Версия за печат

00183-2007-0015


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр. Златоград: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златоград, ул. "Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Ваклин Юруков - Директор "АПИО, ОП и С", България 4980, гр. Златоград, Тел.: 03071 2551, E-mail: mail@zlatograd.bg, Факс: 03071 4023

Място/места за контакт: Община Златоград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlatograd.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг /проектиране и изграждане/ на обект "Колектор и канализационна мрежа на кв. "Тракия" на гр. Златоград с цел подобряване на В и К инфраструктурата и развитие на туристическия потенциал"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Златоград, обл. Смолян
Код NUTS: BG225
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на работен проект и изпълнение на предвидените в одобрения проект СМР на обект "Колектор и канализационна мрежа на кв. "Тракия" на гр. Златоград с цел подобряване на В и К инфраструктурата и развитие на туристическия потенциал"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300, 74232200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническото задание от документацията за участие в процедурата.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в процедурата в размер на 18000 лв. Определеният изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранциите се представят като парична сума, платена на касата на общината или по банков път по сметка на Община Златоград в "Интернешънъл Асет Банк" АД, Клон Смолян, IBAN BG75IABG74913300772103, BIC IABGBGSF, или под формата на банкова гаранция. Банковата гаранция за участие в процедурата следва да е издадена за срок не по-малък от срока на валидност на офертата.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

За проектирането и изграждане на обекта не е осигурено финансиране. Изпълнението на обекта ще започне след осигуряване на целеви средства от републиканския бюджет или европейските фондове. Плащането се извършва по банков път, след постъпване на целевите средства, на база на реално извършени дейности и надлежно оформени документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се въвежда изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа документите по чл. 13 от НВМОП, включително и декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. При представянето на офертата да се спазват изискванията на чл. 14 от НВМОП. Към офертата следва да се приложи идеен проект по смисъла на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, разработен от лица с пълна проектантска правоспособност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: копие от застраховка за професионална отговорност; отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за предходната година; информация за общия оборот и за оборота от строителство, което е обект на поръчката за последните три години; информация за общия оборот за последните 12 месеца, считано от момента на откриване на процедурата.
Минимални изисквания: Общ оборот за последните 12 месеца - не по-малък от 1500000 лв. с ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят: списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, посочващи стойностите, датата и мястото на строителството; списък на договорите за строителство, сключени през последните 12 месеца, считано от момента на откриване на процедурата; списък на техническите лица; декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството съгласно стандари EN ISO 9001:2000, ISO 14001 и OHSAS 18001 за инфраструктурно строителство; описание на мерките за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: Участникът следва да има сключени договори за строителство през последните 12 месеца на стойност не по-малка от 7500000 лв. без ДДС, в това число, за строителство на обекти от подобен характер - на стойност не по малка от 5000000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
500 BGN
Условия и начин на плащане

Цената се заплаща в касата на Община Златоград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.09.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/09/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Заседателната зала на Общински съвет - Златоград, ул . "Стефан Стамболов" № 1, ет. 2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществената поръчка е открита с решение № 327 от 15.08.2007 г. на кмета на Община Златоград.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в срока по чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ