Версия за печат

01833-2008-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Враца: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Средно общообразователно училище"Христо Ботев", ул."Ген. Леонов" № 37, За: Зорница Николова - помощник директор АСД, България 3000, Враца, Тел.: 092 623549, E-mail: hrbotev@mail.bg, Факс: 092 623549

Място/места за контакт: Средно общообразователно училище"Христо Ботев"Враца

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hristobotev.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изработване и доставка на ученически униформи за нуждите на СОУ"Христо Ботев" – гр. Враца по Национална програма "Училището - Територия на учениците", проект "Училищният символ – това сме ние"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: СОУ "Христо Ботев" - гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изработване и доставка на ученически униформи за нуждите на СОУ"Христо Ботев"- гр. Враца по национална програма "Училището - територия на учениците", проект "Училищният символ - това сме ние", подробно описани в документацията за участие

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18300000

Описание:

Облекла

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

978 броя трикотажни блузи с къс ръкав , 413 броя мъжки панталона и 465 броя дамски поли

Прогнозна стойност без ДДС
41080 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 400 (четиристотин) лева. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора, вносима преди подписването на договора. Паричната сума се внася в касата на СОУ "Христо Ботев" или по банковата сметка на СОУ "Христо Ботев":IBAN: BG13STSA93003119780301; BIC:STSABGSF при "Банка ДСК" - клон Враца

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се осъществява съгласно условията по Националната програмата “Училището – територия на учениците" към МОН. Плащането ще се извършва по банков път, съгласно клаузите на проекто-договора в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл.13 от НВМОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.14 от НВМОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Опис на всички документи в офертата; 2. Удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, с дата на издаване до 3 месеца преди датата на открития конкурс или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участника е физическо лице - документ за самоличност– заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език.Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него;3. Документ за закупена документация - заверено копие;4.Документ за внесена гаранция за участие - заверено копие; 5.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинали; 6.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива; 7.Всички изброени документи, без тези по т. 3 и т.4 следва да представят и подизпълнителите, ако участникът предвижда такива; 8. Декларация за срока за изпълнение на поръчката - оригинал; 9. Декларация за срока на валидност на офертата - оригинал; 10. Подписан и подпечатан образец на договор;11. Плик "Предлагана цена", съдържащ ценовата оферта, съгласно образеца към документацията ; 12. Други документи съгласно ЗОП, описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от годишния баланс; 2. Отчет за приходите и разходите на участника за 2007 година - заверено копие;
Минимални изисквания: съгласно документацията за участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за изработка и/или доставки на подобни изделия, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Описание на техническото оборудване, осигуряващо производствения капацитет, съобразно обекта на поръчката и качеството на изделията; 3. Описание (цветна скица) на изделията, които ще се изработят и доставят; 4. Мостри на платовете, от които ще се изработват изделията - с размер до 20 кв. см; 5. Сертификат по БДС EN ISO 9001:2000 за управление на качеството или еквивалентен;6.Други документи, посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания: съгласно документацията за участие
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/12/2008 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се закупува всеки делничен ден от 8,00 до 17,00 ч. в стая № 201, втори етаж на СОУ "Христо Ботев" - гр. Враца

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.12.2008 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Дирекцията на СОУ "Христо Ботев" - гр. Враца

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и 3 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 267/24.11.2008 на Директора на СОУ "Христо Ботев" - гр. Враца

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№ 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП - Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ