I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Военномедицинска академия - София, ул. ,,Св. Георги Софийски" № 3, За: Анна Тотева, България 1606, София, Тел.: 02 9225235, E-mail: a.toteva@vma.bg, Факс: 02 9520120
Място/места за контакт: ул. ,,Св. Георги Софийски" № 3
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Периодична поддръжка на РVС подови покрития във ВМА – София”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
14
Основно място на изпълнение:
София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Периодична поддръжка на РVС подови покрития във ВМА – София, включващо извършване на високоскоростни политури след импрегнация с тефлонови покрития за повърхностна защита в клиники след изнасяне на болнични легла с болни, последващо внасяне; изнасяне и внасяне на нефиксирано болнично оборудване.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
50800000
Описание:
Различни услуги по ремонт и поддържане
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно Техническо задание Приложение от Тръжната документация
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата -3 000 лв. с валидност и условия на освобождаване съгласно ЗОП.
Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на сключения договор със срок и валидност до приключване изпълнението на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
90 дневен срок след представяне на двустранно подписан приемателно-предавателен протокол за действително извършени услуги и фактура
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съдебна регистрация, актуално състояние, данъчна регистрация, Булстат, декларации по чл.47, ал.1 и ал.5 и декларация по чл.47., ал 2
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят документи съгласно чл.50 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копия от баланса и отчета за приходи и разходи през предходната година. Декларация за стойността на извършените сходни услуги за предходните три години. Оборот за предходната година за услуги със същия характер /2007г./
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да представят документи съгласно чл.51 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация, съдържаща списък на договорите за сходни услуги през последните 3 години, придружени с препоръки от държавни и/или частни фирми за изпълнени услуги със същия характер.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/02/2009 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава в касата на ВМА - стая № 25, ІІ етаж, Бул ,,Св. Георги Софийски" №3, гр. София, всеки работен ден от 9.00 до 12.00 и от 13.00 до 15.00 ч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
16/02/2009 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 17/02/2009 00:00 Час: 14:00
Място
Зала ,,Аула" на ВМА етаж 1
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Управители на фирми или специално упълномощени лица.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул ,,Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
10 дневен срок от уведомяване за решението.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ