Версия за печат

00530-2008-0044


Информация за сключен договор

BG-ПЛОВДИВ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАП, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Пловдив, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Пловдив, Ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова; Георги Бакърджиев, РБЪЛГАРИЯ 4004, ПЛОВДИВ, Тел.: 032 935639;032 935761, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Жана Манолова; Георги Бакърджиев
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на ТД на НАП – Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян, Стара Загора, Хасково и Дирекция ОУИ – Пловдив” .

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Място на изпълнение на поръчката са сградите на съответните структурните единици на НАП, а именно: –ТД на НАП - Кърджали, ул." Деспот Слав" № 1; –ТД на НАП – Пазарджик, ул." Асен Златаров" № 7; –ТД на НАП – Пловдив, ул." Скопие" № 106; –ТД на НАП - Смолян, бул." България" № 12, етаж V –ТД на НАП - Стара Загора, ул." Кенали" № 1; –ТД на НАП - Хасково, пл." Свобода" № 2; –Дирекция "ОУИ" - Пловдив, ул." Скопие" № 106;
Код NUTS: BG42
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на ТД на НАП – Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян, Стара Загора, Хасково и Дирекция ОУИ – Пловдив” .

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
45980.88 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска предложена цена без ДДС за общата стойност на доставеното компютърно оборудване и принадлежности ; тежест: 80 %
Показател: Най-дълъг гаранционен срок за посочените в т. 3.4. от описанието на поръчката артикули ; тежест: 20 %
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 001-9/25.03.2008 г. на Директора на Дирекция "ОУИ"- Пловдив.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 18/S - от 25.02.2008 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 50/S - от 01.04.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 54 / Заглавие:„Доставка на компютърно оборудване и принадлежности за нуждите на ТД на НАП – Кърджали, Пазарджик, Пловдив, Смолян, Стара Загора, Хасково и Дирекция ОУИ – Пловдив”
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

14.07.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” – Мастер франчайзер за Република България на „Office 1 Superstores International” Inc., БУЛСТАТ BG000885099, гр. София 1407, общ. Столична, район Лозенец, бул. „Джеймс Баучер” № 51, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 07 0010700; 02 276725, E-mail: tp_zop@hp.pl.panda.bg, Факс: 07 0010701

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 45980.88 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-9 /25.03.2008г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния Директор на НАП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко заинтересовано лице може да предяви иск за установяване нищожност на договор за обществена поръчка, както и да претендира обезщетение за вреди, претърпени в резултат на нарушения на закона при провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, по реда на Гражданския процесуален кодекс.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.07.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка