Версия за печат

00087-2008-0282


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична Община, ул."Московска"№33, За: инж. Ваня Зоровска, Балгария 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: vzorovska@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична Община, ул."Париж" №5, За: инж. Наум Христов, България 1000, София, Тел.: 02 9873084

Място/места за контакт: Дирекция "Жилищно и обществено строителство, топлотехника и енергийна ефективност"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Столична Община, ул."Париж"№1, За: инж. Ваня Зоровска, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: vzorovska@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична Община, ул."Московска" №33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203, E-mail: vzorovska@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изграждане на ЦДГ № 80 - филиал, УПИ V, кв. 27, с. Долни Лозен, район "Панчарево"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Изграждане на ЦДГ № 80 - филиал, УПИ V, кв. 27, с. Долни Лозен, район "Панчарево"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Подробно видовете СМР и техните количества са посочени в документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в откритата процедура в размер на 20 000.00 /двадесет хиляди/лева; представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертата/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесени по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП. Наличие на обстоятелствата по чл.69, ал.1. Непредставяне на документи и чл. 56 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1,т.т. 2, 4, 6, 7, 8, 9,10 и 11 от ЗОП и документи, касаещи предложените материали, които се изискват от Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл.9 от ЗОП - Участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП - Документ за съдебна регистрация, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. чл.24, ал.1 от ПП на ЗОП - Удостоверение за актуална съдебна регистрация /оргинал или нотариално заверено копие/, а чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Декларации по чл.47, ал.1 и 5 и чл.47, ал.2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Копие от застраховка за професионална отговорност. Отчет за приходите и разходите и баланс за 2007г. Информация за общия оборот и за оборота от строителството, обект на поръчката, за последните 3 години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т.т. 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10 и 11 от ЗОП.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 7/S - от 12.02.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12/01/2009 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 400 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата, се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" №1, ет.3, ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и 14.00ч. до 16.00ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/01/2009 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал 3 и 4 от ЗОП.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, бул."Витоша"№18, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ