Версия за печат

00340-2008-0004


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Угърчин: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Угърчин, пл. " Свобода", За: Цвятко Христов, Р. България 5580, Угърчин, Тел.: 06931 2121, Факс: 06931 2740

Място/места за контакт: Цвятко Христов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: E -mail :ugarchin@mail.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно по предварителни заявки за нуждите на ЦДГ , ОДЗ, Домашен социален патронаж, ДЦСХ и Дом за стари хора в Община Угърчин.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: До складовете на детските и социални заведения на територията на Община Угърчин.
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хляб, хлебни изделия и брашно по предварителни заявки за нуждите на ЦДГ,ОДЗ, Домашен социален патронаж,Дцсх и Дом за стари хора в Община Угърчин .

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15810000

Описание:

Хранителни продукти и напитки
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
92734.4 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
Показател: Срок на плащане на доставката; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 50-83 / Наименование:Доставка на хляб ,хлебни изделия и брашно по предварителни заявки за нуждите на ЦДГ,ОДЗ,Домашен социален патронаж, ДЦСХ и Дом стари хора в Община Уг
V.1) Дата на сключване договора

08.07.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "НАНКОВ 932-Н. НАНКОВ" БУЛСТАТ 820156541, кв.Продимчец, ул. Полковник Жребков № 40, Р. България 5500, ЛОВЕЧ, Тел.: 068 601376, Факс: 068 601376

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 92734.4 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " ВИТОША " №18, Р. България 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " ВИТОША " № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.07.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор