РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Проектиране и изграждане на допълнително водоснабдяване на гр. Вълчедръм
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение
Място на изпълнение:
гр. Вълчедръм
Код NUTS:
BG112
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Проектиране и извършване на СМР на: Ремонт на черпателен кладенец и резервоар 600 м3, Изграждане на помпена станция, Изграждане на напорен водопровод,изграждане на довеждащ водопровод
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45247270, 45332200, 74232200
Описание:
Строителни и монтажни работи на водохранилища
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно техническото задание от документацията за участие
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за изпълнение-9000 лв./девет хиляди лв./.Гаранция за добро изпълнение-3% върху стойността на договора без ДДС. При избрана форма на гаранция-парична сума, същата се превежда по набирателната сметка на общ. Вълчедръм-IBAN BG67STSA93003300701304.банков код: STSABGSF,Банка ДСК" ЕАД- клон Вълчедръм
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: От участие в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка се отстранява участник:1 При който са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1,ал.2 от ЗОП.2. Които е представил оферта,която е непълна и/или е в несъответствие с изискванията в настоящата обява и тръжната документация
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството;2. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите за последната година оформени съгласно изискванията;3.Справка за изпълнените и предадени обекти с предмет подобен на обекта на поръчката за последните 3 години.
Минимални изисквания: Професионалната дейност от застрахователната полица за"Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството"да отговаря на предмета на поръчката.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация съдържаща списък с изготвените и одобрени инвестиционни проекти,подобни на предмета на обществената поръчка през последните 3 /три/ години.2. Деклерация, съдържаща списък с изпълнение договори за строителство през последните три години на подобни обекти.3. Препоръки за добро изпълнение по точки 1 и 2; 4. Списък на проектанския екип от правоспособни физически лица по всички части на проекта,съгласно наредба № 4 на МРРБ от 21.04.2001 г. за обхвата и съдържанието на ивнестиционните проекти 5. Справка за изпълнителския състав,ангажиран с строителството.6. Справка за собствената и наета техника за изпълнение на строителството.
Минимални изисквания: 1. Да има не по-малко от три изготвени и одобрени инвестиционни проекта,подобни на предмета на поръчката.2. Да има не по.-малко от 3 изпълнени обекти,подобни на предмета на поръчката.3. Всички физически лица от проектанския колектив да притежават Удостоверения за проектанска правоспособност.4. В проектанския колектив да присъства координатор по безопасност и здраве,притежаващ съответното удостоверение
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/09/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
На касата на общинска администрация-Вълчедръм
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.09.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/09/2007 00:00 Час: 15:00
Място
Зала № 2 на общинска администрация-Вълчедръм
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Кандидатите или нотариално упълномощени техни представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1202, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление