Версия за печат

00530-2008-0024


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "ОУИ" София, ул. "Аксаков" № 21, За: Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593766, E-mail: b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на архивни кутии и архивни кашони, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София град; 3. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Перник; 6. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Благоевград”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: София, Благоевград, Кюстендил, Перник, Ботевград
Код NUTS: BG21
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка по заявка на Възложителя на архивни кутии и архивни кашони, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София град; 3. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Перник; 6. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Благоевград

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
86380 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 02 - 1782 от 26.02.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 55 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и разтоварване на архивни кашони"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

26.05.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2500 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 56 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП София град и разтоварване на архивни кутии и архивни кашони"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

26.05.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 25830 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 57 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД „ГДО” и разтоварване на архивни кутии и архивни кашони"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

26.05.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9140 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 58 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП София област и разтоварване на архивни кутии и архивни кашони"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

26.05.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 24960 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 59 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Гр. Перник и разтоварване на архивни кутии и архивни кашони"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

26.05.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3740 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 60 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Гр. Кюстендил и разтоварване на архивни кутии и архивни кашони"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

26.05.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1910 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 61 / Заглавие:"Периодична доставка чрез покупка по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП Гр. Благоевград и разтоварване на архивни кутии и архивни кашони"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

26.05.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация „Панда”, БУЛСТАТ 000885099, бул.”Джеймс Баучер” № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 18300 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка