РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Изготвяне на „Работен проект за подмяна на мълниезащитни въжета на ВЛ 110 kV „Горталов-Славяни”, ВЛ 110 kV „Металик”, ВЛ 110 kV „Космонавт” чрез подмяна с такива с вградени оптични влакна"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
12
Място на изпълнение:
Съществуващите трасета на ВЛ 110 kV „Горталов-Славяни”, ВЛ 110 kV „Металик”, ВЛ 110 kV „Космонавт” , на територията на МЕР Плевен и МЕПР Ловеч.
Код NUTS:
BG121
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Изготвяне на „Работен проект за подмяна на мълниезащитни въжета на ВЛ 110 kV „Горталов-Славяни”, ВЛ 110 kV „Металик”, ВЛ 110 kV „Космонавт” чрез подмяна с такива с вградени оптични влакна" и авторски надзор с обща дължина на трасетата за проектиране 35 км.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
74232310
Описание:
Услуги по проектиране и конструиране на електроенергийни мрежи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Обемът е описан подробно в документацията за участие.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - парична/банкова - в размер на 500 лв.; Гаранция за изпълнение на договора - парична/банкова - в размер на 5% от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането е съгласно условията на договора.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от първоначална регистрация на участника, съобразно националното му законодателство;
2.Удостоверение за актуално състояние;
3.Копие от документ за регистрация по ЗДДС и БУЛСТАТ;
4.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП;
5.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП;
6.Информация за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, като делът на тяхното участие не трябва да надхвърля общо 40%.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50, ал.1 от ЗОП:
1.Копие от застраховка професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ за проектант за строеж мин. втора категория;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51, ал.1 от ЗОП:
1.Декларация, съдържаща списък с основни договори, със същия предмет като този на поръчката, за проектиране на електрически уредби и електропроводни линии 110 kV през последните 3 години, доказващи опита на участника;
2.Копие на валиден сертификат по ISO 9001:2000, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството за дейности предмет на поръчката.
3.Списък на проектантите, които ще изпълняват поръчката, с приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация и копия на удостоверенията за пълна проектантска правоспособност;
4.Списък на лицензираните програмни продукти, с които участникът разполага и ще използва при изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Правоспособни проектанти, съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране и чл.162 от ЗУТ.
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20/09/2007 00:00 Час: 14:30
Условия и начин на плащане
В брой в касата на ЕСО ЕАД на адреса на Възложителя, всеки работен ден от 9:00 до 16:30 часа.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.09.2007 г. Час: 14:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/09/2007 00:00 Час: 15:00
Място
На адреса на Възложителя, ет.14
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Съгласно чл.38, ал.4 от НВМОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно сроковете, предвидени в ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Електроенергиен системен оператор, ЕАД, управление "Правно", бул. "Джеймз Баучер" №51, България 1407, София, Тел.: 02 9696784, Факс: 02 9626129
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление