РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Закупуване на самолетни, влакови и автобусни билети за превоз на пътници и багаж и/или хотелски резервации при служебни командировки в чужбина на преподаватели, служители, докторанти и студенти на ТУ-София”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
20
Основно място на изпълнение:
София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
“Закупуване на самолетни, влакови и автобусни билети за превоз на пътници и багаж и/или хотелски резервации при служебни командировки в чужбина на преподаватели, служители, докторанти и студенти на ТУ-София”
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
63512000
Описание:
Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно посоченото в документацията
Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Съгласно посоченото в документацията
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Съгласно посоченото в документацията
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Съгласно посоченото в документацията
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно посоченото в документацията
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно посоченото в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно посоченото в документацията
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно посоченото в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно посоченото в документацията
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 51/S - от 20.03.2008 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12/01/2009 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата може да се закупи от стая 1341 на ТУ-София, всеки работен ден от 10.00 до 12.00 и от 14.00 до 16.00 часа, срещу 720 (седемстотин и двадесет) лева с ДДС, платими в брой в касата на ТУ-Софи
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/01/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място
в учебен блок № 1, ет. 2, заседателна зала на Академичен съвет на ТУ-София
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Представители на фирмите или официлално упълномощени от тях лица.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КЗК, бул. Витоша - 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120 ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
КЗК, бул. Витоша - 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ