РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Ремонт и поддръжка на автомобилите” на ТП ”Български пощи” Шумен.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
1
Място на изпълнение:
гр. Шумен
Код NUTS:
BG133
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Подръжка и ремонт на автомобилите собственост на териториалното поделение
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50100000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Подръжка и ремонт на 20 превозни средства
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 90 (деветдесет) лева. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се определя от участника.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането е от собствени средства.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците в процедурата представят, посочените по-долу документи:
1.1. заверено копие от документ за регистрация на участника, а когато участникът е физическо лице – заверено копие на документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени;
1.2. оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуална съдебна регистрация за участниците – юридически лица или еднолични търговци издадено не по-рано от три месеца, преди датата на подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени;
1.3. доказателства за опита на участника при осъществяването на подобен вид услуги, което се удостоверява с представянето на референции, дадени от поне трима клиента на участника, за които той е извършил подобен вид услуги .
1.4. документ за гаранция за участие, в зависимост от формата, избрана от участника и в съответствие с изискванията, посочени в раздел ІV от документацията;
1.5. доказателства за икономическото и финансово състояние в съответствие с т.1.2. от раздел ІІ, буква”А” на документацията
• Заверено копие от годишния баланс на , ОПР(отчета за доходите) за последните три години;
• Информация за общия оборот и за оборота от ремонта и поддръжката на автомобили за последните три години.
1.6. доказателства за технически възможности в съответствие с т.1.3. от раздел ІІ, буква А на документацията:
• Списък на основните договори за услуги , изпълнени през последните три години включително стойностите , датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
• Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството;
• Списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството.
1.7. декларация, подписана от законния представител на участника, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІ, буква А, т.2.1. до 2.7 (попълнена съгласно образеца – Приложение № 3а);
1.8. декларации, подписани от всички членове на управителния орган на участника, а в случай, че членовете са юридически лица - от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІ, буква А, т.2.1., 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 и т. 2.7. (попълнени съгласно образеца –Приложение № 3б);
1.9. срок за изпълнение на поръчката
1.10. срок на валидност на офертата.
1.11. предлагана цена за изпълнение на поръчката – представена в съответствие с образеца (Приложение №6) – в отделен запечатан, непрозрачен плик;
1.12. декларация от законния представител на участника, попълнена съгласно образеца - Приложение № 3в;
1.13. попълнен образец на справка - Приложение №4.
1.14. копие от регистрация за ИН по чл. 84 от ДОПК;
1.15. копие от документ за закупена документация за участие в процедурата;
1.16. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.
Забележка : В случай, че участникът е чуждестранно лице документите по т.1.1. и 1.2. се представят в легализиран превод на български език, а останалите документи, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Ако участникът – чуждестранно лице е обединение, документите се представят за всеки от участниците в него.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1.1., 1.2., 1.5., 1.6., 1.7., 1.8. и 1.12. се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
2. Описаните по-горе документи следва да се представят във вида, посочен в настоящата документация. В случай, че документите не отговарят на изискванията на възложителя, участникът се отстранява от участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.2. Отговаря на изискванията за икономическо и финансово състояние, определени в чл. 50, ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Отговаря на изискванията за технически възможности и квалификация съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т. 1, , т.3 и т.4 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/10/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
1. Разходите, свързани с подготовката и представянето на офертата за участие в процедурата, са за сметка на участниците.
2. Закупуването на документацията е задължително условие за участие в процедурата.
3. Стойността на настоящата документация за участие в процедурата, в размер на 30 (тридесет) лева с ДДС, е за сметка на участниците. Документацията се получава в 33-дневен срок от изпращане на обявлението за малката обществена поръчка. В случай, че срокът изтича в неприсъствен ден, този ден не се брои и срокът изтича на следващия присъствен ден.
4. Документацията се получава след заплащането и в брой, в касата на управление на ТП“Български пощи” Шумен, стая 25, от 9:00 до 11:30 часа и от до 13:00 до 16:30 часа до изтичане на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. При поискване, придружено от платежен документ за стойността на документацията, от заинтересувано лице, възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.10.2007 г. Час: 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/10/2007 00:00 Час: 13:30
Място
Отварянето на офертите се извършва от 13:30 часа на първия работен ден, след изтичане срока за подаване на офертите, в град Шумен, ул. ”Добруджа” № 4 управление на ТП“Български пощи” Шумен , стая 3. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
При проверката на списъците, посочени в т. 3 от документацията, може да присъства по един представител на участниците, участващи в процедурата - законен или изрично упълномощен, след което представителите се освобождават
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление