Версия за печат

00265-2008-0161


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Мини Марица Изток" ЕАД гр. Раднево, ул. "Г. Димитров" № 13, За: Даниел Демирев - експерт търговия, стая 614;, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3073/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия" - етаж 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"Мини Марица Изток" ЕАД, ул."Г. Димитров" № 13, За: Весела Илчева, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83304/3084/, Факс: 0417 82605

Място/места за контакт: Деловодство на Дружеството, Партер

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Изработка и доставка на фургон на колела - 10 броя, реф. № 166/2008 – ЗОП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Склад на Възложителя: Предприятие "МТС" - гр. Раднево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изработка и доставка на фургон на колела, общо - 10 броя /фургони/. Спецификацията е описана в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44211100

Описание:

Фургони, използвани на строителни обекти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

общо 10 броя /фургони/. Да се участва за цялото количество по обекта на процедурата.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 3 500 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево, IBAN: BG 81 KORP 9220 1000 1649 01 и BIC: KORPBGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Не по-рано от 30 /тридесет/ календарни дни след всяка доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

няма

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Не се допуска до участие кандидат, който: - е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон; - е лишен от правото да упражняват определена професия или дейност; - има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс. /Доказва се с декларации по приложен в документацията за участие образец по смисъла на чл. 47, ал.2 от ЗОП/

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Икономическо и финансово състояние – изискуеми документи: Кандидатите да имат финансова възможност да изпълнят поръчката. Кандидатите да са реализирали общ оборот от дейността за последните три години в размер на не по-малко от 1 000 000 лв. без ДДС и оборот по обекта на поръчката за последните три години в размер на не по-малко от 700 000 лв. без ДДС. /доказва се с представени копия от годишните финансови отчети за последните три календарни години и подробна информация за реализираните обороти за последните три календарни години – по приложен в документацията за участие образец./

ІІІ.2.3) Технически възможности

Технически възможности и/или квалификация – изискуеми документи: Доказателства за технически възможности и/или квалификация на кандидата, както следва: Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три календарни години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение - образец в документацията за участие. Списък на техническите лица на Кандидата, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на Кандидата за последните три години. Подробно описание (проспекти, каталози, снимки) на изделията, обект на процедурата от фирмите производителки, удостоверяващи тяхното съответствие с изискванията на документацията за участие. Кандидатите, които са само доставчици, да са упълномощени от производител да го представляват в процедурата, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с пълномощно или сключен договор, нотариално заверени, с легален превод на български език/. Списък на изпълнените договори за доставки по обекта на поръчката за последните три календарни години включително стойностите, количествата, датите и получателите – по приложен образец в документацията за участие.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Изработка и доставка на фургон на колела - 10 броя, реф. № 166/2008 – ЗОП

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/01/2009 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа или внесени в "КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА" АД - клон Раднево, BIC код: KORPBGSF, IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01. Цената на документацията е в лева без ДДС. По желание на кандидата, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация могат да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: точен адрес за кореспонденция, за фактурата - наименование и адрес на получателя, материално-отговорно лице, ЕИК по Булстат, ИДН по ДДС и банкови сметки. Всички разходи по получаването на документите са за сметка на кандидата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14/01/2009 00:00 Час: 13:30
Място

град Раднево, ул. "Г. Димитров" № 13, Управление на "Мини Марица Изток" ЕАД, зала партер

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно Документацията за участие



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Минимален брой кандидати, които ще бъдат поканени да представят оферти – 3. Когато броят на Кандидатите, които отговарят на предварително обявените изисквания е по- голям от 3 /трима/ се извършва оценка на заявленията и класиране на Кандидатите в предварителния подбор. Оценката се извършва по критерии и съответните им тежести, както следва: № Критерии - K Тежест - W 1. К1 – реализирани доставки по обекта на поръчката от кандидата за последните три календарни години, в лева W1=0,70 2. К2 – общ оборот на кандидата за последните три календарни години W1=0,20 3. К3 – размер на печалбата след данъчно облагане за последната отчетна година на кандидата W3=0,10 Методиката по която става оценката и класирането на кандидатите е подробно описана в Документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалба - в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ