Версия за печат

00031-2008-0011


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Малко Търново: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Малко Търново, ул. Малкотърновска комуна №3, За: Антония Дакова, РБългария 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3070, E-mail: mt_kmet@mail.bg, Факс: 05952 3128

Място/места за контакт: Директор Дирекция "Специализирана администрация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.malkotarnovo.org.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“РАБОТНО ПРОЕКТИРАНЕ НА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДНИ ВОДИ В ГР. МАЛКО ТЪРНОВО”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр. Малко Търново
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

РАБОТНО ПРОЕКТИРАНЕ НА ПРЕЧИСТВАТЕЛНА СТАНЦИЯ ЗА ОТПАДНИ ВОДИ В ГР. МАЛКО ТЪРНОВО. Да се разработи работен проект за ПСОВ в гр. Малко Търново, съдържащ всичките части по съответните специалности, описани в документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90000000, 90420000

Описание:

Услуги, свързани с отпадъчните води, битовите отпадъци, чистотата и околната среда
Услуги по третиране на отпадъчни води

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно приложената документация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 2215 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойноста на договора без ДДС, внесени преди подписването му в банковата сметка на общитната или представена като безусловна банкова гаранция по банкова сметка на възложителя IBAN: BG10UNCR76303300000394 BIC:UNCRBGSF при „Уникредит Булбанк” клон Малко Търново.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно документацията

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверено от участника копие на документ за съдебна регистрация или регистрация в Агенцията по вписванията. Чуждестранните лица представят удостоверение за регистрация, издадено от компетентен орган съгласно националния им закон, или декларация ако не се предвижда издаване на такова удостоверение; 2. Удостоверение за актуално състояние, отразяващо актуалното правно състояние на фирмата на подлежащите на вписване в търговския регистър обстоятелства към момента на подаване на документацията за участие в процедурата – или в оригинал, или копие заверено от представляващия. 3. Документ за внесена гаранция за участие. При условие, че участникът представи банкова гаранция, той трябва да депозира, освен оригинала и копие от банковата гаранция, заверено лично от него. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата. 4. Документ за закупена документация - копие 5. За доказване на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП участника и неговите управителни органи подават декларации по образец от документацията ; 6. За доказване на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП участника и неговите управителни и контролни органи подават декларации по образец от документацията; 7. Заверено от участника копие на документ за регистрация по БУЛСТАТ; 8. Справка-декларация за годишния размер на приходите от общата дейност за последните 3 /три/ отчетни години; 9. Справка-декларация за размера на печалбата след данъчно облагане за последните три отчетни години; 10. Заверено от участника копие на отчет за приходи и разходи за последните 3 /три/ отчетни години; 11. Справка–декларация за коефициента на общата ликвидност за последната отчетна година - съгласно образец; 12. Заверени от участника копия на счетоводен баланс за последната отчетна година; 13. Заверено копие на застрахователна полица; 14. Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори за проектиране, изпълнени през последната година с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти и стойност. Декларацията се изготвя съгласно образец. Към декларацията, участникът прилага минимум 3 /три / броя референция от съответните контрагенти; 15. Справка-декларация за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на поръчката. Представя се съгласно образец; 16. Техническа оферта; 17. Ценова оферта; 18. Оферта - образец; 19. Проект на договор; 20. Списък на приложените документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Справка-декларация за годишния размер на приходите от общата дейност за последните 3 /три/ отчетни години. 2. Справка-декларация за размера на печалбата след данъчно облагане за последните три отчетни години; 3. Заверено от участника копие на отчет за приходи и разходи за последните 3 /три/ отчетни години. 4. Справка–декларация за коефициента на общата ликвидност за последната отчетна година - съгласно образец; 5. Заверени от участника копия на счетоводен баланс за последната отчетна година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Годишният размер на нетните приходи от общата дейност на участника трябва да е не по-малко от 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева за всяка от последните 3 /три/ отчетни години. 2. Размерът на печалбата след данъчно облагане трябва да е строго положителна величина за последните три отчетни години; 3. Показател за коефициента на общата ликвидност, измерен като съотношение между краткотрайни активи към краткосрочни задължения, не по-малко от единица за последната отчетна година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори за проектиране, изпълнени през последната година с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти и стойност. Декларацията се изготвя съгласно образец. Към декларацията, участникът прилага минимум 3 /три / броя референции от съответните контрагенти; 2. Справка-декларация за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на поръчката. Представя се съгласно образец- Приложение № 7; Към справката декларация участникът е длъжен да представи съответните документи, които безспорно доказват, че посочените от него лица отговарят на изискванията на т. 4 . 19. 3. Заверено копие на застрахователна полица.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Най-малко 3 /три/ изпълнени договора за работно проектиране на пречиствателна станция за отпадни води, придружени със съответнатите референция към него през последните три години; 2. Минимум единадесет главни експерта с пълна проектантска правоспособност за всяка от следните части от проектирането: - Част ВиК – висше образование – инженер – степен Магистър – притежаващ пълна проектантска правоспособност по част „Водоснабдяване и канализация”, общ – професионален опит – най-малко 5 год., специфичен професионален опит: най-малко 5 години в проектиране на ВиК мрежи /професионалният опит се доказва с копия на документи, удостоверяващи трудовия стаж на експерта/; - Част конструкции - висше образование – инженер – степен Магистър – притежаващ пълна проектантска правоспособност по част „Конструктивна”, общ – професионален опит – най-малко 5 год., специфичен професионален опит: най-малко 5 години в проектиране на част „Конструктивна” /професионалният опит се доказва с копия на документи, удостоверяващи трудовия стаж на експерта/; - Част „ЕЛ” – више образование – инженер – „Ел и автоматика”; - Част „Инженерногеоложки и хидрогеоложки проучвания” – висше образование – инженер „Геолог”; - Част „Архитектура” – висше образование – архитект; - Част „Озеленяване и благоустройство” – висше образование - ландшафтен архитект;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

ЗУТ, ЗКАИИП, Наредба №2 от 01.05.2004 год. за проектантската правоспособност на инженерите, членове на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, Наредбата за условията и реда за признаване на правостпособност в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране на лица с професионална квалификация "Архитект", съответно "инженер", придобита в държава членака на Европейския съюз, на Европейското икономическо пространство, в Швейцария и в трети държави /ДВ, бр.85 от 25.10.2005 тод./ или съответните/еквивалентни разпоредби, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица. Всеки кандидат трябва да осигури като част от своя екип или подизпълнител по един проектант за всяка част на работния проект със съответната специалност, притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно българското законодателство.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител в срок до 17:00 ч. на 13.02.2008 г. от стая №10 в Община Малко Търново, ул.Малкотърновска комуна №3 срещу документ за закупена документация - 100 лева без включено ДДС, или платежно нареждане по сметка на община Малко Търново "Уникредит Булбанк - клон Малко Търново" IBAN: BG56UNCR76301076692830 BIC:UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/02/2009 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/02/2009 00:00 Час: 10:00
Място

сградата на Община Малко Търново, ул.Малкотърновска комуна №3, заседателната зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

участниците или техни упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013г."
VI.3) Допълнителна информация

обявлението и документацията са одобрени с Решение №515/11.12.2008г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807515

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807515

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ