип от експерти със съответната квалификация и правоспособност за изпълнението на задачите. 3.1. Ключови експерти, които да отговарят на изисквания: 3.1.1 Ръководител на екипа от експерти: (1) висше техническо образование, с придобита квалификация строителен инженер или еквивалентно образование; (2) да има не по-малко от 7 (седем) години опит в управление/координация на инфраструктурни проекти и/или на строителен надзор на инфраструктурни проекти; (3) да има опит в поне 1 (един) инфраструктурен проект, като строителството трябва да е извършено по договор, съгласно изискванията на Общите договорни условия на ФИДИК - Жълта книга или еквивалентни договорни условия. 3.1.2 Главен инженер: (1) висше техническо образование, с придобита квалификация строителен инженер или еквивалентно образование; (2) да има не по-малко от 5 (пет) години опит в строителен надзор на сгради и съоръжения и/или пречистване на води; (3) да има опит в поне 1 (един) проект като главен инженер за строителство/строителен надзор на ПСПВ, което да е извършено по договор, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК - Жълта книга или еквивалентни договорни условия; 3.1.3. Други експерти. Участникът трябва да разполага и с квалифициран специализиран екип от експерти, имащи квалификация и правоспособност да извършат строителния надзор. Участникът задължително трябва да разполага и с: лице, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна", включено в списък на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, който е обнародван в "Държавен вестник"; •експерт по исковете с доказан опит по договорните условия ФИДИК.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът трябва да притежава лиценз за извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и лиценз за упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор или съответните еквивалентни документи, съгласното националното законодателство на чуждестранните лица.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2008/S 040 - 055796 от 27.02.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 120 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Министерство на околната среда и водите, бул. “Мария Луиза” № 22, стая 510 от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден. Документацията за участие може да се закупува до изтичане на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: бул. “Мария Луиза” № 22, стая 510 от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена. Начин на плащане на документацията за участие: Сумата следва да бъде внесена по банков път на следната сметка на МОСВ: IBAN: BG35BNBG 9661 3000 1387 01 BIC код на БНБ: BNBGBGSD БНБ - ЦУ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/02/2009 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18/02/2009 00:00 Час: 11:00
Място

гр. София, МОСВ, бул. "Мария Луиза" 22

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата могат да присъстват лично или чрез упълномощени представители при отварянето на офертите. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните нотариално заверени пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Проектът е финансиран по Програма ИСПА Мярка 2000/BG/16/P/PE/001 „Интегриран воден проект за град София"
VI.3) Допълнителна информация

Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на услугата, при което да е налице необходимост повторната услуга да се извърши от същия Изпълнител, да възложи повторната услуга чрез процедурата на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП или чрез договарянето с покана по реда на чл. 53, ал. 1, т. 11 от НВМОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита от конкуренцията, бул. "Витоша "№ 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958

Интернет адрес/и:

URL: www.cpici.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът посочен в разпоредбата на чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" № 4, България 1000, София, Тел.: 02 9407050, Факс: 02 9407078

Интернет адрес/и:

URL: www.aop.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ