Версия за печат

00107-2008-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-КЮСТЕНДИЛ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ - КЮСТЕНДИЛ, ПЛ."17 ЯНУАРИ "№1, За: СОНЯ КИРИЛОВА ВЛАДИМИРОВА, БЪЛГАРИЯ 2500, КЮСТЕНДИЛ, Тел.: 078 550153, E-mail: csmp_kus@mbox.contact.bg, Факс: 078 550151

Място/места за контакт: СОНЯ КИРИЛОВА ВЛАДИМИРОВА

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА ТОПЛО ПРИГОТВЕНА ХРАНА ЗА ДЕЖУРНИЯ ПЕРСОНАЛ НА ЦСМП-КЮСТЕНДИЛ ЗА 2009 Г

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ВСИЧКИ ФИЛИАЛИ НА ЦСМП- КЮСТЕНДИЛ - ГР.КЮСТЕНДИЛ ,ГР.ДУПНИЦА ,ГР.БОБОВ ДОЛ,ГР.РИЛА ,ГР.САПАРЕВА БАНЯ И С.НЕВЕСТИНО
Код NUTS: BG41
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ДОСТАВКА НА ТОПЛО ПРИГОТВЕНА ХРАНА ЗА ДЕЖУРНИЯ ПЕРСОНАЛ НА ЦСМП- КЮСТЕНДИЛ И ФИЛИАЛИТЕ МУ В ГР. КЮСТЕНДИЛ , ГР.ДУПНИЦА ,ГР.БОБОВ ДОЛ , ГР.РИЛА ,ГР. САПАРЕВА БАНЯ И С. НЕВЕСТИНО, С ТРАНСПОРТ НА ДОСТАВЧИКА ДО СЪОТВЕТНИЯ ФИЛИАЛ И СТОЙНОСТ НА ХРАНАТА ЗА ЕДИН ДЕЖУРЕН НА ДВАНАДЕСЕТЧАСОВА РАБОТНА СМЯНА -2 /ДВА/ ЛЕВА ПРИ НЕПРЕКЪСНАТ РАБОТЕН РЕЖИМ

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55521200

Описание:

Услуги, свързани с доставка на храна

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В ЗАВИСИМОСТ ОТ БРОЯ НА ДЕЖУРНИЯ ПЕРСОНАЛ НА СМЯНА , ПРИБЛИЗИТЕЛНО ЗА ЦЕЛИЯ ПЕРИОД НА ДОСТАВКАТА ОКОЛО 60 000/ШЕСТДЕСЕТ ХИЛЯДИ / ЛЕВА

Прогнозна стойност без ДДС
60000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.01.2009 г. 

Крайна дата

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.ГАРАНЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ Е ОПРЕДЕЛЕНА В РАЗМЕР НА 700/СЕДЕМСТОТИН / ЛЕВА,ВНЕСЕНИ В КАСАТА НА НА ЦСМП- КЮСТЕНДИЛ ИЛИ БАНКОВА ГАРАНЦИЯ 2.ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА - БАНКОВА ГАРАНЦИЯ НА СТОЙНОСТ 3% ОТ ПОСОЧЕНАТА СТОЙНОСТ НА ПОРЪЧКАТА ,ПРЕДСТАВЕНА ПРИ СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОРА ЗА ВЪЗЛАГАНА НА ПОРЪЧКАТА.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ПО БАНКОВ ПЪТ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ДОКУМЕНТИТЕ , ПОСОЧЕНИ В ЧЛ. 13 ,Т.1,Т.2,Т.3,Т.4 ИТ.5 ОТ НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.СЧЕТОВОДЕН БАЛАНС 2.ОТЧЕТ ЗА ПРИХОДИ И РАЗХОДИ 3.ОТЧЕТ ЗА ПАРИЧНИТЕ ПОТОЦИ 4.ОТЧЕТ ЗА СОБСТВЕНИЯ КАПИТАЛ, ВСИЧКИ ЗА 2007 Г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ТЕХНИЧЕСКА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: КАЧЕСТВО ; тежест: 80 ТОЧКИ
Показател: НАЧИН И СРОК НА ПЛАЩАНЕ; тежест: 20 ТОЧКИ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/12/2008 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
80 BGN
Условия и начин на плащане

В БРОЙ , В КАСАТА НА ЦСМП- КЮСТЕНДИЛ В ДЕНЯ НА ПОЛУЧАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.12.2008 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/12/2008 00:00 Час: 15:00
Място

АДМИНИСТРАТИВНАТА СГРАДА НА ЦСМП- КЮСТЕНДИЛ



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ПО ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, СОФИЯ, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884586

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ПО ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, СОФИЯ, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884586

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ