РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Изграждане на многофункционална зала с.Лопушна, община Дългопол"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
с.Лопушна, общ.Дългопол
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Извършване на строително-монтажни работи на обект "Изграждане на многофункционална зала с.Лопушна, община Дългопол", съгласно изготвения Работен проект, приложен към документацията за участие.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45213313
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сграда за обслужващ център
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно приложения в документацията за участие Работен проект. Офертната цена се определя на база количественитe сметки, съобразно нормите за разход на строителни материали и механизация - по УСН, норми за труд - по ТНС.
Прогнозна стойност без ДДС
636666.67 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Кандидатите са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 7 000.00 лв. /седем хиляди лева/ в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция за посочената стойност. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по - кратък от срока на валидност на офертите. Банковата сметка на общината е: Банка ДСК ЕАД, клон Провадия, IBAN: BG35STSA93003308656268, BIC: STSABGSF. Кандидатът, определен за изпълнител на обществената поръчка, до двустранното подписване на договора, следва да представи парична сума или банкова гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3 % от стойността на договора, която се освобождава след неговото приключване.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Стойността на поръчката е в размер до 764 000.00 лв. с вкл. ДДС и подлежи на актуализация при изменение на държавно регулирани цени или при намаляване на договорените цени в интерес на възложителя. Финансирането се осъществява със средства от Републиканския бюджет.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за вписване в Търговския регистър към Агенция по вписванията, а за юридическите лица, които не са пререгистрирани - удостоверение за актуално съдебно състояние на участника, издадено от съда по регистрация не по-рано от един месец преди датата на отваряне и разглеждане на офертите – заверено копие; 2.Документ за съдебна регистрация на кандидата - заверено копие; 3.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47. ал.1 и 5 от ЗОП; 4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47. ал.2 от ЗОП; 5. Регистрация по БУЛСТАТ - заверено копие; 6. Удостоверение за данъчна регистрация и/или регистрация по ЗДДС - заверено копие; 7.Заверено от участника копие на Удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи от IV /четвърта/ категория, съгласно Закона за камарата на строителите, придружено с талона към него.
Участниците следва да представят и всички останали документи, подробно описани в документацията за участие и чл. 13 от НВМОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП.
- При представяне на офертите кандидатите трябва да приложат копие на баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три финансови години с изключение на новорегистрираните и кандидатите, упражняващи свободна професия, заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството.
Минимални изисквания: - Оборотът за предходните три финансови години да е не по-малко от 700 000.00 лв.
- Положителен финансов резултат.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците по чл.51 от ЗОП.
- Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, доказано със съответното удостоверение, придружено с талона към него, съгласно Закона за камарата на строителите.
- Участниците следва да представят списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
Минимални изисквания: 1. Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи от минимум четвърта категория.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20/01/2009 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 8.00 до 16.30 часа в стая № 8, сграда № 2 на община Дългопол след представяне на платежен документ за сумата от 100.00 лева без вкл. ДДС, внесена в касата на Общинска администрация - в Центъра за обслужване на граждани.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.01.2009 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място
Заседателна зала на общинска администрация Дългопол - сграда 1 на Община Дългопол.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Представляващите или упълномощени представители на участниците.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша, 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление