РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Физическа, денонощна, въоръжена охрана и видео наблюдение на училища, детски градини, ДЦДМУ,дом за младежи, централен минерален плаж и сметище на територията на община Велинград
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
23
Място на изпълнение:
1. ОУ”Неофит Рилски”-гр.Велинград, 1 обект, 2 охранители;
2. СОУ”В.Левски”-гр.Велинград, 1 обект, 2 охранители;
3. СОУ”Св.Св.Кирил и Методий”-гр.Велинград, 2 обекта, 2 охранители;
4. ОУ”Г.Бенковски”-гр.Велинград, 1 обект, 1 охранител;
5. ОУ”Хр.Ботев”-гр.Велинград, 2 обекта, 2 охранители;
6. ОУ”М.Драгинов”-с.Драгиново, 1 обект, 1 охранител;
7. СОУ”Св.Св.Кирил и Методий”-гр.Сърница, 1 обект, 1 охранител;
8. СОУ”Хр.Смирненски”-с.Св.Петка, 1 обект, 1 охранител.,
9. ОУ”Иван Вазов” – с.Пашово, 1обект, 1 охранител
10. ОУ”Васил Левски” – с.Кръстава, 1обект, 1 охранител
11. ОУ”Васил Левски” – с.Грашево, 1 обект, 1 охранител
12. ОУ”Д-р Петър Берон” – с.Бирково, 1 обект, 1 охранител
13. Дом за деца – Велинград, 1 обект, 1 охранител
14. Централен минер.плаж – Велинград, 1обект, 2 охранитела
15. Сметище – Велинград, 1обект, 1 охранител
16. ОДЗ”Фантазия” – Велинград, 1 обект, 3 камери
17. ОДЗ”Слънчице” – Велинград, 1 обект, 3 камери
18. ЦДГ”Детски рай” – Велинград, 1 обект, 3 камери
19. ЦДГ”Радост” – Велинград, 1 обект, 3 камери
20. ЦДГ”Еделвайс” – Велинград, 1 обект, 3 камери
21. ЦДГ”Мир” – Сърница, 1 обект, 3 камери
22. ЦДГ”Пролет” – Драгиново, 1 обект, 3 камери
23. ДЦДМУ – Велинград, 1 обект, 1 камера
24. Дом за деца – Велинград, 1 обект, 2 камери
Код NUTS:
BG224
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Физическа, денонощна, въоръжена охрана и видео наблюдение на училища, детски градини, ДЦДМУ,дом за младежи, централен минерален плаж и сметище на територията на община Велинград
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
75240000
Описание:
Услуги по опазване на обществена сигурност, ред и законност
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Предвижданата стойност на договора е около 70 000/седемдесет хиляди/ лева.
Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в търга 200 лева; Гаранция за изпълнение на договора 3% от договорената стойност.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
(1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ месечно възнаграждение за извършване на услугата в размер на 1/12 от сумата по договора след представяне на справки, подписани от директорите на охраняемите обекти. за действителните надници и извършеното видео наблюдение на обектите.
(2) За допълнително осъществяване по договора на дейността по чл. 2, ал. 2, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща допълнителна сума, определена пропорционално на месечната вноска и броя на допълнителните дежурства.
(3) В случаите по предходните алинеи заплащането се извършва въз основа на подписан от страните протокол.
(4) Договорената сума се превежда от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ежемесечно до 20 -то число на следващия месец, считано от датата на сключване на настоящия договор, по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ срещу представена фактура, съдържаща всички реквизити по Закона за счетоводството.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата трябва да отговаря на изискванията на чл.56 от ЗОП и на изискванията на Възложителя съгласно документацията за участие.
1.Документ за регистрация на участника;
2.Удостоверение за актуално състояние;
3.Документ за внесена гаранция за участие;
4.Копие от данъчна регистрация и ДДС-регистрация/ако има такава/;
5.Копие от регистрация БУЛСТАТ;
6.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП;
7.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП, а именно :всички изброени точки 1,2,3, в ал.2 на чл.47 водят до отстраняване на кандидата в процедурата;
8.Предлагана цена;
9.Срок на вадидност на офертата;
10.Документ за закупена документация за участие;
11.Списък на документите съдържащи се в офертата.
12.Други съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от баланса на кандидата за предходната година и/или отчет за приходите и разходите;
2. Кандидатите следва да представят данни за икономическото си и финансово състояние: счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година, информация за общия оборот и оборота от услугите, предмет на поръчката, през последните 3 години.
Минимални изисквания: 1.Копие от баланса на кандидата за предходната година и/или отчет за приходите и разходите;
2. Кандидатите следва да представят данни за икономическото си и финансово състояние: счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година, информация за общия оборот и оборота от услугите, предмет на поръчката, през последните 3 години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кандидатите следва да притежават стаж в осъществяването на охранителна дейност най-малко 5 години, без прекъсване на стажа. Да разполагат с най-малко 300 охранителни работници, наети по трудов договор. Кандидатите да имат реално присъствие и изградени структури на територията на гр. Велинград. За изпълнение на посочените изисквания да се представят доказателства.
2. Кандидатите следва да разполагат с технически възможности – собствени средства за изпълнение на поръчката: униформено облекло, въоръжение, технически и помощни средства, транспортни средства, средства за комуникация, за които да представят доказателства. Да притежават Лицензия за изграждане, поддържане и използуване на обособена далекосъобщителна подвижна мрежа (PMR) с национално, или за региона на гр. Велинград покритие. Да разполагат с независими от наличните в обекта комуникациии средства за връзка с Полицията и служба “Пожарна и аварийна безопасност”.
3. Кандидатите да разполагат с технически и организационни възможности за оказване на съдействие на охраната в обекта в усложнена обстановка – поддръжка от постоянно дежурни мобилни наряди.
4. Кандидатите да представят доказателства за професионална репутация - референции от делови партньори по поръчки с подобен предмет.
Минимални изисквания: 1. Кандидатите следва да притежават стаж в осъществяването на охранителна дейност най-малко 5 години, без прекъсване на стажа. Да разполагат с най-малко 300 охранителни работници, наети по трудов договор. Кандидатите да имат реално присъствие и изградени структури на територията на гр. Велинград. За изпълнение на посочените изисквания да се представят доказателства.
2. Кандидатите следва да разполагат с технически възможности – собствени средства за изпълнение на поръчката: униформено облекло, въоръжение, технически и помощни средства, транспортни средства, средства за комуникация, за които да представят доказателства. Да притежават Лицензия за изграждане, поддържане и използуване на обособена далекосъобщителна подвижна мрежа (PMR) с национално, или за региона на гр. Велинград покритие. Да разполагат с независими от наличните в обекта комуникациии средства за връзка с Полицията и служба “Пожарна и аварийна безопасност”.
3. Кандидатите да разполагат с технически и организационни възможности за оказване на съдействие на охраната в обекта в усложнена обстановка – поддръжка от постоянно дежурни мобилни наряди.
4. Кандидатите да представят доказателства за професионална репутация - референции от делови партньори по поръчки с подобен предмет.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Съгласно изискванията и разпоредбите за частната охранителна дейност.
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17/09/2007 00:00 Час: 15:30
Условия и начин на плащане
На касата на община Велинград, бул."Хан Аспарух"№35
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.09.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 18/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място
Сградата на община Велинград
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ."ВИТОША"18, България 1000, София, Тел.: 02 9864451, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление