Версия за печат

00325-2008-0025


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД, бул. "Пещерско Шосе" №66, За: Доц.д-р Илия Баташки, г-н Велизар Руев; Цеца Бресковска, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602849; 032 602930, E-mail: umbal_op@abv.bg, Факс: 032 644058

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина на работещите в УМБАЛ "Св. Георги" ЕАД гр. Пловдив

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина на работещите в УМБАЛ "Св. Георги" ЕАД гр. Пловдив

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85147000

Описание:

Услуги по трудова медицина

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 700 лв., внесена в касата или по сметка парична сума или банкова гаранция. Банкова сметка : BG 97 UNCR 7527 1054 8081 19, код – SWIFT BIC код на Хебросбанк – UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 1% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане - по банков път, съгласно Приложение 2 от Документацията за участие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за регистрациия на Служба по Трудова Медицина, издадено от Министерство на Здравеопазването ; Приложение към удостоверението за регистрация на Служба по Трудова Медицина, съдържащо списък на минималния състав на службата. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП - декларация за основните договори за услуги, извършени през предходните три години;Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП; Подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако кандидатът предвижда тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документ за внесена гаранция за участие, направена съгласно закона и в съответствие с условията на Възложителя; Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП; Баланс и ОПР за предходната година и доклад за заверка от регистриран одитор, в случаите предвидени от Закона за счетоводството; Доказателства за търговска репутация на кандидата - не по-малко от две референции от здравни заведения, които са били обслужвани от кандидата със средносписъчен състав не по-малко от 750 човека.
Минимални изисквания: Документ за внесена гаранция за участие, направена съгласно закона и в съответствие с условията на Възложителя; Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП; Баланс и ОПР за предходната година и доклад за заверка от регистриран одитор, в случаите предвидени от Закона за счетоводството; Доказателства за търговска репутация на кандидата - не по-малко от две референции от здравни заведения, които са били обслужвани от кандидата със средносписъчен състав не по-малко от 750 човека.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: декларация, съдържаща списък на основните договори за услугите, предмет на настоящата процедура, извършени през предходните три години, включително стойностите им;
Минимални изисквания: декларация, съдържаща списък на основните договори за услугите, предмет на настоящата процедура, извършени през предходните три години, включително стойностите им;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/01/2009 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава от отдел “Договоро-правен” при УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. “Пещерско шосе” №66. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност 300 /триста/ лева с вкл. ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. “Пещерско шосе” №66.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.01.2009 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД гр.Пловдив бул."Пещерско шосе" №66 - Административен сектор

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват законните представители на кандидатите, подали предложения за участие в процедурата или упълномощени по надлежен ред лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ