РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на 35 % солна киселина - първо качество
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
ТЕЦ "София" ул. "Димитър Пешев" № 6 разтоварна гара Искър - собствен коловоз
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на 35 % солна киселина - първо качество
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
24311470
Описание:
Хлороводород (солна киселина)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците в процедурата следва да представят гаранция за участие в размер на 700 лв, без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: банкова гаранция или парична сума внесена в касата или по сметка на "Топлофикация София" АД-“Юробанк И Еф Джи България”АД, IBAN: BG15BPBI79421088447001, BIC: BPBIBGSF. Участникът избран за изпълнител следва да представи гаранция за добро изпълнение в размер на 5 % от стойността на поръчката. Когато гаранцията за изпълнение на договора е банкова гаранция, всички разходи свързани с обслужването й,включително при нейното възстановяване, са за сметка на Изпълнителя. Гаранцията се представя при подписване на договора, в оригинал и следва да бъде безусловна, неотменяема и да има срок на валидност, съгласно договора. Участниците сами избират формата на представяните от тях гаранции.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Заплащането ще се извършва след доставка срещу представяне на фактура, подписана от двете страни, протокол за входящ контрол и складова разписка. Всички плащания ще се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя срещу фактура. Всеки кандидат може да предложи начин на плащане, който да е изгоден за Възложителя.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в обществената поръчка трябва да са регистрирани по ТЗ и ДДС, да представят копие от съдебното решение за регистрация, съдебно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-късно от един месец към датата на отваряне на офертите, данъчна регистрация, регистрация по ЗДДС и БУЛСТАТ, декларация по чл.47, ал. 1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП, копие от документ за закупена документация, доказателства за техническа възможност на участника за изпълнение на поръчката по чл. 51 от ЗОП и чл. 50 от ЗОП. Възложителят има право да отстрани участник: който не е представил някои от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП и посочените в документацията; за него са налице обстоятелства по чл.47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП или обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; който е представил оферта, която е непълна или неотговаря на предварително обявените от Възложителя условия, или предлаганата с офертата цена не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2 от НВМОП. Всички документи, свързани с офертата следва да са на български език, или да са придружени с легализиран превод и да са заверени с гриф "Вярно с оригинала".
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансово състояние участникът трябва да представи документи по чл.50 от ЗОП.
Минимални изисквания: - заверено копие от годишния финансов отчет за предходната година и отчета за приходите и разходите за предходната година;
-информация за общия оборот и оборота на стоките, обект на поръчката за последните три години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности участникът трябва да представ документи съгласно чл.51 от ЗОП
Минимални изисквания: -декларация, съдържаща списък на основните договори, сходни с обекта на поръчката през последните 3 години и референции - минимум 3 бр.;
- сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните стандарти;
- сертификат за качество и сертификат за произход.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/01/2009 00:00 Час: 11:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата може да бъде получена в сградата на Управлението на "Топлофикация София" АД, ул."Ястребец" № 23 Б, стая 210, срещу представяне на документ за внесени 120 лв. с ДДС в касата и/или по сметка на "Топлофикация София" АД - "Юробанк И Еф Джи България" АД, IBAN:BG15BPBI79421088447001, BIC:BPBIBGSF.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2009 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място
В сградата на Управлението на "Топлофикация София" АД, ул. "Ястребец" № 23Б, стая 412
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Представители на участниците, съгласно удостоверение за актуално състояние, или нотариално упълномощени техни представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение № 74/02.12.2008 г. на Изпълнителния директор на "Топлофикация София" АД.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление