Версия за печат

00530-2007-0168


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите /Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението", Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, За: Мария Ковачева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141; 062 617203, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл."Център" №2, ет.4, стая 403
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Абонаментно обслужване и текущ ремонт /включително доставка на резервни части, материали и консумативи и автомивка на служебни автомобили, предоставени на ТД на НАП Габрово

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: ТД на НАП Габрово
Код NUTS: BG12
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Ежемесечна проверка на ходова част, спирачна система, кормилна уредба, съединител, скоростна кутия, диференциал, електроинсталация/без радиоапаратите/, проверка и смяна на консумативи, диагностика на двигател/веднъж на 6 месеца/, вътрешно почистване и външно измиване на автомобилите при нобходимост. 2. Текущ ремонт на автомобилите, подмяна на ауспухови тръби и гърнета, тенекеджийски работи, частично или цялостно боядисване и други. 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на абонаментното обслужване, текущия ремонт и цялостното поддържане на автомобилите в изправност до основен ремонт. 4. Извършване на годишен технически преглед при възможност Кандидатът следва да разполага със собствен или нает сервиз на територията на гр. Габрово.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
5750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Критериите, посочени в спецификациите, в поканата за отваряне на офертата или за договаряне или в съдържащият описание документ; тежест: .
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2007-0168

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2007/S S - 085137 от 24.10.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 7 / Заглавие:Сключен договор за "Абонаментно обслужване и текущ ремонт/включително доставка на резервни части, материали и консумативи и автомивка на служебни автомобили, предоставени на ТД на НАП Габрово
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

01.02.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Автосервиз Експрес " ООД гр. Габрово, Булстат 817067285, гр. Габрово, ул. "Орловска" № 167, Република България 5300, гр.Габрово, Тел.: 066 805453, Факс: 066 805453

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5750 BGN без ДДС
В брой месеци: 13
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Директорът на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново е упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП да изпълнява функциите на възложител за необходимости, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната и компетентност.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.02.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка