Версия за печат

00028-2007-0082


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул."Св.Св.Кирил и Методий" № 17-19, За: Николай Секалов, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405411, E-mail: NSekalov@mrrb.government.bg, Факс: 02 9872517

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Регионално развитие и благоустройство

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на ИТ оборудване за нуждите на МРРБ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: ул."Св.Св.Кирил и Методий" № 17-19
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

1.Персонални компютри – 95 броя 2.LCD Монитори 17” TFT- 140 броя 3. Принтери Черно/бял лазерен, А4 – 30 броя 4. Принтери Черно/бял лазерен, А3 – 4 броя 5. Принтери цвететен лазерен, А4 – 2 брой 6. Принтери цветен мастилено - струен, А4 – 5 броя 7. Преносими компютри – 2 броя 8. Копир/принтер, АЗ – 1 брой 9. Мултимедиен прожектор – 1 броя

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30231000, 30216110, 30231250, 30213200

Описание:

Компютри и принтери
Скенери за компютри
Монитори
Лаптоп компютри (до 3 кг)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно Техническо задание от документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.11.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - Парична сума в размер на 1900/хиляда и деветстотин/ лева, при избрана форма на гаранция - парична сума, същата се превежда по набирателна с/ка IBAN BG24 BNBG 9661 3300 1663 01, банков код BNBGBGSD. Гаранция за добро изпълнение на договора - 5% от стойността на договора;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

съгласно документацията и предложения проект на договор

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

съгласно документация

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят отстранява Участник в процедурата: - за когато са налице обстоятелствата по по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП; - Който е представил оферта, която е непълна или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на учасника за 2004, 2005 и 2006 г., оформени съгласно ЗС 2. справка за оборота от доставки на ИТ оборудване през последните 3 години и за оборота от изпълнени договори за доставка на ИТ оборудване, с предмет подобен на обекта на поръчката за последните 3 години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Общият оборот за последните три години, взети заедно следва да бъде не по- малко от 3 000 000 лв. 2. Общият оборот от изпълнени договори за доставка на ИТ оборудване, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години взети заедно следва да бъде не по- малко от 1 800 000 лв.;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Декларация, съдържаща списък с изпълнени основни договори за доставка на ИТоборудване през последните 3 години, включително стойностите, датите и възложителите; 2. Декларация, съдържаща списък с изпълнени основни договори за доставка на ИТ оборудване, сходни с предмета на поръчката през последните 3 години, включително стойностите, датите и възложителите; 3. Референции за добро изпълнение на договори с подобен предмет от предишни възложители, клиенти; 4.Списък на специалистите по информационни технологии назначени на трудов договор към фирмата участник. Доказването на начина на назначаване става с представянето на актуална справка, издадена от НОИ. 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата по т.4. 6. Сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2000 на производителя на съответната техника; 7. Сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2000 на участника; 8. Подробна информация за дилърската и сервизната мрежа на участника на територията на гр.София и страната; 9. Оторизационно писмо на участника от производителя да го представлява, да разпространява и извършва гаранционна поддръжка на предлаганите от него продукти. 10. Да се посочат характеристиките на оборудването, марката, производителя, произхода и условията за гаранционно и след гаранционно поддържане 11. Описание и/или брошури, проспекти и технически материали на предлаганото компютърно оборудване, което ще бъде доставено;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 3 договора с предмет сходен с предмета на поръчката 2. Цялото оборудване трябва да бъде пригодено за работа с електрическо захранване в България от производителя- 220V/ 50 Hz; 3. Компютър, мишка, клавиатура и монитор да са от един и същи производител; 4. Декларация за съответствие на компютрите и компютърното оборудване; маркировка "СЕ" 5. Производителят на компютърната техника трябва да бъде в Топ 10 PC производители в света за 2006 г. съгласно класацията на IDC. 6. Минимален брой специалисти назначени на трудов договор към фирмата участник – 5 души.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

03-06-282

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 78/S - от 28.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/09/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата се закупува в Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/, ул. “Св.св. Кирил и Методий” №17-19 от 9.00 до 16.00 часа, Цената на документацията е без включен ДДС, платима в брой в лева: 1) по набирателна с/ка IBAN BG24 BNBG 9661 3300 1663 01, банков код BNBGBGSD. 2) в касата на МРРБ (раб. време от 13.00 часа до 16.00 часа) с/у фактура за разхода, издадена в стая 405, ет.4 на министерството. Документацията за участие в процедурата се предоставя на кандидатите в Дирекция "Обществени поръчки", стая 515, ет.5, срещу представена вносна бележка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/09/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на МРРБ, Дирекция "Обществени поръчки"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

упълномощени представители на участника в процедурата;


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна" при МРРБ, ул."Св.Св.Кирил и Методий" № 17-19, РБългария 1202, София, Тел.: 02 9405562

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ