Версия за печат

00156-2007-0015


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ВЕЛИНГРАД: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ВЕЛИНГРАД, БУЛ."ХАН АСПАРУХ"№35, За: Салих Байрактар - младши инспектор отдел"Инвестиции, строителство, инфраструктура", БЪЛГАРИЯ 4600, ВЕЛИНГРАД, Тел.: 0359 55484, E-mail: obshtina@velingrad.net, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: Салих Байрактар - младши инспектор отдел"Инвестиции, строителство, инфраструктура"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velingrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Всички дейности по зимното поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа в Община Велинград /без градска част/ зимен сезон 2006г. – 2007г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16

Място на изпълнение: общинската пътна мрежа в Община Велинград
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Снегопочистване, опесъчаване, поддържане и др., на общинската пътна мрежа /ОПМ/ на Община Велинград, разпределена по направления, пътища и километри/съгласно списък -приложение към документацията за участие/, като изпълнението се извършва регулярно, през целия зимен сезон, фиксиран чрез договора за изпълнение на поръчката.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90212000, 90213000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижданата стойност на поръчката е коло 60 000 лева.

Прогнозна стойност без ДДС
60000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.10.2007 г. 

Крайна дата

30.04.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 200 лева,банкова сметка на Община Велинград - BG 65 RZBB 9155 3320 0105 30, код RZBBBGSF, Райфайзенбанк/България/ЕАД, клон Велинград.; гаранция за изпълнение - внася се към момента на подписване на договора - в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят изплаща дължимите средства на Изпълнителя при представяне в счетоводството на Общината на:1.съставена, подписана и подпечатана количествена сметка/образец от МРРБ/ и протокол за извършената работа /обр.19/.Сметката се подписва от Изпълнителя и от кметовете /кметски наместници/ на крайните населени места, отговарящи за съответните пътни участъци, както и от служебното лице при общинска администрация, осъществяващо за Възложителя инвеститорския контрол.Протоколът се подписва от Изпълнителя и от инвеститорския контрол за Възложителя.2.фактура от Изпълнителя за дължимата сума от Възложителя - подписва се от Изпълнителя и Възложителя/инв.контрол/.3. фактура от Изпълнителя за закупени материали, или евентуално наета техника /при липса на собствена, повредена/ - придружена с фискален фиш, с касова бележка и платежно нареждане/при плащане по банков път/; Плащането се извършва в седемдневен срок след представяне на необходимите документи в счетоводството на общината; Плащането се извършва с платежни нареждания по банкова сметка, посочена от Изпълнителя; Единичните цените на отделните видове машини, опесъчаване, пясък и т.н., във връзка с изпълнение предмета на договора са съгласно предложението на Изпълнителя, приложено към договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от съдебното решение за регистрация на кандидата, според изискванията на Търговския закон; 2.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице-копие от документ за самоличност. 3.Заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по ДДС ( заверено с подпис и печат на кандидата, ако е регистриран). 4.Заверено копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ (заверено с подпис и печат на кандидата). 5.Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка - заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата за 2005г. и/или отчет за приходите и разходите за 2005г. 6. Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката по смисъла на чл. 51 от ЗОП - декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка и списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. 7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.1 и 5 ЗОП. 8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.2 ЗОП. 9.Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители - същите представят и документите визирани в чл.13 ал.3 от НВМОП. 10.Срок за изпълнение на поръчката. 11.Предлагана цена - ценовата оферта, изготвена по приложения към документацията образец. 12.Срок на валидност на офертата.1 13.Документ за внесена гаранция за участие, съгласно обявлението за откриване на процедурата. 14.Документ за закупена документация. 15.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата за 2006г. и/или отчет за приходите и разходите за 2006г.
Минимални изисквания: заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата за 2006г. и/или отчет за приходите и разходите за 2006г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка и списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството
Минимални изисквания: разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка и списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/09/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

В сградата на община Велинград на касатав деловодството

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.09.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Всградата на общината, втори етаж,малка зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Всяка година месец август

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША"18, България 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9864451, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Административно-правен отдел, бул."Хан Аспарух"№35, България 4600, Велинград, Тел.: 0359 51278, E-mail: obshtina@velingrad.net, Факс: 0359 54341

Интернет адрес/и:

URL: www.velingrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ